Inderdaad, de mijne zijn mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:03 schreef Piro het volgende:
Ik woon in the ghetto, ik zie ze dagelijks.
Overigens is alles met chroom of spinners lelijk. En excentrieke bullshit designs zoals deze.
De auto past helemaal niet bij de velgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Post hier de wansmaak velgen die je tegen bent gekomen
[afbeelding]
Gister in Rotterdam gezien![]()
Als het geen chroom is of diezelfde saaie vijfspaaks kutvelgen die ik zie dan vind ik ze waarschijnlijk mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:12 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Inderdaad, de mijne zijn mooi
Rijdt hier een Golf rond met die dingen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef drugsgebruiker het volgende:
Zag pas een 206 met 15" spinners. Om je dood te lachen.
Ook Rotterdam, misschien is het een g-thang?
Brock B8 Chrom 17"quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:26 schreef Piro het volgende:
[..]
Als het geen chroom is of diezelfde saaie vijfspaaks kutvelgen die ik zie dan vind ik ze waarschijnlijk mooi..
vooral onder een mazda is datquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Brock B8 Chrom 17"
Dat is dus EN chroom EN 5 spaaks!
kun je misschien ook een foto posten ipv alleen allemaal berichten over je mooie velgen te plaatsen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Brock B8 Chrom 17"
Juist mooi! je snapt er nix van!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:
[afbeelding] zo plebs!
ouregan velgen zijn juist super mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:
[afbeelding] zo plebs!
Ik vind ze niet lelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:
[afbeelding] zo plebs!
Vijfspaaks is stoer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Brock B8 Chrom 17"
Oh. BAH!quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:12 schreef marruuuk het volgende:
[..]
kun je misschien ook een foto posten ipv alleen allemaal berichten over je mooie velgen te plaatsen?
Ik vind dat anders best mooi staan onder die gtiquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:zo plebs!
Die dus ja, ff zoeken of ik ergens nog een fotootje online heb staan met de auto erbijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:40 schreef Threepio het volgende:
[..]
[afbeelding]
tja je moet er van houden
hou je mondquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Brock B8 Chrom 17"
Inderdaad!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral onder een mazda is dat![]()
Heb je je velgen nou NOG niet?!!? :quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:12 schreef Jyrun het volgende:
[..]
hou je mond
ik moet NOG een 3 tal weken wachten op die van mij.![]()
die gaat iets harder dan een GTi toch?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
Lol en in die kar ligt een custom made T16, btw...
Vroem
en dan te bedenken dat een(standaard) GTi "maar" rond de 120 pk heeftquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
Standaard:
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998 cm3
boring x slag 86,0 x 86,0 mm
compressieverh. 8,0:1
max. vermogen 147 kW (200 pk)
5000tpm
max. koppel 288 Nm
2600tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja
katalysator geregeld
En die in de 205 nog gekieteld ook
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/s16turbo.html
Zeer heftig! Dat had ik niet verwacht, kun je zo op de foto niet aan die auto herkennen en dat is wel het brute van zo'n ding.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
Standaard:
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998 cm3
boring x slag 86,0 x 86,0 mm
compressieverh. 8,0:1
max. vermogen 147 kW (200 pk)
5000tpm
max. koppel 288 Nm
2600tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja
katalysator geregeld
En die in de 205 nog gekieteld ook
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/s16turbo.html
geen velgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Dit is ten minste wel een leuke Peugeot
Met lelijke velgen
Hey bedankt hè Alexquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Dit is ten minste wel een leuke Peugeot
Met lelijke velgen
hoe noem jij die dingen dan waar de banden omheen zitten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:44 schreef marruuuk het volgende:
[..]
geen velgen
Ik durf het bijna niet te vragen, maarre istie al af?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:04 schreef PieterOonincx het volgende:
[..]
Hey bedankt hè Alex![]()
Maar leuk dat de meeste van jullie mijn velgkeuze kunnen waarderen![]()
groeten,
Pieter
met kat 122pkquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat een(standaard) GTi "maar" rond de 120 pk heeft
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet even de hond van mn moeder uit gelaten, meteen twee gedrochten tegen gekomen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Coelho het volgende:
Ik zag deze gisteren: [afbeelding]
Te lelijk voor woorden...
Ridicuul! Hier moeten ze een bekeuring uitdelen voor het verstoren van de openbare orde!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ging gister weer op de fioets naar huis, en dit voor de verandering over de langste straat van Nederland. En wederom was er een Paugeot die met zijn velgen om aandacht schreeuwde. Kijk en huiver.
[afbeelding]
Whehehe cremewitte Borbet A's op een 309quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ging gister weer op de fioets naar huis, en dit voor de verandering over de langste straat van Nederland. En wederom was er een Paugeot die met zijn velgen om aandacht schreeuwde. Kijk en huiver.
[afbeelding]
mooie GTi en mooie ouragans (?) velgenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:
[afbeelding] zo plebs!
Ow god...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet even de hond van mn moeder uit gelaten, meteen twee gedrochten tegen gekomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Heee.....da's in Stiens....quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
De winterschilder, nu ook voor uw 309-velgen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:13 schreef Eric82 het volgende:
[..]
Heee.....da's in Stiens....![]()
Maar de lelijkste velgen zijn of chroom of van die standaard 5 ronde spaken dingen.....
Hee die heb ik onder m'n fotoshop zittenquote:
anders lees je 't topic ffquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:05 schreef jp84 het volgende:
[..]
mooie GTi en mooie ouragans (?) velgen
Bahahahahaha!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic geplukt
ik heb het topic gelezenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
anders lees je 't topic ff
idd.. en zonde ook, zo'n corsa rijdt gewoon kutquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:22 schreef Piro het volgende:
[..]
Bahahahahaha!
Wat een lelijke grafbak.
dit zijn geloof ik originele Peugeot velgen, die je ook onder de 206CC vindt?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:31 schreef FlowDesign het volgende:
Dit zijn toch Speedline velgen?
[afbeelding]
Dan zijn het dus Speedline velgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dit zijn geloof ik originele Peugeot velgen, die je ook onder de 206CC vindt?
OZ Vulcano bedoel jij.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:29 schreef Piro het volgende:
[..]
Vijfspaaks is stoer.
Maarrrr.
Er is een model vijfspaaksvelgjes wat toch een partij lelijk is.
Het stukkie waar ie vastzit steekt uit en de spaakjes wijzen naar binnen, kleine bolling, mucho fucking ugly.
In het begin van het topic staat de naam al. Oregon ofzo iets.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zijn het dus Speedline velgen
Ze lijken wel op Speedline velgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:49 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
In het begin van het topic staat de naam al. Oregon ofzo iets.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zijn het dus Speedline velgen
ben je blind ofzo? stuk brutaal bijdehandje...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ourogan ja, standaard onder de 206 GTI en 2.0 CC Maar ook te monteren onder een 205 GTI, 309 GTI of 306 GTI
Jij bent plebs!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:
[afbeelding] zo plebs!
Heb je die op je tantoe vette waggie gezet, noh?quote:
Die hoeft ten minste nooit bang te zijn voor een lekke band.. ik kan me niet voorstellen dat hier lucht in zit...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.giovannawheels.com/giovanna3/gallery.html
26 inch, whahahaha
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ben je blind ofzo? stuk brutaal bijdehandje...
3 posts hoger had ik het al gecorrigeerd dus ga ff terug naar je moeder hè... dahaaag
P.S.
Het is Ouregan en niet Ourogan
Nou ik zou zeggen kijk es 5 seconden naar TMF. Wat zien we daar? Juist! Een neger met een te dure auto met te lelijke chrome velgen....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:28 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Oh KOM OP.
