ach ja, een taboe, want waar het in bijvoorbeeld de danswereld helemaal niet zo gek is als je mannelijke danspartner thuis een vriend op de bank heeft zitten, daar is het in de voetbalwereld ondenkbaar. En dat terwijl ik toch ook wel eens verhalen heb gehoord over het vergelijken van de lengte stijve penissen onder de douche na het trainen. Maar ja, homo's voetballen niet natuurlijkquote:Supporters zijn vaak mannen. Mannen die naar andere zwetende mannen gaan zitten kijken, die op hun beurt weer met regelmaat hun shirts uitdoen, elkaar op de meest intieme plaatsen een vriendelijk tikje geven, elkaar omhelzen, zoenen en als het ff kan: met z'n allen op elkaar gaan liggen. Als dan vervolgens een commentator als Jack van Gelder dingen zegt in de trend van "wat een prachtige jongen om te zien" en dat beaamd wordt door alle aanwezige mannelijke studiogasten dan besef ik me een ding:
Voetbal is doordrenkt van een flinke laag homo-erotiek
Ja, typisch homo-trekjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef MikeyMo het volgende:
En dat terwijl ik toch ook wel eens verhalen heb gehoord over het vergelijken van de lengte stijve penissen onder de douche na het trainen.
zo moeilijk is het niet, het gaat om een van de laatste taboe's: voetballende homo's en ook over die homo-erotische-laag die er aan het spelletje in zijn geheel vast zit.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:02 schreef Harry_Sack het volgende:
![]()
Ik kijk graag naar het voetbal met mij vader, ben ik nu pervers?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet, het gaat om een van de laatste taboe's: voetballende homo's en ook over die homo-erotische-laag die er aan het spelletje in zijn geheel vast zit.
net zoals al die jaren 80 actie-films ook een gay-laag hebben. Kijk maar eens goed naar Commando bijvoorbeeld
Vooral dat 'met mijn vader', dat doet het 'em.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar het voetbal met mij vader, ben ik nu pervers?
Bedoel je een gay-laag zoals in Zoolander?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet, het gaat om een van de laatste taboe's: voetballende homo's en ook over die homo-erotische-laag die er aan het spelletje in zijn geheel vast zit.
net zoals al die jaren 80 actie-films ook een gay-laag hebben. Kijk maar eens goed naar Commando bijvoorbeeld
Ik denk van wel, ik kijk regelmatig voetbal en die associaties heb ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:06 schreef nozem het volgende:
Echt serieus MM, die associaties met homo-erotiek komen bij mij werkelijk niet op als ik naar voetbal kijk, misschien ligt het toch aan jou?
Ik had het ook niet met jaren 80 actiefilms totdat ik daar op gewezen werd en verrek: die films zitten er idd vol mee...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:06 schreef nozem het volgende:
Echt serieus MM, die associaties met homo-erotiek komen bij mij werkelijk niet op als ik naar voetbal kijk, misschien ligt het toch aan jou?
Begint echt een obsessie te worden hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik had het ook niet met jaren 80 actiefilms totdat ik daar op gewezen werd en verrek: die films zitten er idd vol mee...
Commando:
Arnold die in speedo roeit naar een eiland, zijn voornaamste opponent die afgezien van een leren pet een typisch leernichtenoutfit aan heeft etc etc
Met voetbal is dat ook zo...
Is meer een self-fullfilling prophecy welllicht, als je het wilt zien, dan zie je het. Ik heb er geen last van in ieder geval, als het morgen bij NL-Por wel zo is zal ik het hier posten, maar de kans is nihil enzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik had het ook niet met jaren 80 actiefilms totdat ik daar op gewezen werd en verrek: die films zitten er idd vol mee...
Commando:
Arnold die in speedo roeit naar een eiland, zijn voornaamste opponent die afgezien van een leren pet een typisch leernichtenoutfit aan heeft etc etc
Met voetbal is dat ook zo...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
self-fullfilling prophecy
Wat die JVG allemaal zegt zal me een worst wezen, de enige reden waarom ik 90 minuten naar andere mannen kijk is om een mooie pot voetbal te zien, punt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:12 schreef MikeyMo het volgende:
Let's face it: daar zit je als hetero man: 90 minuten lang kijken naar andere mannen, die omschreven worden als "mooi" en "een prachtig gezicht om te zien die <insert naam>"
In Amerika mischien ja, cheerleaders zijn iets typisch Amerikaans en laat dat nou toevallig de grootste homofoben zijn die deze planeet kentquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
Bij veel andere sporten waarbij het speelveld wordt bezet door mannen hebben ze cheerleaders... bij voetbal niet.
je hebt ze ook hier hoor...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
In Amerika mischien ja, cheerleaders zijn iets typisch Amerikaans en laat dat nou toevallig de grootste homofoben zijn die deze planeet kent
Ja bij de Amsterdam Admirals...American football...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je hebt ze ook hier hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |