Thnx, maar er is weinig veranderdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Prachtige OP weer Lacoste!.
Ik loop graag op de zaken vooruit...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:56 schreef cosmick het volgende"
Wat doe je er dan in, wax?
I-R-O-N-I-E...?!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:04 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien. Maar ik vind deze overdreven ijdelheid helemaal niks.. Maar ja wat is overdreven.. zal wel aan mij liggen
Als je dat maar laat, hond!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Thnx, maar er is weinig veranderd
Als je echt op de zaken vooruit zou lopen had je inmiddels al wel een nieuwe pic gepost. Ik kan natuurlijk ook die foto uit januari even posten![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:45 schreef MadGuy het volgende:
"Hey Mr. DJ, laat dat matje zien!" [op Madonna's Music]
Ik zal beloven ook snel een nieuwe foto te posten, al zit het brak...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef super-muffin het volgende:
zo staat deze ook weer bij mn AT
Dat maak ik uiteraard zelf wel uit...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
maar het is het wachten waard...
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef Pretzel het volgende:
pff ik sta nog niet met een foto hierin[afbeelding]
ik heb het dus al
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haar
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben (half lang toch )quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haar
Man.. mijn haar is minstens de helft langer.. en dan ben ik net naar de kapper geweest..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:42 schreef Pretzel het volgende:
[..]
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben
Mijn haar is zo'n 3/4 keer zo lang schat ikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:42 schreef Pretzel het volgende:
[..]
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben (half lang toch )
Dát is nou lang haarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
het schiet al op bij mij :p
[afbeelding][afbeelding]
Nu alleen nog in modelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
En raak!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Nu alleen nog in model
Wat voor model zou je in zulk haar willen hebben dan? Tis gewoon goed zo manquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Nu alleen nog in model
Ik zou gewoon niet zulk haar willen hebben...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Credence het volgende:
[..]
Wat voor model zou je in zulk haar willen hebben dan? Tis gewoon goed zo man
huh modelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Nu alleen nog in model
ik ook niet het is nog iets te kort :pquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet zulk haar willen hebben....
Ach, het is wel handig bij gebrek aan toiletpapier...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:24 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik ook niet het is nog iets te kort :p
Ik had 't toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. sorry voor de interruptie..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:29 schreef Credence het volgende:
[..]
Ik had 't toch ook niet tegen jou?Maar Speth begint over model, terwijl dat nauwelijks kan
Tsss, wat maakt een model nou uit?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:35 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. sorry voor de interruptie...
En daarom moet je ook je haar niet zo buitensporig lang laten worden.. dan kan er geen model meer in....
Erg fijn als je net je reet ermee hebt afgeveegdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef -Beestje- het volgende:
maar in de winter kan ik het dan weer wel als sjaal gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Credence het volgende:
[..]
Wat voor model zou je in zulk haar willen hebben dan? Tis gewoon goed zo man
nee dat vind ik ook te lang!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
DEALquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mijn haar is minstens anderhalf keer zo lang als dat van jou
ik schiet binnenkort ook wel een foto, afgesproken?
maar kijk maar uit dat het niet onverzorgd eruit gaat zien!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mijn haar is minstens anderhalf keer zo lang als dat van jou
ik schiet binnenkort ook wel een foto, afgesproken?
ik had het hierover:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:48 schreef -Beestje- het volgende:
reet afvegen![]()
ik kweek natuurlijke dreads in mn kont haar
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ach, het is wel handig bij gebrek aan toiletpapier...
Dan moet je dat zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:51 schreef Pretzel het volgende:
[..]
nee dat vind ik ook te lang!!
Kuch, beter zoeken in 't oude topic!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Inmiddels zijn er natuurlijk alweer wat veranderingen geweest alleen echt nieuwe foto's zijn uitgebleven, dat vraagt om nieuwe inbreng
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
nmiddels zijn er natuurlijk alweer wat veranderingen geweest alleen echt nieuwe foto's zijn uitgebleven, dat vraagt om nieuwe inbreng
kijk, das nou coolquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Tja... zou 't wel eens gewassen worden?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
kijk, das nou cool
Nee man, is ook helemaal niet nodig... inmiddels houdt een heuse bacteriecultuur het biologisch evenwicht in stand... Ooit een koe z'n haar zien wassen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Tja... zou 't wel eens gewassen worden?
Eindelijk iemand die het met me eens is!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
kijk, das nou cool
Hoelang is jou haar dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:17 schreef Credence het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is!![]()
Enne.. over of het gewassen is of niet, dat is moeilijk te zien op foto's. Als je met lang haar net uit de douche stapt en je haar afdroogt, krijg je wel min of meer zo'n look, terwijl je haar toch echt schoon is. Ik tenminste
Nou, je bezorgt me een hoop werk maar inmiddels is het OP plaatje aangepast hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:31 schreef Lucske het volgende:
[..]
Kuch, beter zoeken in 't oude topic!
ziet er ok uit hoor, wou dat ik zulk stijl haar hadquote:
Als jij nou gewoon een keer een foto post dan vellen wij wel een oordeelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:08 schreef Samson het volgende:
[..]
ziet er ok uit hoor, wou dat ik zulk stijl haar had![]()
2 keer zo lang als 't jouwequote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoelang is jou haar dan?
Stijl?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:08 schreef Samson het volgende:
[..]
ziet er ok uit hoor, wou dat ik zulk stijl haar had![]()
In 't echt welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nou, je bezorgt me een hoop werk maar inmiddels is het OP plaatje aangepast hoorMet toevoeging van eigen hand.
(vond 't oude plaatje van je beter qua kleur en op zich niet veel verschil te zien, vandaar)
Geduld..... uiteindelijk komt ie wel een keertje, eerst wil ik echt nog wat verder zijn qua lengtequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon een keer een foto post dan vellen wij wel een oordeel![]()
Wordt wel na de zomer voor mij dan...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nee 't 'flamen' is alweer klaar geloof ik hoor. We vliegen elkaar hier nog eens in de haren
Oproep!
Als iedereen die in het plaatje in de OP nou eens een nieuwe foto van de voorkant en van de achterkant maakt kan ik een nieuwe animated gif maken, dat is wel leuk denk ik
Het is hier nog aardig nat van de kapper, is gewassen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
Waarom heb je het zo onwijs strak naar de zijkanten zitten, volgens mij kan 't veel cooler. Voor mij zou de lengte te lang zijn maar het is op zich wel ok verder denk ik.
Dat zei mijn kapster ook al.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:00 schreef MadGuy het volgende:
Mijn God, ik herinner me je haar nog korter! *mondopenvalt* Hoe snel gegroeid!
Het leken wel jaren, ben wel kaal begonnen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
18 maanden is natuurlijk ook wel heel erg lang....
ik heb mn haar ook vaak achter mn oren, anders gaat het enorm voor mn gezicht hangenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
Waarom heb je het zo onwijs strak naar de zijkanten zitten, volgens mij kan 't veel cooler. Voor mij zou de lengte te lang zijn maar het is op zich wel ok verder denk ik.
okee!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nee 't 'flamen' is alweer klaar geloof ik hoor. We vliegen elkaar hier nog eens in de haren
Oproep!
Als iedereen die in het plaatje in de OP nou eens een nieuwe foto van de voorkant en van de achterkant maakt kan ik een nieuwe animated gif maken, dat is wel leuk denk ik
Het ziet er in ieder geval wel verzorgd uit (voor zover je dat op een foto kan zien) ik heb toch andere plaatjes van lang haar gezien, ook in dit topic. Wat is het uiteindelijke plan Myster_E? En ook wel grappig is, wat voor een kledingstijl moet ik me bij deze coupe voorstellen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:48 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Het leken wel jaren, ben wel kaal begonnen.
erg lachwekkend ditquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
(Ben momenteel OP plaatje aan het editten hoor)
Ik vond die achterkant van r00d een beetje op een wollige baard lijkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:10 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
erg lachwekkend ditLacoste alleen kijk ik met een pruimengezicht net als madguy
@ rOOd zier er cool uit de achterkant! heeft ook wel wat weg van een ster in de lucht![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Myster_E het volgende:
18 maanden laten groeien en net voor de foto een 2e kappersbezoek gehad.
[afbeelding]
(foto die ik hiervoor heb geplaatst.)
het lijkt inderdaad op een taliban baardquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik vond die achterkant van r00d een beetje op een wollige baard lijken
kick ass..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Isset ook, voor 300 eurie op Ebay gekocht, scheen van 1 of andere Saddam Hussein geweest te zijnquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:57 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
het lijkt inderdaad op een taliban baard![]()
niet te geloven dat jij dat bent met kort haarquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Heej, ben heel benieuwd hoe t je gaat bevallen, mij bevalt het nog steeds toppie!quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:06 schreef DarcMarc het volgende:
oh ja ik heb nu ook Zwitsal baby shampooruikt erg lekker
hier het bewijs
[afbeelding]
donderdag avond hoor je de uitslagquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Heej, ben heel benieuwd hoe t je gaat bevallen, mij bevalt het nog steeds toppie!![]()
ongelooflijk dat je dus zo een andere look kunt krijgen door je haar langer te dragen, ik zou t alleen zelf ietsje korter willen, vooral achter, en het gewoon wat losser dragen, dat staat gewoon wat vlotter, maar ja, je moet doen wat jij mooi vind natuurlijk!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
volgens mij vind je wel meer leuk aan rOOd dan alleen zijn haar hehquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
/Evil-Cherry vindt r00d's haar wel leuk...
Ik ben er erg tevreden over iig! Vanochtend stond ik op en heb helemaal niets aan m'n haar hoeven te doen. Normaal douche ik altijd om het in model te krijgen maar dat was dus geheel niet nodig, echt ideaalquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Heej, ben heel benieuwd hoe t je gaat bevallen, mij bevalt het nog steeds toppie!![]()
DarcMarc eindelijk verlost word van bad-hair daysquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik ben er erg tevreden over iig! Vanochtend stond ik op en heb helemaal niets aan m'n haar hoeven te doen. Normaal douche ik altijd om het in model te krijgen maar dat was dus geheel niet nodig, echt ideaal![]()
Volgens mij is het stukken beter voor je haar zonder die zeep en 't wordt ook niet droog maar juist lekker zacht. En indd Marc, 't ruikt heerlijk
Als meneer zit te wachten op een fijne voorhoofdholteontsteking. Let it come!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
volgens mij vind je wel meer leuk aan rOOd dan alleen zijn haar hehdaten jullie twee
![]()
oh okeequote:Op woensdag 30 juni 2004 20:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Als meneer zit te wachten op een fijne voorhoofdholteontsteking. Let it come!!
nee hoor, ben gewoon enthousiast omdat hij in de buurt woont
Nou ideaal. je hebt dus niet gedouched omdat je haar goed zat...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Normaal douche ik altijd om het in model te krijgen maar dat was dus geheel niet nodig, echt ideaal![]()
Dat zeg je maar tegen je huisgenootjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
lullo
Ik zet het minstens een keer per twee weken in de conditioner. Verder alleen borstelen als het haar handoekdroog is, en onderaan beginnen met borstelen. Oh en bij het afdrogen van het haar niet rossen maar wringen. Qua lengte zit ik nu wel goed, alleen moet het voorste haar nog wat verder doorgroeien zodat ik het ook eventueel in een staartje kan doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval wel verzorgd uit (voor zover je dat op een foto kan zien) ik heb toch andere plaatjes van lang haar gezien, ook in dit topic. Wat is het uiteindelijke plan Myster_E?
Nog ongeveer 5 centimeter erbijquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:39 schreef Credence het volgende:
[..]
Hoe lang wil je 't hebben?
Heb ik idd ook wel eens, maar dan hangt het zo onhandig voor mn ogen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:13 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
niet te geloven dat jij dat bent met kort haarmaar je kan beter je haar voor je oren doen zoals
beestjedan zit het perfecto
![]()
Ik wil het zo lang hebben dat ik er een staart in kan dragen tijdens het voetballen of joggen. Voor de rest draag ik het wel los.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:20 schreef Samson het volgende:
[..]
ongelooflijk dat je dus zo een andere look kunt krijgen door je haar langer te dragen, ik zou t alleen zelf ietsje korter willen, vooral achter, en het gewoon wat losser dragen, dat staat gewoon wat vlotter, maar ja, je moet doen wat jij mooi vind natuurlijk!
Ik heb ook die paarse flessen van Andrelon, (lang haar kiwi / glad & stijl satijn).quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat voor een conditioner gebruik je dan? Ik heb zelf vaak van Andrelon zo'n los flesje, minuut of 2 intrekken en uitspoelen. Als de huidige shampoo goed bevalt dan gebruik ik geen conditioner meer omdat 't daar wel onhandelbaar van wordt...
Conditioner maakt je haar weer wat glanzend en gladder. Ziet er vaak wel mooier uit als je het doet alleen kan het wel onhandelbaar worden. Voor een lengte zoals Myster_E het heeft is het wel prima, maar ik kan het denk ik beter bijvoorbeeld nog niet gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:48 schreef HotFudge het volgende:
**ziet geen nut in conditioner** Wat heb je daar aan? --n00b--
Als ik m'n haar wat langer heb, a la Martin Buitenhuis of wellicht nét nog iets langer, dan valt 't vanzelf al beter dan nu. Dan maakt het niet zo uit als het wat slapper is. Wanneer ik het nu gebruik krijg ik m'n haar niet echt in model meer of ik moet er een flinke sloot gel in flikkeren en dat wil ik nou ook niet want dat ziet er niet uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:01 schreef HotFudge het volgende:
nog niet?
waar blijf jou voor en achterkant lacoste? jij hoort het voorbeeld te gevenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Oproep!
dan moet je hem wel in openings post zettenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn achterkant is al diverse keren langsgekomen, maar voor de liefhebbers een (niet nieuwe want ik heb geen digicam op m'n kamer) recente foto van zo'n beetje wat heet de achterkant ::9
[afbeelding]
ik ken je kleding voorkeur supergebakjequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:21 schreef super-muffin het volgende:
polo's zijn ok
maar dat kraagje omhoog
Zucht had ik maar zulk haar....quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn achterkant is al diverse keren langsgekomen, maar voor de liefhebbers een (niet nieuwe want ik heb geen digicam op m'n kamer) recente foto van zo'n beetje wat heet de achterkant ::9
[afbeelding]
haha, kopen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:35 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Zucht had ik maar zulk haar....![]()
Heb je beetje vijanden gemaakt hotfudge?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:39 schreef HotFudge het volgende:
O liever niet... ik sta niet zo graag op internet om bepaalde redenen.Ik begin wel alvast met knippen stuur ik het morgen op met de post okee?
als je dan ook nog eens een mail adres hebt voor msn...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:47 schreef HotFudge het volgende:
Nee geen vijanden... andere dingen die niet important zijn voor dit topic
Ik ga nu tukje doen, maar als je wilt kun je me wel xtje toevoegen op MSN. Spreek je later wel! Truste voor later...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:21 schreef super-muffin het volgende:
polo's zijn ok
maar dat kraagje omhoog
ik draag haast geen overzeas meer, en heb geen McGregor pantalon. ook geen polo vandaag, een shirt gewoonquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
ik ken je kleding voorkeur supergebakje![]()
Jij lekker in je overzeas en ik lekker in een McGregor pantalon, en beide een polo. Kraag omhoog of omlaag, 't zal me werkelijk jeuken
quote:en je bijschrift boven de avatar bevat een knoeperd van een spelfout![]()
Ik vond die oude net zo leukquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
kmoet er toch maar wat anders neer zetten, deze is niet leuk
Heb je een leuk opgeschoren nekkie?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:22 schreef HotFudge het volgende:
Wat heeft die kapster nu weer geflikt!!! GRMBL![]()
Hoor jij niet te slapen eikel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Heb je een leuk opgeschoren nekkie?.
Ja ja.. was al bezig..quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hoor jij niet te slapen eikel?
Wie zegt dat die duim omhoog voor jou was?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:48 schreef Speth het volgende:
Wierden joh? Daar heb ik vanavond feest
Ik denk dat ik er 10 jaar naast zitquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:02 schreef HotFudge het volgende:
70s?????????? pic?
Hahaha idd.. maar vooruit, ook voor jou Speth!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wie zegt dat die duim omhoog voor jou was?
Eigenlijk was 'ie natuurlijk voor mij..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:08 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Hahaha idd.. maar vooruit, ook voor jou Speth!![]()
[arrogante modus]quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:08 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Hahaha idd.. maar vooruit, ook voor jou Speth!![]()
Ik vat dát maar op als een compliment.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:27 schreef HotFudge het volgende:
OE geile chick aanwezig
Dude... hoe kom je aan die foto van mijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:46 schreef DarcMarc het volgende:
deze gozer heeft top haar !
[afbeelding]
@roGue, het is weer net zo lang als op die foto met die johny knoxville bril![]()
nah, gaat eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:46 schreef DarcMarc het volgende:
deze gozer heeft top haar !
[afbeelding]
@roGue, het is weer net zo lang als op die foto met die johny knoxville bril![]()
Waar blijft de foto van gisterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nah, gaat eigenlijk
ik zag net weer Wildboyz met Chris Pontius, hij heeft ook cool haar
tging om het haarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Boris heeft een rotkop en Totti ook wel. De rest van de plaatjes zijn wel oké
Dat rekende ik ook meequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:49 schreef -roGue- het volgende:
[..]
tging om het haar
Lijk ik dan op Boris?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Boris heeft een rotkop en Totti ook wel. De rest van de plaatjes zijn wel oké
Nee, jij hebt gewoon een rotkop in een andere categoriequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Lijk ik dan op Boris?.
Ok..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een rotkop in een andere categorie![]()
Wat zitten jullie te eten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:04 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Links voor de duidelijkheid
rechts is mn broertje die ook z'n haar laat groeien
Jullie zouden ook voor twee zusjes door kunnen gaan..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:04 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Links voor de duidelijkheid
rechts is mn broertje die ook z'n haar laat groeien
we eten niets, we kijken heel stoerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat zitten jullie te eten?
Wel coole foto overigens. Je broertje is ook al een aardig eind op weg
Ooooow was dat hetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
we eten niets, we kijken heel stoer
mn broertje wil het iets langer hebben als ik nu, maar ik vind dit veel leuker bij hem staan.
uhm, dat is een flap die naar boven steekt en niet helemaal zo als jij had op die ene fotoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ooooow was dat het
Achja, waarom zou hij naar je luisteren als jij ook niets van iemand aanneemt
Dude je hebt je kraagje omhoog
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:34 schreef Speth het volgende:
Ik heb geen compliment nodig hoor... Weet zelf allang dat ik geweldig ben.
erg goed gezien lacostequote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ooooow was dat het
Achja, waarom zou hij naar je luisteren als jij ook niets van iemand aanneemt
Dude je hebt je kraagje omhoog
[afbeelding]
Ik ben ook een keer voor Boris uitgemaakt. Hoe scheel kun je zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Lijk ik dan op Boris?.
Hey.. prettig vakantie, man! Waar gaat de reis naar toe?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:42 schreef -roGue- het volgende:
Ik ga vanmiddag op vakantie, ik spreek jullie eind augustus/begin september wel weer , met 2-3 cm extra haar >: )
Het is inmiddels me nickname op me werk geworden, iedereen noemt me daar nu boris en vraagt elke dag hoe het nu met me nieuwe single zitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:09 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer voor Boris uitgemaakt. Hoe scheel kun je zijnIk ben toch VEEL knapper!
![]()
Ga dan voor de onderstequote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Beide kapsels zouden voor mij wel kunnen denk ik!
Speth, jouw haar is toch veel stijler? Hier zit best wel een beetje slag in namelijk. Als je 't zo kan krijgen zou ik er iig voor gaan want het is een prima coupequote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:37 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Heb nu dus dit, met een wat kleinere mat en blond ipv bruin, verder ongeveer gelijk
Ik moest meteen aan Michael Landon denken!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:15 schreef Speth het volgende:
Is supergebakje nog niet thuis?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:07 schreef super-muffin het volgende:
als ik thuis ben ok
Als je ziek bent moet je niet om 1:35 nog achter de PC zitten natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2004 01:35 schreef Speth het volgende:
Ziek, dus BHD
Hè gedver, of all people...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ok.. ik ben om... ook ik ruik naar babybilletjes....
daar ben je zeker wel een jaar of 6 mee bezigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:59 schreef -Beestje- het volgende:
ik moet mijn haar nog ff laten doorgroeiën denk ik
[afbeelding]
ik heb al meer dan 2 jaar niet naar de kapper geweest en het is voorlopig ook nog niet nodigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
daar ben je zeker wel een jaar of 6 mee bezig![]()
Waarom je matje in opgestoken kraag 'verbergen'? Als ik jou was zou ik m'n haar gewoon laten groeien en niet het matje eruit laten knippen. Als het echt heel erg uit model is kan je natuurlijk wel alles iets 'bijpunten' maar je moet sowieso door een periode heen dat je haar niet zit, dat is haast een natuurwetquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:38 schreef Ontopic het volgende:
Ik heb op dit moment redelijk kort haar alleen ben van plan lang te laten groeien.
Kan ik het best tussendoor matje wegknippen () of laten staan en matje in opgestoken kraag verbergen?
Of ziet het er dan aan 'het eind' heel raar uit als je tussendoor matje wegknipt?
Fysiek ben je er in de loop van de jaren op vooruit gegaan... maar over je mentale traject maak ik me meer zorgen, zeker na de laatste foto...quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:21 schreef super-muffin het volgende:
-Hele rits foto's-
Bij een gala worden altijd foto's genomen hé, dus post 't bewijs maar eensquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:05 schreef HotFudge het volgende:
hehehe coole pics supermuf!
Jeej had gister tijdens DB Gala EGHD
Toch wel in gala kledij mag ik hopen hè?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:05 schreef HotFudge het volgende:
hehehe coole pics supermuf!
Jeej had gister tijdens DB Gala EGHD
Lousy people have lousy excuses. Ze zullen vast boos zijn en er morgen gewoon expres teveel afknippen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:23 schreef Speth het volgende:
Godver.
Ben ik op weg naar de kapper, blijkt dat ik m'n pinpas thuis heb laten liggen
Morgen samen met huisgenoot om half 4
Hoe ver moet je dan wel niet reizen om bij de kapper te komen???? Of heb ik gewoon mazzel als ik vanuit mijn huis de kappers zelfs kan ZIEN.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:23 schreef Speth het volgende:
Godver.
Ben ik op weg naar de kapper, blijkt dat ik m'n pinpas thuis heb laten liggen
Morgen samen met huisgenoot om half 4
... Of gescalpeerdquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:29 schreef Speth het volgende:
Het was lulliger geweest als ik er pas achter was gekomen nadat ze mijn haar hadden geknipt, dan hadden ze uit wraak vast m'n kop kaalgeschoren
Fysiek ben ik zeker veranderd, je weet wel volwassen(er) worden (met pubertijd enzo)quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Fysiek ben je er in de loop van de jaren op vooruit gegaan... maar over je mentale traject maak ik me meer zorgen, zeker na de laatste foto....
Hee... een mede Wiegel-avatar-drager...quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:28 schreef Speth het volgende:
Nee, hij heet anders... Maar ik dacht serieus even dat jij hem was
ik heb die zwitsal baby shampoo gebruikt geen succesquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:30 schreef MadGuy het volgende:
A) Ik heb Zwitsal babyshampoo al een paar keer langs zien komen. Ik ga het ook maar eens proberen. MadGuy gebruikt Keune wax, maar ik ga het denk ik in combinatie gebruiken met een beetje/ druppeltje Wella Extra Strong gel.
jammer dat het voor jou niet werkt, voor mij werkt het juist goed, maar zo zie je dat het bij iedereen anders uitpakt, volgens mij is natuurlijk ook bijna geen haarsoort echt hetzelfde. Mijn haar zit gelukkig lekker in de groei, en het kost me eigenlijk geen moeite om nu door te zetten, ik ben ook wel met erg kort haar begonnen dus het gaat ook goed gelijkmatig op. Misschien juist gunstiger dus dan als je vanaf een bepaald model het lang laat groeien. Het is mn zoveelste poging, maar deze keer gaat het dus eindelijk ns goed uitpakkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik heb die zwitsal baby shampoo gebruikt geen succesik kreeg er een enorm jeukhoofd van
![]()
en kreeg het ook helemaal niet in model gekamt ;4 dagen bad hair day, nu gebruik ik weer swarzkopf( Dus ben benieuwd wat het met jou haar doet madguy! en nu toch op de wella over gestapt![]()
@ lacoste, super-muffin, jullie hebben echt top haar![]()
Die geur is juist verschrikkelijk... Ik moet constant aan babybilletjes en luieruitslag denken..quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:16 schreef saaw het volgende:
ook bij mij werkt zwitsal babyshampoo egt geweldig!
mn haar wordt er lekker zacht door en makkelijk kambaar
en het ruikt heerlijk
Thnx DarcMarc, heb laatste tijd wat meer vrede kunnen vinden met m'n haar. Het overleeft niet altijd een hele dag maar als je er een beetje aandacht en tijd aan besteedt 'sochtends gaat het vrij goed.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik heb die zwitsal baby shampoo gebruikt geen succesik kreeg er een enorm jeukhoofd van
![]()
en kreeg het ook helemaal niet in model gekamt ;4 dagen bad hair day, nu gebruik ik weer swarzkopf( Dus ben benieuwd wat het met jou haar doet madguy! en nu toch op de wella over gestapt![]()
@ lacoste, super-muffin, jullie hebben echt top haar![]()
en dan heb je ook geen last van windkracht 7/8 omdat het toch nog vrij kort isquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef Samson het volgende:
[..]
jammer dat het voor jou niet werkt, voor mij werkt het juist goed, maar zo zie je dat het bij iedereen anders uitpakt, volgens mij is natuurlijk ook bijna geen haarsoort echt hetzelfde. Mijn haar zit gelukkig lekker in de groei, en het kost me eigenlijk geen moeite om nu door te zetten, ik ben ook wel met erg kort haar begonnen dus het gaat ook goed gelijkmatig op. Misschien juist gunstiger dus dan als je vanaf een bepaald model het lang laat groeien. Het is mn zoveelste poging, maar deze keer gaat het dus eindelijk ns goed uitpakken![]()
Voortaan toch even de voorgaande topic,s bekijken Wiseguyquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Ontopic het volgende:
Dank voor de tips jongens
De TS, ondergetekende dus, was vergeten een linkje bij de OP te zetten naar voorgaande topics. Maar goed, no harm done dacht ik zoquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:57 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Voortaan toch even de voorgaande topic,s bekijken Wiseguy![]()
uhm... ik ken jou! jaaaa ergens van.... hmz.... waarvan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
amersfoort?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:22 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
uhm... ik ken jou! jaaaa ergens van.... hmz.... waarvan?
maar leuk haar hoor
ja ik woon in amersfoort, studeer in utrecht, maar misschien van een festival/concert ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:24 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
amersfoort?
geen idee student? wat studeert gij?
of heeft het iets met een tag te maken?
tagrijn in hilversumquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:27 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ja ik woon in amersfoort, studeer in utrecht, maar misschien van een festival/concert ofzo?
*blont* watis een tag?
Volgens mij werkt de babyzwitsal wel goed omdat er geen zeep in zit maar wel een bepaalde olie. Als er in die Zwitsal kids ook geen zeep zit zal dat ook wel prima zijn, waarschijnlijk is de geur gewoon anders.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:29 schreef Ontopic het volgende:
Zou Zwitsal kids ook voldoen?
Heb ik hier wel staan namelijk, maar de babyversie niet meer
ohwja daar ben ik geloof ik wel eens geweest, nee niet hvu, ik doe mbo. nah misschien lijk je gewoon wel heeeeeel erg op iemand.... waar wiequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:30 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
tagrijn in hilversum
maar ik studeerde (ben weer is gestopt) in utrechtals het aan de HvU is en iets sociaals op de uithof
bullshit, slowchatquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Offtopic bull mag gestopt worden![]()
[ontoppicquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:35 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ohwja daar ben ik geloof ik wel eens geweest, nee niet hvu, ik doe mbo. nah misschien lijk je gewoon wel heeeeeel erg op iemand.... waar wie
oooof uhm.... graspop, pp, LL, doa, ozzfest, patronaat, tivoli, enz enz
naja ik kom er nog wel op.... of niet....
![]()
pardon, ontopic:quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:32 schreef MadGuy het volgende:
*kuche*ontopic*kuche*
ik zie alleen de naam staan Angelfirequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:45 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
[ontoppic][afbeelding]
dit is trouwens best een mooi kapsel (die gast dus(dat is die achterste))[/ontoppic]
[offtopic] mja ach een goe friensd van me liep is in richting iemand die bijbels probeerde te slijten schijnbaar lijk ik op veel mensen[/offtopic]
Tadaa!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef Speth het volgende:
Bovenste gast heeft ook zonder lang haar wel een rotkop denk ik...
dai s geen gast dat is een meidquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef Speth het volgende:
Bovenste gast heeft ook zonder lang haar wel een rotkop denk ik...
wauw lacrimosa, ja echt suuuuper mooi, heel bijzonderquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:45 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
[ontoppic[afbeelding]
dit is trouwens best een mooi kapsel (die gast dus(dat is die achterste))[/ontoppic]
[offtopic] mja ach een goe friensd van me liep is in richting iemand die bijbels probeerde te slijten schijnbaar lijk ik op veel mensen[/offtopic]
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb het niet zo op Gothic...
Nou sta ik wel op het punt om je een paar topics terug te verwijzen... Er zijn grenzen mbt hetgeen wat we keer op keer gaan oprakelen natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:05 schreef Ontopic het volgende:
Wat werkt beter, mouse, wax, gel?
Ik heb het hier allemaal staan in alle varianten, van light tot extra strong
Van wax lijkt me dat je haar vetter wordt, positief, of niet?
Die hanenkam vind ik trouwens niet echt mooi.
Beetje creepy foto ook trouwens.
1,ik gebruik alleen voor m,n scheiding een druppeltje gelquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:05 schreef Ontopic het volgende:
Wat werkt beter, mouse, wax, gel?
Ik heb het hier allemaal staan in alle varianten, van light tot extra strong
Van wax lijkt me dat je haar vetter wordt, positief, of niet?
Die hanenkam vind ik trouwens niet echt mooi.
Beetje creepy foto ook trouwens.
als jij de vorige link terug kan zetten in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nou sta ik wel op het punt om je een paar topics terug te verwijzen... Er zijn grenzen mbt hetgeen wat we keer op keer gaan oprakelen natuurlijk
ik vind ze allebei wel leuk, alleen is de onderste net iets te kortquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:47 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
pardon, ontopic:
ja ik vind (jonge)mannen met lang haar vaak heel mooi, maar je moet er zeg maar wel het hoofd voor hebben, en het een beetje verzorgen
bv, niet:
[afbeelding]
en wél :![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
(yum)
Dan moet ik toch echt even hard aan de slag, wees geduldig met een nieuwe topic dan maarquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef DarcMarc het volgende:
ja hopelijk niet weer dezelfde er zijn alweer zat foto,s geplaatst in dit topic
er bestaat nog zoiets als photoshopquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef Speth het volgende:
Hij zou er ook niet in kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |