Nee het gaat echt heftig borrelen enzo, veel te heftige voor een suikerklontje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:53 schreef neo567 het volgende:
Mischien een suikerklontje ?
Oh dat zit niet in dit filmpje, hier slaan ze alleen een stukje uit het asfaltquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:56 schreef GINandJUICE het volgende:
heb ik ook gezien, ja. Bij iemand klapte die fles in z'n handen uitelkaar.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET COLA STUNT
Explodeert je fles dan echt?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:00 schreef LaZZ het volgende:
Dat was een mentos of pepermuntje. Probeer het daar maar 's mee
Het gaat iig flink schuimen, of dat nou met cola of 7-up was weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Explodeert je fles dan echt?
In een aantal gevallen klapte die fles namelijk ook uit zichzelf uitelkaar.
Ja ik wil toch echt een mooie klap.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Het gaat iig flink schuimen, of dat nou met cola of 7-up was weet ik niet meer.
Precies, als je je flinke klap wilt iigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:07 schreef Grumpey het volgende:
gooi er een muntje in dacht ik, op peppermuntje, een van de 2....
daarvan schuimt cola, en dan fles dichtdraaien![]()
Misschien vanmiddag even, heb je een kopermuntje nodig, of die andere?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Precies, als je je flinke klap wilt iig
Overigens kan je 'm ook gewoon laten vallen van een flinke hoogte. Gebeurde bij mij ook een aantal keer. Knalt de onderkant van de fles er ook gewoon af hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |