I know. Staat al een stukkie terug in dit topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb verloren van Isabeau.
Tom_Tom- is nu een mod...hij hoort niet meer tot onze klasse!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Christine het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Tom-tom_ zou gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tom_Tom- heeft al 2 naamtopics in SHOquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Christine het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Tom-tom_ zou gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik was nog wel fan van hemquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tom_Tom- is nu een mod...hij hoort niet meer tot onze klasse!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boris = Simpelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die nieuwe single van Boris echt zo simpel? Ik had iets anders van hem verwachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is simpel. En hij zingt het totaal niet met bezieling.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die nieuwe single van Boris echt zo simpel? Ik had iets anders van hem verwachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom_Tom- heeft al 2 naamtopics in SHOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind ik dus ook... echt veel slechter dan die NR-CD...die nummers vond ikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik ben 1.90, zij 1.80. Maar ze had ook wel hakken daar aan hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:07 schreef Dizer het volgende:
Nu ik het zie, Hind is best wel lang en Beev is op de foto langer dan Hind...dat betekent dat Beev echt heeel erg lang isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dus.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef BVO het volgende:
Wat ik me nou altijd heb afgevraagd... dat is toch niet dé Lucille? Die mankepoot?
Die lijkt me te dom voor DIG-mod namelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Kut, nu staat dat DIG-feedback in MATom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop