enjoy againquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:22 schreef jayke het volgende:
Mocht het filmpje bij sommige mensen nog niet werken, ik had er net een die het onderste boven te zien kreeg, op http://www.doom9.org/ staat onder download >> filters >> FFDShow. Die installeren kan ook helpen, succes
Even op internet zoeken en voilaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:54 schreef boyv het volgende:
Waar heb jij droogijs gehaald?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:54 schreef boyv het volgende:
idd, tell me!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:54 schreef boyv het volgende:
Dat filmpje was echt meesterlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wacht op de filmpjes met geluid. Die Amerikaanse van een paar weken geleden waren erg grappig
![]()
Ja de knal was zo hard dat je er een piep van in je oren kreeg ondanks het feit dat we genoeg afstand hielden... de camera begon ook meteen te clippenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:03 schreef nappel het volgende:
soow..
..ik had niet verwacht dat ie zo uit elkaar zou knallen!!
Was 't ook een harde knal??
linkje ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:00 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Dat filmpje was echt meesterlijk.
kun je ff een link geven van de site waar je dat droog ijs hebt besteld, ik heb er zelf een tijdje geleden ook al tervegeefs naar gezocht...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:06 schreef jayke het volgende:
[..]
Ja de knal was zo hard dat je er een piep van in je oren kreeg ondanks het feit dat we genoeg afstand hielden... de camera begon ook meteen te clippen
Stond toen op de weblog volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
linkje ?
Heb gezocht. Kan het topic niet meer vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
linkje ?
bij ziekenhuizen gebruiken ze het niet (tot nouwelijks) meer :Squote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:14 schreef kless het volgende:
Droog ijs
Overal waar ze een " min80" nodig hebben.
Ziekenhuizen, labs,
't is wel cool spul
waarom droog ijs en geen vloeibare stik stof gebruikt?
je hoort gewoon wat te zien hoor... btw die plopjes zijn reeds verklaard door jayke... de camera clipte wegquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef portier het volgende:
Het beeld bestaat alleen maar uit wat blokjes hier, ligt dat aan mij? Geluid is wel goed verder, ik heb ff snel doorgespoeld, hoorde alleen wat plopjes maar geen spectaculaire ontploffingen.
heb je waarschijnlijk niet de goede decoder voor xvid geinstaleert, http://koepi.roeder.goe.net/XviD-Dec-1.0-Beta3.exe <-- die werkt altijd goedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef portier het volgende:
Het beeld bestaat alleen maar uit wat blokjes hier, ligt dat aan mij? Geluid is wel goed verder, ik heb ff snel doorgespoeld, hoorde alleen wat plopjes maar geen spectaculaire ontploffingen.
tnxquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:10 schreef paultjuhhh het volgende:
LEUKE MONTAGE !!!![]()
de vissen hadden nergens last vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:25 schreef Muijs het volgende:
Hey Youp, wat vonden de vissen er van, kregen ze et niet koud ?
![]()
Misschien moeten we dat ook es met grotere dingen doen, regenton misschien![]()
google + droogijsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:52 schreef NITR0 het volgende:
het is volgensmij nog steeds niet duidelijk waar jullie het ijs vandaan hebben?
goeie decoder geinstalleerd?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef portier het volgende:
Het filmpje werkt hier nog steeds niet.
Figured that one outquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:02 schreef Youp het volgende:
[..]
goeie decoder geinstalleerd?
t zal evengoed aan jou liggen
In het echt was het nog leukerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
hier wel, op zich zag het er wel kewl uit, maar filmpje van die amerikanen was leuker
uiteraardquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:26 schreef jayke het volgende:
[..]
In het echt was het nog leuker![]()
probleem is dat je die dan eerst hermetisch af moet kunnen sluitenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:27 schreef Youp het volgende:
btw een regenton opblazen is nieteens zo'n slecht idee
Belangrijker is dat ie veel druk aankan...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
probleem is dat je die dan eerst hermetisch af moet kunnen sluiten
maar daar heb je dus weer nix aan als al het gas door de kieren kan ontsnappen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:01 schreef portier het volgende:
[..]
Belangrijker is dat ie veel druk aankan...
youpke.. update die OP es..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:01 schreef woeeiiii het volgende:
ehm dat 2de]filmpje]met]geluid, ik hoor wel harde rock, maar geen beeld. Aleen zon mediaplayer schermpje wat je kan veranderen enzo...?
dan heb je echt veel droog ijs nodig..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:10 schreef B_BOY het volgende:
je hebt ook van die blauwe tonnetjes gaat 60 liter in geloof ik. zit een zwarte deksel op met zo'n klemrand. [afbeelding] zoiets.
dat zal waarschijnlijk wel genoeg zijn jahquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:06 schreef B_BOY het volgende:
6 kg. droog ijs is genoeg denk ik.
Eindelijk het filmpje gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:22 schreef jayke het volgende:
Mocht het filmpje bij sommige mensen nog niet werken, ik had er net een die het onderste boven te zien kreeg, op http://www.doom9.org/ staat onder download >> filters >> FFDShow. Die installeren kan ook helpen, succes
daarvoor die afbeelding redelijk in het begin... die geeft aan wat de camera wegclipt... voor een goede weergave van de explosie moet je er in het echt bij zijn of moet je hele dure apparatuur hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef portier het volgende:
[..]
Eindelijk het filmpje gezien.
Schroef het volume van die knallen eens omhoog, het maakt zo echt geen indruk...
open het ding maar eens in een wav editor.. dan zul je zien dat de knalen op max al staan...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef portier het volgende:
[..]
Eindelijk het filmpje gezien.
Schroef het volume van die knallen eens omhoog, het maakt zo echt geen indruk...
dala we zitten hier niet op GoTquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:59 schreef Gek-in-de-kop het volgende:
[..]
open het ding maar eens in een wav editor.. dan zul je zien dat de knalen op max al staan...
is echt abnormaal hoe hard
maar goed ook.. tupen daar sluiten dit topicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:16 schreef Youp het volgende:
[..]
dala we zitten hier niet op GoT
jup, maar buskruit is weer moeilijk aan te komen of moeilijk te maken enzo... en 2000 strijkers doorbreken is ook niksquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuk
Probeer pijp bommen, buskruit / sterretjeskruit. Metalen pijp van ongeveer 30 cm lang, 5 cm diameter. Knijp 1 einde goed dicht, boor 1 klein gaatje in het midden en 2 (of 4) grotere aan het (nog open) uiteinde. Vul het met buskruit of sterretjeskruit, voeg een lont toe en schuif (voorzichtig) een houten prop in het open uiteinde. Schroef die vast door de 2 (of 4) gaten en graaf hem in. Aansteken en wegrennen. Hard.
Dan krijg je explosies á la 2e WO
Wij hebben ¤ 18.50 betaald voor 10 Kg, en dan heb je genoeg droog ijs voor een dagquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:02 schreef Da_Koen het volgende:
Wat kost droogijs eigenlijk?
die gast in die auto was Gek-in-de-kopquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Oldbie het volgende:
Echt leuk....vooral "dumping the leftovers" Wat zal die gast in de auto gedacht hebben....of hoorde hij bij jullie?
En die fietserDie was ook net op tijd.
we hebben alleen heel wat meer als 10 kilo gekregenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:06 schreef jayke het volgende:
[..]
Wij hebben ¤ 18.50 betaald voor 10 Kg, en dan heb je genoeg droog ijs voor een dag![]()
vet filmpie manquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:28 schreef jayke het volgende:
wegens problemen is het filmpje ergens anders gehost, http://crackdoos.diskfailure.nl/~matty/dry_ice.avi
koudijs = niet illegaalquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef Youp het volgende:
[..]
die gast in die auto was Gek-in-de-kop
en die fietser werd door ons tegen gehouden en toen stond ie stil en toen zeide we dat t ging ontploffe en toen fietste ie door en we hoopte stiekem dat t naast m zou ontploffen
stiekum hopen=iets anders dan willen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:25 schreef Dwoopy het volgende:
[..]
koudijs = niet illegaal
fietsers willen opblazen klinkt als WEL illegaal![]()
hij dacht vast di's openbare weg en die jochies zullen vast niet zo gek zijn hier mensen in gevaar te brengen ... dom van hem hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:10 schreef WauseWillem het volgende:
[..]
stiekum hopen=iets anders dan willen.
moet hij maar niet zo eigenwijs zijn, hij was gewaarschuwd.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:11 schreef Dwoopy het volgende:
[..]
hij dacht vast di's openbare weg en die jochies zullen vast niet zo gek zijn hier mensen in gevaar te brengen ... dom van hem hoor![]()
oh ja meteenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:22 schreef engessa het volgende:
Kunnen jullie de volgende keer niet gewoon de fles vasthouden en schudden? Ik heb daar een keer een filmpje van gezien maar daarbij viel het beeld uit (raar, zou het komen door de glazen fles op 1,5 meter van de lens?) zodat ik de 'after-effects' niet goed kon zien.
Hmm.. jammer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:25 schreef Gek-in-de-kop het volgende:
[..]
oh ja meteen![]()
...
jij schudt.. en wij nemen afstand en voor jouw apart pakken we een decent camera met telezoom lens !!
![]()
maaruhneej das te leip.. we zijn niet gestoord.. we laten alleen soms onze innerlijke jeugd eens goed los
ja zit wat in... maja dat doen we de volgende keer welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:02 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm.. jammer.
Ik heb nog wel wat tips voor je, gebruik de volgende keer een statief bij het filmen en kies voor een soundtrack die beter bij het beeld klopt, op zich gebeurt dit al redelijk goed maar bijvoorbeeld bij de 'boom' in het tweede nummer hoort er dan ook een explosie te zien zijn.
daar zit een gas in (weet niet meer welke) daardoor stuiteren de balletjes ookquote:Op zondag 4 juli 2004 12:31 schreef DutchBlood het volgende:
Slightly offtopic:
Ping pong balletjes branden ook goed.
http://matthijs.info/pingpongen.wmv
in een koelbox.... gaat best goedquote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef dork22 het volgende:
Hoe bewaar je dat ijs dan??
euhm stuk of 11 statiegeldflessen... maar we waren met 9 man... en alles bij elkaar heeft het ons 2,78 per persoon gekostquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:11 schreef bloempjuh het volgende:
Heeft 't je nou veel statiegeldflessen gekost?
Leuk filmpje!
Dat valt me nog mee joh! Vetheid!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:03 schreef Youp het volgende:
[..]
euhm stuk of 11 statiegeldflessen... maar we waren met 9 man... en alles bij elkaar heeft het ons 2,78 per persoon gekost
in de badkuipquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:04 schreef dork22 het volgende:
lekker kicken maar dat boeit niet..
vandaag heb ik het dus ook gekocht.. en het was bruut!! Die flessen ontploffen met best veel krachtmaar wij deden het ijs erin en dan pas het water (met een benzine trechter) werkte ook goed! Toen we nog overhadden hadden we de badkuip gevuld en toen die hele bak erin
rookte best wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |