Dat interesseert de werkgever niet. Als hij maar snel aardbeien plukt of genoeg asperges steekt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:19 schreef Oksel het volgende:
Het is fijn dat ze hard werken. Je hoort ook veel negatieviteit over de Polen. Alcholol misbruik, op straat. Jatten.
Mogelijk dat je bij de basisschool om de hoek nog een bijbaantje als "meester" in de Nederlandse taal kunt krijgen als men straks geen loonwerkers uit Nerderland meer nodig heeft...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
edit:
Ow, vergat ik nog. Azen is met 1 a en een z en jouw schrijf je met een w op het eind
In tegenstelling tot verwende pre studenten en studenten krijgen Marokkanen helemaal geen zakgeld, en moeten ze vaak zelf schoolgeld, kleedgeld en alles wat ze maar nodig hebben betalen. Wat normaliter de ouders betalen moeten de Marokkanen zelf betalen (in het algemeen). En daarvoor moeten de meeste Marokkanen al van jongs af aan werken. Waarom denk je dat er zoveel kaaskoppen in de schulden zitten zodra ze student zijn? Juist ja, ze weten niet wat werken is en waar vandaan ze geld moeten halen, laat staan het kunnnen beheren.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:11 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel? :')
Dank je! En een 10 voor je mensenkennis, ik begin in september met PABO in deeltijd. Ik heb nu al medelijden met de volgende generatiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:32 schreef Jereon het volgende:
[..]
Mogelijk dat je bij de basisschool om de hoek nog een bijbaantje als "meester" in de Nederlandse taal kunt krijgen als men straks geen loonwerkers uit Nerderland meer nodig heeft...
Ach wat, je kunt dan altijd nog de Polen een lesje Nederlands geven...
![]()
ga je mond eens spoelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:49 schreef Youssef het volgende:
-
Kan je nou zelf echt niet bedenken waarom het een jaartje is geworden? *kneus*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:13 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik werkte zaterdags ook altijd met een vriend in de kas van een pa van weer een andere vriend.
Beetje meezingen met de radio met een bezem als microfoon. Weinig doen maakt licht werk zeg ik altijd maar. Totdat die fucking Polen langskwamen. En toen werd het verschil ineens wel duidelijk. Die lui rende werkelijk door de kas en werkte minstens 2x zo hard als wij. Met als gevolg dat we even een weekje rust mochten nemen. Dat weekje rust blijkt nu al een jaartje te zijn.
Smerige broodrovers! Kan me niet eens meer normaal drukken tijdens een bijbaantje. Binnenvallen, dat zeg ik!![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:17 schreef Baklap het volgende:
Maar dat normale luie mensen zoals ik daardoor op straat komen te staan.
Truffels zoekenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:09 schreef Miwe het volgende:
Als je als student in Nederland geen beter baantje kan vinden dan aardbeien plukken, doe je toch echt iets fout hoor.
Inderdaad. Ik ga de komende maand werk doen dat maar 5 euro betaalt. Er is gewoonweg geen ander werk op dit moment. Het is geen vetpot, maar het is beter dan thuis zitten en niksen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. 5 euro is 5 euro. Het is geen vetpot maar als student verdien je nu eenmaal niet meer en als je niet werkt dan moet je ook niet gaan zeiken dat je maar een arme student bent vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |