En gelijk heb jequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Achjah ieder zo zijn smaak, ik prefeer Simone toch boven de gemiddelde roodharige.![]()
Open een topic voor die dames.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
Doen die ook aan paaldansen op een podium dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
waarom is die meid nou geil?
Is t om hoe ze eruit ziet? Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
of is t wat anders??
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doen die ook aan paaldansen op een podium dan?
Opgemaakt to the max zullen ze er waarschijnlijk allemaal hetzelfde uitzien..quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Achjah ieder zo zijn smaak, ik prefeer Simone toch boven de gemiddelde roodharige.![]()
Volgens mij niet. Maar om even een ontopic antwoord te geven op de vraag van AltamirA: onbereikbaarheid heeft zo z'n geheel eigen charme.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:25 schreef Djaser het volgende:
Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar om even een ontopic antwoord te geven op de vraag van AltamirA: onbereikbaarheid heeft zo z'n geheel eigen charme.
waarmee ik uiteraard niet wil impliceren dat de 99.999 andere roodharige bevallige dames wel direct binnen handbereik liggen
Ik dacht dat het verschil in man en vrouw hem niet in de kaaklijn zitquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:48 schreef AltamirA het volgende:
[..]
![]()
Hehe ja je hebt inderdaad een punt ja, misschien niet eens de onbereikbaarheid, maar wel de bekendheid die t m vaak doet. Neem Avril, daar schijt je hond normaal nog niet op...
[afbeelding]
en toch die meid... die kaaklijnen als een man... die make-up..![]()
Mark is uit AF gekickt, vraag hem zelf maarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit welke band?? niet uit AF iigdaar is 'ie zelf opgestapt
he? maar dat is toch totaal onlogisch? Mark was de songwriter en zonder Mark zijn ze minder goedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:04 schreef xelektra het volgende:
[..]
Mark is uit AF gekickt, vraag hem zelf maarAF heeft als coverup gebruikt dat ze botsten en geen muzikale toekomst meer samen zagen..
En voor de duidelijkheid ik vind zowel AF als Epica goed.. maar het was niet fair wat ze toendertijds met Mark hebben gedaan![]()
En Simone is idd hot![]()
I can't believe I just said that. Maar goed, Epica is leuk!![]()
Als je nou eens bij de credits kijkt van je AF cds dan zie je dat Mark niet als enige (hoewel wel het meest) schreef en dat er ook hele nummers zonder hem zijn geschreven. AF kan prima zonder hem verder ook al is het natuurlijk niet slim.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he? maar dat is toch totaal onlogisch? Mark was de songwriter en zonder Mark zijn ze minder goed
Als band bij elkaar blijven terwijl je het niet meer goed met elkaar kunt vinden (om maar eens iets te noemen), komt de kwaliteit van je muziek ook vast niet ten goede.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he? maar dat is toch totaal onlogisch? Mark was de songwriter en zonder Mark zijn ze minder goed
After Forever kan idd prima zonder Mark Jansen verder. Kijk maar es naar Invisible Circlesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:48 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als je nou eens bij de credits kijkt van je AF cds dan zie je dat Mark niet als enige (hoewel wel het meest) schreef en dat er ook hele nummers zonder hem zijn geschreven. AF kan prima zonder hem verder ook al is het natuurlijk niet slim.
Sahara Dust is nog met die andere zangeres, Helena nogiets...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb ze ooit per ongeluk gezien als voorprogramma, toen heetten ze nog Sahara Dust. Ze werden al niet heel hartelijk ontvangen, maar toen ze aankondigden een nummer op te dragen aan wijlen Pim Fortuyn liep de zaal leeg.
Ik kan persoonlijk helemaal niets met Epica, ik word er niet warm of koud van.
Helena Iren Michaelsen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Sahara Dust is nog met die andere zangeres, Helena nogiets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |