Dan zijn ze niet slim bezigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:30 schreef Noa-lynn het volgende:
Maar _bigmac_ het kan toch dat ze in de volgende aflevering weer alle kanten op rennen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef _bigmac_ het volgende:
gevonden op het internetBron ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spannend!!
Klinkt iig erg geloofwaardig !
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl een gtst forum met veel breezers en met paar normaale mensen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:22 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Bron ?
Klinkt iig erg geloofwaardig !
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef _bigmac_ het volgende:
gevonden op het internetklinkt best wel geloofwaardig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spannend!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd hier op het forum gezegd. Niets nieuws en het lijkt mij dat deze "spoiler" zijn origine heeft in dit topic. Dus die geloof ik al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij dus heel sterk, geloof er niets van. In gtst, vooral in het begin van het nieuwe seizoen, gaat het altijd heel langzaam met de geheimen die uitkomen. Meneer harmsen zal eerst steeds zieker worden en uiteindelijk, na een paar maanden, zal hij ineenstorten. Iedereen schrikt en er komt uit dat meneer harmsen een tumor in zijn hoofd heeft.
Deze spoiler is dus gewoon verzonnen."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:04 schreef Dada het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd hier op het forum gezegd. Niets nieuws en het lijkt mij dat deze "spoiler" zijn origine heeft in dit topic. Dus die geloof ik al niet.Zou kunnen ik weet het niet . heb het ook maar van dat forum maar het ziet er erg geloofwaardig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij dus heel sterk, geloof er niets van. In gtst, vooral in het begin van het nieuwe seizoen, gaat het altijd heel langzaam met de geheimen die uitkomen. Meneer harmsen zal eerst steeds zieker worden en uiteindelijk, na een paar maanden, zal hij ineenstorten. Iedereen schrikt en er komt uit dat meneer harmsen een tumor in zijn hoofd heeft.
Deze spoiler is dus gewoon verzonnen.
Ik vind het dus totaal niet geloofwaardig. Waarom heb ik mijn post hierboven aangegeven. En kijk dat meneer harmsen het misschien gaat vertellen (of dat het op een andere manier uitkomt), tja, dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen die soaps volgt. Maar zoals het in die spoiler staat, zo van "na de brand is iedereen geschokt en besluit meneer harmsen te bekennen dat hij een tumor heeft" vind ik volslagen ongeloofwaardig. En als ze in de spoiler dus bedoelen dat meneer harmsen het na een paar maanden gaat vertellen, tja dat weet iedereen wel te vertellen en je hebt een 50% kans dat je gelijk krijgt want: OF harmsen vertelt het zelf, OF het komt uit doordat hij ineenstort en de dokter de rest van de aanwezigen vertelt over harmsens tumor. Geen spoiler dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
maar het ziet er erg geloofwaardig uit.
ja idd dat was sick stuffquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef Frey het volgende:
Het is een onbetrouwbaar forum en ze halen hun info elders. Laatst beweerden ze zelfs dat Ray Ludo zou vermoorden![]()
moet je eigelijk gelijk gevenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vind het dus totaal niet geloofwaardig. Waarom heb ik mijn post hierboven aangegeven. En kijk dat meneer harmsen het misschien gaat vertellen (of dat het op een andere manier uitkomt), tja, dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen die soaps volgt. Maar zoals het in die spoiler staat, zo van "na de brand is iedereen geschokt en besluit meneer harmsen te bekennen dat hij een tumor heeft" vind ik volslagen ongeloofwaardig. En als ze in de spoiler dus bedoelen dat meneer harmsen het na een paar maanden gaat vertellen, tja dat weet iedereen wel te vertellen en je hebt een 50% kans dat je gelijk krijgt want: OF harmsen vertelt het zelf, OF het komt uit doordat hij ineenstort en de dokter de rest van de aanwezigen vertelt over harmsens tumor. Geen spoiler dus.
En dat ludo achter martine aangaat, tja dat weet iedereen. Wie er gewond raakt weet ik niet maar vanwege de dingen die ik net zei denk ik dus dat ze dat ook hebben verzonnen. En wederom het meeste van wat er in die spoiler zit is of: logisch nadenken OF al breeduit besproken in dit topic. Ik geloof er dus niets van dat dit een spoiler is waarvan de persoon erachter ECHT weet hoe het zal gaan in gtst.
Gelukkig, heb ik niet voor niets dat hele verhaal getikt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:48 schreef _bigmac_ het volgende:
moet je eigelijk gelijk geven![]()
![]()
Nee ik bedoel uit het miss gtst toernooi.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Ook van dat forum van je??
doe mij maar die scene waarin meike wordt versnipperdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Geweldig op naar deel 3
Die heb ik ooit als poster gekregen toen ik Arnie een brief had geschreven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding] effe tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |