abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20384493
Maar _bigmac_ het kan toch dat ze in de volgende aflevering weer alle kanten op rennen.
pi_20384515
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:30 schreef Noa-lynn het volgende:
Maar _bigmac_ het kan toch dat ze in de volgende aflevering weer alle kanten op rennen.
Dan zijn ze niet slim bezig
pi_20385582
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef _bigmac_ het volgende:
gevonden op het internet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!!
Bron ?
Klinkt iig erg geloofwaardig !
pi_20388278
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 16:22 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Bron ?
Klinkt iig erg geloofwaardig !
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl een gtst forum met veel breezers en met paar normaale mensen.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:45:31 #180
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20388908
he _bigmac_ jij zit op dat forum
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_20390265
Idd
pi_20390866
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef _bigmac_ het volgende:
gevonden op het internet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!!
klinkt best wel geloofwaardig ja
pi_20391064
SPOILER
Dat werd hier op het forum gezegd. Niets nieuws en het lijkt mij dat deze "spoiler" zijn origine heeft in dit topic. Dus die geloof ik al niet.
SPOILER
Dat lijkt mij dus heel sterk, geloof er niets van. In gtst, vooral in het begin van het nieuwe seizoen, gaat het altijd heel langzaam met de geheimen die uitkomen. Meneer harmsen zal eerst steeds zieker worden en uiteindelijk, na een paar maanden, zal hij ineenstorten. Iedereen schrikt en er komt uit dat meneer harmsen een tumor in zijn hoofd heeft.

Deze spoiler is dus gewoon verzonnen.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_20391183
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:04 schreef Dada het volgende:
SPOILER
Dat werd hier op het forum gezegd. Niets nieuws en het lijkt mij dat deze "spoiler" zijn origine heeft in dit topic. Dus die geloof ik al niet.
SPOILER
Dat lijkt mij dus heel sterk, geloof er niets van. In gtst, vooral in het begin van het nieuwe seizoen, gaat het altijd heel langzaam met de geheimen die uitkomen. Meneer harmsen zal eerst steeds zieker worden en uiteindelijk, na een paar maanden, zal hij ineenstorten. Iedereen schrikt en er komt uit dat meneer harmsen een tumor in zijn hoofd heeft.

Deze spoiler is dus gewoon verzonnen.
Zou kunnen ik weet het niet . heb het ook maar van dat forum maar het ziet er erg geloofwaardig uit.
pi_20391298
effe tussendoor
pi_20392038
Komt het volgende filmpje vanavond nog Frey?
Als ik het weet kan ik nog een keer kijken,anders ga ik wat anders doen.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de volgende!
pi_20392092
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
maar het ziet er erg geloofwaardig uit.
Ik vind het dus totaal niet geloofwaardig. Waarom heb ik mijn post hierboven aangegeven. En kijk dat meneer harmsen het misschien gaat vertellen (of dat het op een andere manier uitkomt), tja, dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen die soaps volgt. Maar zoals het in die spoiler staat, zo van "na de brand is iedereen geschokt en besluit meneer harmsen te bekennen dat hij een tumor heeft" vind ik volslagen ongeloofwaardig. En als ze in de spoiler dus bedoelen dat meneer harmsen het na een paar maanden gaat vertellen, tja dat weet iedereen wel te vertellen en je hebt een 50% kans dat je gelijk krijgt want: OF harmsen vertelt het zelf, OF het komt uit doordat hij ineenstort en de dokter de rest van de aanwezigen vertelt over harmsens tumor. Geen spoiler dus.

En dat ludo achter martine aangaat, tja dat weet iedereen. Wie er gewond raakt weet ik niet maar vanwege de dingen die ik net zei denk ik dus dat ze dat ook hebben verzonnen. En wederom het meeste van wat er in die spoiler zit is of: logisch nadenken OF al breeduit besproken in dit topic. Ik geloof er dus niets van dat dit een spoiler is waarvan de persoon erachter ECHT weet hoe het zal gaan in gtst.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  zaterdag 3 juli 2004 @ 20:47:29 #188
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20392175
Het is een onbetrouwbaar forum en ze halen hun info elders. Laatst beweerden ze zelfs dat Ray Ludo zou vermoorden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_20392190
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef Frey het volgende:
Het is een onbetrouwbaar forum en ze halen hun info elders. Laatst beweerden ze zelfs dat Ray Ludo zou vermoorden
ja idd dat was sick stuff
pi_20392199
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef Dada het volgende:

[..]

Ik vind het dus totaal niet geloofwaardig. Waarom heb ik mijn post hierboven aangegeven. En kijk dat meneer harmsen het misschien gaat vertellen (of dat het op een andere manier uitkomt), tja, dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen die soaps volgt. Maar zoals het in die spoiler staat, zo van "na de brand is iedereen geschokt en besluit meneer harmsen te bekennen dat hij een tumor heeft" vind ik volslagen ongeloofwaardig. En als ze in de spoiler dus bedoelen dat meneer harmsen het na een paar maanden gaat vertellen, tja dat weet iedereen wel te vertellen en je hebt een 50% kans dat je gelijk krijgt want: OF harmsen vertelt het zelf, OF het komt uit doordat hij ineenstort en de dokter de rest van de aanwezigen vertelt over harmsens tumor. Geen spoiler dus.

En dat ludo achter martine aangaat, tja dat weet iedereen. Wie er gewond raakt weet ik niet maar vanwege de dingen die ik net zei denk ik dus dat ze dat ook hebben verzonnen. En wederom het meeste van wat er in die spoiler zit is of: logisch nadenken OF al breeduit besproken in dit topic. Ik geloof er dus niets van dat dit een spoiler is waarvan de persoon erachter ECHT weet hoe het zal gaan in gtst.
moet je eigelijk gelijk geven
pi_20392242
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:48 schreef _bigmac_ het volgende:
moet je eigelijk gelijk geven
Gelukkig, heb ik niet voor niets dat hele verhaal getikt.
pi_20392298
Nina vliegt er trouwens uit
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:15:57 #193
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20392768
Ook van dat forum van je??
pi_20392779
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Ook van dat forum van je??
Nee ik bedoel uit het miss gtst toernooi.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:20:05 #195
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20392848
oh zo
pi_20392889
trouwens een kut forum
allemaal breezersletjes die niet willen luisteren.
pi_20395733
Nogmaals Frey een fantastisch filmpje, een Frits 2 zo mij ook zeer bevallen ga zo door

Off topic: was jij ook bij die Bassie en Adriaan tentoonstelling?
Een heer met stijl
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 23:41:33 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20395955
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Geweldig op naar deel 3
doe mij maar die scene waarin meike wordt versnipperd
pi_20401884
Onderanderen
pi_20402618
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding] effe tussendoor
Die heb ik ooit als poster gekregen toen ik Arnie een brief had geschreven.

Kim heb ik ook ooit een brief geschreven maar heb ik nooit iets van terug gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')