Alsof iemand die een Bentley kan betalen er zulke rommel onder zet.
Dus als Pug verkoper scroll je naar beneden over deze pagina en mist gewoon mijn post met een plaatje van een 106 en een plaatje van een hele mooie Speedline velgquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou ook lief hoor![]()
En zoals je ziet lees ik niet meteen alle postshoeft ook niet, daarbij ben ik niet bijdehand, maar vertel gewoon wat ik ooit heb geleerd (* PeuRac is Pug verkoper geweest)
Ja, dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:38 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen kijk es 5 seconden naar TMF. Wat zien we daar? Juist! Een neger met een te dure auto met te lelijke chrome velgen....![]()
Wat lul jij?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:44 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ja, dusIets mis met mensen die veel geld uitgegeven aan een dure auto of ben je gewoon jaloers
How devoid of style.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:38 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen kijk es 5 seconden naar TMF. Wat zien we daar? Juist! Een neger met een te dure auto met te lelijke chrome velgen....![]()
Heb ik ook gezien. Maar het was niet Giovanna of wel?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:19 schreef MercedesCL het volgende:
In de VS zit ook iig 1 bedrijf wat op bestelling velgen maakt. Was op discovery in een programma over motorenbouwers die custom velgen voor de motor lieten maken. Die werd met een speciale machine uitgewerkt in een dichte velg. Nu kan iedereen op bestelling lelijke velgen laten makenOf mooie
ik heb niet wat voor taal je probeert na te doen, maar mijn taal is het zeker niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:32 schreef Piro het volgende:
[..]
Heb je die op je tantoe vette waggie gezet, noh?![]()
Shit.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
ik heb niet wat voor taal je probeert na te doen, maar mijn taal is het zeker niet.
dus denk dat je verkeerd bent!
zijn wel meer bedrijven die het doen ook in europa, op de beurs van Essen waren een paar stands met dat soort velgen..quote:Op zondag 4 juli 2004 21:19 schreef MercedesCL het volgende:
In de VS zit ook iig 1 bedrijf wat op bestelling velgen maakt. Was op discovery in een programma over motorenbouwers die custom velgen voor de motor lieten maken. Die werd met een speciale machine uitgewerkt in een dichte velg. Nu kan iedereen op bestelling lelijke velgen laten makenOf mooie
giovanna maakt niet de complete velg custom, alleen het middenste deel. maar dat is bij 95 % ook gewoon productie spul bij hun. op programma\'s als discovery en MTV willen ze zo\'n beetje alles speciaal laten lijken..quote:Op zondag 4 juli 2004 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Maar het was niet Giovanna of wel?
Ik weet iig dat ze dat bij Giovanna ook wel doen.
WTF! Die dingen zijn echt te lelijk. Bij degene die die dingen onder z'n auto parkeert, mag van mij het kentekenbewijs ingenomen worden!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef Jyrun het volgende:
[..]
ben je gek? dit is wel de ULTIEME droomvelg hoor![]()
![]()
![]()
![]()
You're joking.quote:
Spinners te gek?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:06 schreef Jyrun het volgende:
zo lijkt het niet veel, maar volgens mij is het een spinner, en die zijn echt wel te gek
idd, spinners zijn voor gangstarappers. en die mogen idd allemaal onder de heimachinequote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:15 schreef Piro het volgende:
[..]
Spinners te gek?
Mensen met spinners op hun auto mogen ze per direct onder een heimachine pleuren.
Aanslag op de goede smaak, dat is het.
die dingen kosten ook nog 500 per stukquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Offerte aangevraagd?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:26 schreef SantaZ het volgende:
[..]
die dingen kosten ook nog 500 per stuk![]()
![]()
nee heb een boekje met velgen hier naast me liggenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Offerte aangevraagd?
Ouragan velgenn zijn juist mooi oner een 205gti, en vooral onder die gti, die is helemaal opnieuw opgebouwd, super bakje!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef Adik het volgende:
[afbeelding] zo plebs!
die gti die erachter staat op de foto, die velgen zijn de orginele 1.9gti speedline velgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:31 schreef FlowDesign het volgende:
Dit zijn toch Speedline velgen?
[afbeelding]
He die zag ik laatst rijden bij de hoofdweg in capelle a/d ijssel, met 2 negers erin en harde PIMP-muziek eruit, natuurlijk de ramen open.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Geweldig, nog zo'n genetische zak afval die niet tegen kritiek kan.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:21 schreef Nism0 het volgende:
het is gewoon zo dat iedereen die spinners lelijk vindt gewoon zo jaloers is dat hij/zij ze niet zelf kan betalenzo die zit
Wtf, gare wieldoppen zeg.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:23 schreef qwertyuiop het volgende:
op nr de citroen bx
[afbeelding]
helaas niet zo goed te zien
sommige wieldoppen van de bx waren NOG lelijkerquote:Op zondag 11 juli 2004 18:27 schreef Piro het volgende:
[..]
Wtf, gare wieldoppen zeg..
Hadden alle BX-en geen wieldoppen btw?
quote:Op zondag 11 juli 2004 18:42 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
doet me denken aan lowbudget sci-fi films
vind ik ook, ik houd wel van een hoog bling-bling gehaltequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:29 schreef Jyrun het volgende:
[..]
ben je gek? dit is wel de ULTIEME droomvelg hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Yep. Weet ik welke auto ik per ongeluk mijn sleutel langs moet halen.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:52 schreef deepthroat het volgende:
[..]
vind ik ook, ik houd wel van een hoog bling-bling gehalte![]()
je ziet die chrome velgen steeds meer in nederland trouwens, een goede zaak
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Alle "aight nigga bling bling velgen" zijn IMO echt FOUT!
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Alle "aight nigga bling bling velgen" zijn IMO echt FOUT!
YEAH!quote:Op maandag 12 juli 2004 15:09 schreef Foo_niks het volgende:
Onder een roze metallic hummer met pluche interieur:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De glazenwasser in Enschede heeft geen smaak
de bovenste velgen vind ik anders best mooi. maar van 4 spaaks of minderquote:
Ben jij gek geworden ;Less is morequote:Op woensdag 28 juli 2004 18:41 schreef Ultimora het volgende:
[..]
de bovenste velgen vind ik anders best mooi. maar van 4 spaaks of minderben ik nog nooit fan geweest
WOW, is dat een 25-serie band of nog lager...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.giovannawheels.com/giovanna3/gallery.html
26 inch, whahahaha
[afbeelding]
Waarom is het specifiek niks voor nederland? ik vind ze niet bepaald mooi (zeer fout zelfs) maar landsgrenzen spelen daar voor mij geen rol bijquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef batallion het volgende:
''je ziet die chrome velgen steeds meer in nederland trouwens, een goede zaak''
Jah,van die goedkope dingen onder een lelijke auto met 2 fopnegers erin
![]()
![]()
Die dingen koop je voor 300 euro op de zwarte markt...
(Fopneger is: een blanke die zich voordoet als neger/PIMP/Gangstar/whatever...)
Lol gangsters zijn diegene die niet te veel op willen vallen![]()
Ofterwijl de echte gangster,geen bling bling negertjes![]()
K verder, spinner-bvelgen is niks voor Nederland...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:00 schreef HPI-Racer het volgende:
Zulk soort velgen vind ik echt lelijk:
[afbeelding]
Voor de eigenaar van die auto: Don't blame me plz maar ik kon zo gauw geen andere foto vinden.
onder mijn Caddyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef dubidub het volgende:
1) Alles 3-spaaks
quote:
Zo lang ze onder een alfa zitten, is er niets mis mee!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Coelho het volgende:
Ik zag deze gisteren: [afbeelding]
Te lelijk voor woorden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |