Waar heb je deze gegevens vandaan? Is er al een rooster voor het hele seizoen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:22 schreef Mindlight het volgende:
Vrijdag 13 augustus:
Excelsior - FC Eindhoven
Top Oss - FC Dordrecht
Helmond Sport - Sparta
Emmen - FC Zwolle
Haarlem - MVV
Go Ahead Eagles - BV Veendam
Heracles Almelo - Telstar
FC Volendam - Cambuur Leeuwarden
Fortuna Sittard - AGOVV
Vrij: VVV-Venlo
Op papier een vrij gemakkelijke seizoensopening voor Excelsior.
En gelijk twee mooie wedstrijden in de eerste speelronde met HS-Sparta en Emmen-Zwolle.
Eind van deze week is dat bekendquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef pekel het volgende:
Weet iemand waar het gehele speelschema voor komend seizoen staat?
Oke, bedankt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eind van deze week is dat bekend
Je kan er weinig van zeggen in de GGD, al zijn er wel een paar zekerheidjes en een van die zekerheidjes is dat FC Eindhoven onderin zal bungelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:22 schreef Mindlight het volgende:
Vrijdag 13 augustus:
Excelsior - FC Eindhoven
Top Oss - FC Dordrecht
Helmond Sport - Sparta
Emmen - FC Zwolle
Haarlem - MVV
Go Ahead Eagles - BV Veendam
Heracles Almelo - Telstar
FC Volendam - Cambuur Leeuwarden
Fortuna Sittard - AGOVV
Vrij: VVV-Venlo
En gelijk twee mooie wedstrijden in de eerste speelronde met HS-Sparta en Emmen-Zwolle.
De )*&$!*!$-divisie is best okay.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:00 schreef Stpan het volgende:
De 2 ronde is ook al bekend. Ik weet alleen dat SPARTA op bezoek gaat bij EXCELSIOR in week 3 !! Gelijk alweer een derbie.
Sparta opent zijn eerste 2e wedstrijden tegen 2 favorieten. Laten we hopen dat SP-AR-TA eindelijk eens promoveert en weg kan uit deze )*&$!*!$-divisie!
Tjah, het niveau valt enigszins best behoorlijk tegen ja. Dan kijk ik liever naar een leuke kraker in de 1ste klasse of in de hoofdklasse van het amateurvoetbal. Natuurlijk zijn er ook leuke wedstrijden, zoals gelijk dit seizoen Emmen - FC Zwolle. Daarvoor is ook veel belangstelling. Maar als je dan naar een wedstrijd als Top Oss - FC Eindhoven gaat...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:22 schreef Stpan het volgende:
Maar die vrijdagavond, dat SBS6, het niveau van het voetbal........nee veel liever onderin de HCE dan bovenin de GGD is mijn persoonlijke mening (er zijn Spartanen die daar anders over denken).
Voor mij deze ploegen ook op excelsior na. Als je kijkt naar wie er weggaan en wie ervoor terugkomen kan ik niet anders dan hopen op een nacompetitieplek.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je kan er weinig van zeggen in de GGD, al zijn er wel een paar zekerheidjes en een van die zekerheidjes is dat FC Eindhoven onderin zal bungelen.
Helmond Sport - Sparta is een leuke wedstrijd om te beginnen, Emmen - FC Zwolle ook. Favorieten zijn voor mij Excelsior, Sparta, FC Zwolle en Heracles.
He, ga jij es ff heel snel naar het Eredivisie-topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
Heracles en excelsior waren vorig jaar aanvallend erg goed en sparta viel me in de 2e helft van de competitie een beetje tegen. ik hoop dat die 3 clubs het samen uit gaan maken.
Haha mooi zo!! hebben we dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:00 schreef Stpan het volgende:
De 2 ronde is ook al bekend. Ik weet alleen dat SPARTA op bezoek gaat bij EXCELSIOR in week 3 !! Gelijk alweer een derbie.
Sparta opent zijn eerste 2e wedstrijden tegen 2 favorieten. Laten we hopen dat SP-AR-TA eindelijk eens promoveert en weg kan uit deze )*&$!*!$-divisie!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef pekel het volgende:
[..]
He, ga jij es ff heel snel naar het Eredivisie-topic..
![]()
Mmm...leuke doelstelling.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]![]()
Als jullie dit seizoen eens een x thuis gaan winnen, oke?
Als we winnen van FC Zwolle, kom je tot de winterstop niet meer in Gouden Gids Divisie-topics... Deal?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]![]()
Als jullie dit seizoen eens een x thuis gaan winnen, oke?
Surequote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Als we winnen van FC Zwolle, kom je tot de winterstop niet meer in Gouden Gids Divisie-topics... Deal?.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:14 schreef HeyFreak het volgende:
Veendam gaat natuurlijk die eerste wedstrijd winnen
gelukkig wordt er niet op papier gespeeld maar op gras.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:22 schreef Mindlight het volgende:
Vrijdag 13 augustus:
Excelsior - FC Eindhoven
Ik heb alleen te horen gekregen dat het in de 3e week (voor Sparta de 2e ronde, voor anderen misschien al de 3e) Excelsior-Sparta is. Ik heb helaas geen overzicht van de andere wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:17 schreef pekel het volgende:
Stpan, kun je de 2de ronde dan misschien ook posten?
jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 08:12 schreef pekel het volgende:
[..].
En dan wordt je weer zeker aan de Langeleegte kampioen?.
Dan wint excelsior zékerquote:Op woensdag 30 juni 2004 08:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
gelukkig wordt er niet op papier gespeeld maar op gras.
Hier wel in ieder gevalquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:17 schreef pekel het volgende:
Is er trouwens animo voor een Eerste Divisie-toto?
waarom voetballen jullie thuis dan op plasticquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan wint excelsior zéker![]()
Dat doen we niet.....quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom voetballen jullie thuis dan op plastic
Precies!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:51 schreef Stpan het volgende:
Veel stadions hebben kunstgrasvezels (ik geloof dat NAC de eerste was). Die zorgen ervoor dat het veld (de ondergrond) steviger is en gelijkmatiger blijft omdat de plaggen minder verschuiven. Volgens mij steken er dan ook wat kunststof sprietjes boven de grond uit. Maar de verhouding echt gras/kunstsprieten is 1 op 50 ofzo. Dit heeft verder geen invloed op slidings, balsnelheid etc. Maar houdt het veld stukken makkelijker te onderhouden en in de herfstmaanden beter te bespelen.
Nee dank je,GGD is mij te minquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:17 schreef pekel het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee dank je,GGD is mij te min
Gehehe, Emmen zal dit seizoen niet verder komen dan een 12de plaats, als ze niet heel snel wat extra spelers aantrekken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:03 schreef Mindlight het volgende:
In tegenstelling tot het afgelopen seizoen krijgt excelsior nu alle \\\"moeilijke\\\" tegenstanders al vóór de winterstop in een uitwedstrijd: Helmond Sport, Heracles Almelo, FC Zwolle, Emmen, Volendam, VVV.
Hey dudequote:Op woensdag 30 juni 2004 11:17 schreef pekel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Hey dude
overigens hebben we bij HS een flauwe grap uitgehaald:
in het eindhovens dagblad stond afgelopen week de verlopige opstelling van Helmond sport. Echter moeten er nog 5 (!!) spelers aangetrokken worden. Zo hebben we geen een linksbuiten.
In de krant stond op die positie dan ook de naam \\\'vacature\\\'
Dagen later had helmond sport zon paar honderd emailtjes en brieven binnen gekregen waarin een solicitatie stondvan de supporters natuurlijk
nog geen bericht gehad, volgens het eindhovensdagblad zou het deze week bekent worden gemaakt!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:31 schreef pekel het volgende:
[..], en wie was de gelukkige?
.
leuk planquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:32 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb DG een mailtje gestuurd of ie zeker weet dat ie de TOTO niet wil doen, vind t anders ook zo lullig, hij is toch degene die het altijd organiseert
Zo niet wil ik hier wel een GGD toto opzetten hoor, evt in samenwerking met anderen
en als we al eens iets hoger staan verkopen we onze beste speler gewoon weerquote:Op zondag 8 augustus 2004 08:36 schreef meami het volgende:
Ik acht Fortuna (alweer) tot heel weinig in staat. We mogen blij zij als we 16de eindigen
Dat gebeurt ook als we laatste eindigen hoor.........quote:Op zondag 8 augustus 2004 08:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en als we al eens iets hoger staan verkopen we onze beste speler gewoon weer
Plek 15 zekerquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:34 schreef hellmondunited het volgende:
en toch zie ik het voor jullie 3 minder somber in dit jaar
top 10 zullen jullie zeker niet halen maar helemaal onderin hangen denk ik ook weer nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:48 schreef meami het volgende:
[..]
Plek 15 zeker
dattie maar mooi thuis blijft!quote:Sparta bibbert want Michels viel van trap
13/8/2004 11:04
Lichte paniek bij Sparta Rotterdam. De medische staf van de eerstedivisionist draait overuren om Jan Michels op tijd fit te krijgen voor het eerste competitieduel, vrijdagavond met Helmond Sport.
Coach Mike Snoei hecht veel waarde aan de aanwezigheid van de ervaren Michels, die deze zomer overkwam van FC Den Bosch. 'Dit Sparta heeft Michels heel hard nodig', legt de coach uit in het Rotterdam Dagblad.
Maar diezelfde Michels viel donderdagochtend in zijn huis van de trap, waarna hij zich strompelend bij Sparta meldde. Hij kon amper lopen waardoor de Rotterdammers het ergste vreesden, zoals een scheur of een fractuur in zijn voet.
Na uitgebreid onderzoek van Sparta's medische staf bleek de schade mee te vallen. De 34-jarige middenvelder kampt met een flinke kneuzing. 'Maar het blijft wel een enorme tegenvaller', aldus Snoei.
Sparta hoopt dat Michels door een intensieve behandeling en eventuele hulp van pijnstillers vrijdagavond toch kan aantreden in Helmond. De club durft een risico te nemen omdat na het treffen tegen Helmond Sport pas over twee weken de volgende wedstrijd wacht.
Mocht Michels niet in staat zijn te spelen, dan neemt Davy De Fauw zijn plek op het middenveld over en zal zeer waarschijnlijk Marciano Bruma De Fauws positie in de defensie innemen.
Datzelfde gevoel heb ik bij Zafarin. Gelukkig is ie geblesseerd (al slokt ie natuurlijk nu wel salaris op).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dattie maar mooi thuis blijft!
dus zafarin is nu eindelijk bij jullie? voor hoelang eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Evertje het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel heb ik bij Zafarin. Gelukkig is ie geblesseerd (al slokt ie natuurlijk nu wel salaris op).
Ik ga morgen uiteraard voor niets minder dan een overwinning! Uiteraard zal het eindresultaat anders zijn haha
-10 plaatsenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:33 schreef pekel het volgende:
Mense, ik heb zwaar 't gevoel dat Emmen rond plek 18 komt dit seizoen..
Plek 8?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
-10 plaatsen
vorig jaar begon het ook dramatisch, ik denk dat jullie weer slecht beginnen en goed eindigenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Plek 8?.
Bijna geheel jong Emmen voeltbalt tegenwoordig in het eerste..
Ik denk dat het beter is dat Emmen van dit seizoen een "overgangsseizoen" maakt, zodat het financieel weer op orde komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:37 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vorig jaar begon het ook dramatisch, ik denk dat jullie weer slecht beginnen en goed eindigen
Nee, wij hebben een lekker grote selectie, dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:42 schreef Stpan het volgende:
Sja, Sparta's zwakte komt gelijk in wedstrijd 1 al naar voren. Michels valt af, en er moet gelijk een rechtsback middenvelder spelen en een speler uit de jeugd rechtsback. Gaat lekker![]()
Alsjeblief zeg, we zitten weer op hetzelfde spoor als in 1985/1990.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:50 schreef pfaf het volgende:
Kom op, pekel. Een beetje vertrouwen.
Hij schijnt nu echt getekend te hebben ja. Al weet je dat bij Fortuna nooit zeker. Vorig jaar kregen we tijdens de eerste wedstrijd op de lichtkrant van het scorebord te zien dat volgende week Fiston Garica in de basis zou staan bij Fortuna. Die speler van Genk is nooit gekomen........quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dus zafarin is nu eindelijk bij jullie? voor hoelang eigenlijk?
mja wat uitslagen betreft, gaat wel goed komenkost alleen veel tijd voordat fortuna er weer boven op zal zijn
is niet erg hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:42 schreef Stpan het volgende:
Sja, Sparta's zwakte komt gelijk in wedstrijd 1 al naar voren. Michels valt af, en er moet gelijk een rechtsback middenvelder spelen en een speler uit de jeugd rechtsback. Gaat lekker![]()
inderdaad wanbeleid dan.. mja daar hoef jij je niet voor te schamen. ik denk dat die mensen heel blij mogen zijn dat ze mensen achter zich hebben staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:52 schreef Evertje het volgende:
[..]
Hij schijnt nu echt getekend te hebben ja. Al weet je dat bij Fortuna nooit zeker. Vorig jaar kregen we tijdens de eerste wedstrijd op de lichtkrant van het scorebord te zien dat volgende week Fiston Garica in de basis zou staan bij Fortuna. Die speler van Genk is nooit gekomen........
Soms schaam ik me echt voor het management.
Nouja, je wordt er wel op aangesproken (vrienden, collega's etc). En aangezien je je betrokken voelt bij de club, voel jij je ook aangesproken. Dit jaar was het ook alweer prijs met het te vroeg melden dat Zafarin kwam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
inderdaad wanbeleid dan.. mja daar hoef jij je niet voor te schamen. ik denk dat die mensen heel blij mogen zijn dat ze mensen achter zich hebben staan
Wat lief!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
inderdaad wanbeleid dan.. mja daar hoef jij je niet voor te schamen. ik denk dat die mensen heel blij mogen zijn dat ze mensen achter zich hebben staan
moldovan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nouja, je wordt er wel op aangesproken (vrienden, collega's etc). En aangezien je je betrokken voelt bij de club, voel jij je ook aangesproken. Dit jaar was het ook alweer prijs met het te vroeg melden dat Zafarin kwam.
1995 blijft nog altijd het hoogtepunt qua management. Viorel Moldovan (ja, die goede spits ja) had zelfs een contract getekend, maar is nooit gekomen. Erg leuk om dan zo'n speler in het Roemeens elftal te zien spelen.
Maar goed, ik blijf hopen dat het goed gaat komen, dat is het enige wat ik kan doen.
Verschil is dat Morientes niet zou komen en dat Moldovan wel daadwerkelijk al had getekend. Hij is toen ergens in Zwitserland gaan spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
moldovan?
das net zoiets als wij nu te horen krijgen dat morientes naar helmond sport zou komen
erg vaag dat management van fortuna.
och mij zeiken ze ook altijd af vanwege PSV dat hier in de buurt zit. Maar dat maakt mij alleen maar trotser dat ik gewoon voor MIJN club en stad ben en niet zon zielige meeloper als een van hen
Ja ik ook, het verlies van Buijs wordt naar mijn mening redelijk opgevangen door de komst van Koning.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Excelsior het verlies van enkele dragende spelers op kan vangen. Persoonlijk hoop ik dat Sparta het dit seizoen eindelijk weer eens promoveert
veel vertrouwen in Gommans?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja ik ook, het verlies van Buijs wordt naar mijn mening redelijk opgevangen door de komst van Koning.
Loovens is onvervangbaar, en Olfers is zeker 2 stappen terug centraal achterin.
Breuer was terecht nr 2 in het VI klassement vorig jaar, en Otten zal zich eerst nog moeten bewijzen op die positie. Voor Kalou is geen vervanger aangetrokken dus een rechtsbuiten hebben we niet.
Het lijkt me sterk dat excelsior net zo'n goed seizoen gaat draaien als afgelopen jaar, dus ik hoop voorlopig maar op nacompetitie
Hij heeft een prima voorbereiding gehad, dus ik hoop dat ie eindelijk loskomt. Het lijkt erop dat hij het vertrouwen krijgt van Metgod, en ik ga er dus vanuit dat hij een goed seizoen gaat draaien. Nu Mounir blijft, verwacht ik van die twee spitsen samen toch zeker 35-40 goals dit seizoenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:11 schreef Evertje het volgende:
[..]
veel vertrouwen in Gommans?
als ik mindlight op msn spreek dan denk ik dat hij er niet veel vertrouwen in heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:11 schreef Evertje het volgende:
[..]
veel vertrouwen in Gommans?
Haha nou na de voorbereiding is mijn vertrouwen wel een beetje toegenomen. Alhoewel hij vorig jaar in de winterstop ook veel scoorde tegen amateurs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als ik mindlight op msn spreek dan denk ik dat hij er niet veel vertrouwen in heeft
Hmm nja als jullie ooit weer eens kampioen willen worden is terug naar de amateurs misschien een ideetje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:16 schreef Evertje het volgende:
Fortuna levert altijd veel spitsen af die goed scoren tegen de amateurs
Zelfs Pascal Averdijk schoot er vijf in tegen een lokale club.
Het enige doelpunt wat ik me van Averdijk kan herinneren, is die tegen Vitesse in de verlening van een wedstrijd de Amstelcupquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:16 schreef Evertje het volgende:
Fortuna levert altijd veel spitsen af die goed scoren tegen de amateurs
Zelfs Pascal Averdijk schoot er vijf in tegen een lokale club.
Nou zelfs die kans is kleinquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm nja als jullie ooit weer eens kampioen willen worden is terug naar de amateurs misschien een ideetje?
hoogtepunt in zijn carriere. Stefanovic schaamt zich nu nog.......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:18 schreef meami het volgende:
[..]
Het enige doelpunt wat ik me van Averdijk kan herinneren, is die tegen Vitesse in de verlening van een wedstrijd de Amstelcup
9 en 12 ja?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef Evertje het volgende:
enne, gaan we elkaar afzeiken
Fortuna schijnt een drie jaren plan te hebben opgezet, meedoen om promotie als doel. Dit seizoen tussen plaats 9 en 12, te belachelijk voor woorden.
9 en 12? die mensen zijn daar echt gek!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef Evertje het volgende:
enne, gaan we elkaar afzeiken
Fortuna schijnt een drie jaren plan te hebben opgezet, meedoen om promotie als doel. Dit seizoen tussen plaats 9 en 12, te belachelijk voor woorden.
dat zijn de leuke momenten ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:21 schreef hellmondunited het volgende:
ik moet nu ineens aan vitesse denken.. toen we voorbij de spelers bus liepen en de spelers buiten stonden (bij de braak, in de nacompetitie 2-2) Zo tim! hoe voelt dat nu om eindelijk eens bovenaan te staan! geweldig dat jullie eindelijk die doelstelling hebben bereikt
ze waren "not amused"
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
dat zijn de leuke momenten ja.
afgelopen dinsdag moest Fortuna tegen GSV voor de beker, en daar speelt Roger Hermens, ooit keeper in de A bij Fortuna. Ooit hebben we hem toen van slag gebracht met een simpele opmerking tidjens de wedstrijd of ie het eerste nog ging halen. Dit keer vroegen we hem of ie nog terug kwam. Hij negeerde ons......
vertel mij wat.........quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:22 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
9 en 12? die mensen zijn daar echt gek!![]()
Vind ik erg positief gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:24 schreef Mindlight het volgende:
Haha nou in mijn voorspelling heb ik Fortuna 13e staandus wie weet
JIj bent ziek in je hoofd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:24 schreef Mindlight het volgende:
Haha nou in mijn voorspelling heb ik Fortuna 13e staandus wie weet
zeker!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:25 schreef Mindlight het volgende:
Wel aardig dat er een beetje activiteit in dit topic zitwe gaan natuurlijk zonder die Bosschenaren
het totale aantal topics van vorig seizoen wel overtreffen he
*meehelpt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zeker!
forza gouden gids
wij laten dit wel weer leven
woepieeequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:33 schreef pekel het volgende:
[..]
*meehelpt*.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:39 schreef meami het volgende:
Nou dan blijf ik dus alleen over
Of ging ik nou ook naar HS?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
woepieee
alleen vanavond zal t rustig zijn, op de fortuna en agovv-ers na zitten wij dan zowat allemaal in het stadion, das bij de eredivisiehools van fok wel anders
Het is dat ik tot 18.00 uur tussen de rijke mensen zitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
![]()
een uur rijden en je bent er. makkelijk te doen dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:41 schreef meami het volgende:
[..]
Het is dat ik tot 18.00 uur tussen de rijke mensen zit
Die krijg ik niet mee als ik naar Helmond gaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
een uur rijden en je bent er. makkelijk te doen dus
Haha ja das zeker, maar goed dat is toch iets waar ik iig trots op benquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
woepieee
alleen vanavond zal t rustig zijn, op de fortuna en agovv-ers na zitten wij dan zowat allemaal in het stadion, das bij de eredivisiehools van fok wel anders
blablabla zeg gewoon dat je niet wilquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:43 schreef meami het volgende:
[..]
Die krijg ik niet mee als ik naar Helmond ga
respectquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:47 schreef Mindlight het volgende:
Ja hellmondunited, dit jaar hoop ik toch dat er geen verplichte combi is naar Helmond, want mijn belofte om een biertje te doen voor de wedstrijd staat natuurlijk nog steeds
hij pakt bier, ik pak sinasquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:48 schreef meami het volgende:
@ Hellmondunited: en jij zegt 5 min geleden dat je niet meer drinkt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:54 schreef Mindlight het volgende:
Ok hellmondunited plezier en vooral succes!
De enige Spartaan die ik succes wil wensen vanavond is Stpan![]()
En niemand noemt Heracles.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:49 schreef pekel het volgende:
Volgens mij zitten er 15 clubs bij de titelkanidaten, als ik ze zo hoor praten....
De bookmakers wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
En niemand noemt Heracles.
Die denken zelfs dat Dordrecht een goede kans heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:54 schreef pekel het volgende:
[..]
De bookmakers wel..
Volgend jaar maar de 'echte boter-award' voor de users van rivaliserende clubs die elkaar niet naar het leven staan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:38 schreef Mindlight het volgende:
Stpan, slijmend was t niet bedoeld hoor, meer op een manier dat je ongeveer de enige spartaan ben die ik ken die op een normale manier over excelsior en sparta praat. Zo iemand wens ik wat makkelijker succes
Haha ja ik had op mezelf gestemdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Volgend jaar maar de 'echte boter-award' voor de users van rivaliserende clubs die elkaar niet naar het leven staan?
Ik krijg wel eens te horen van (niet-Spartanen) dat ik een Excelsiorfobie heb (zwaaarrr overdreven). T'is alleen zo dat als wij eerste divisie spelen ik jullie geen eredivisie gun zoals afgelopen seizoen hehe. Maar promotie van beide elftallen is toch het ideaal voor mij en veel Spartanen denk ik (en Excelsiorfans)!
Zwolle verwacht ik nog wel wat van. Volendam inderdaad maximaal een plekje in de middenmoot. VVV is naar mijn mening ook teveel spelers kwijtgeraakt en het elftal is te oud. Voordeel is wel dat ze een toptrainer op de bank hebben zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik moet als liefhebber zonder echte binding met welke club dan ook zeggen dat het bijzonder interessant is als er zoveel kanshebbers en outsiders zijn. Vorig jaar was een zeer boeiend jaar, en ik verwacht dit seizoen eenzelfde soort seizoen, maar dan met 3 of 4 kandidaten die tot de laatste 3, 4 wedstrijden kunnen strijden om de titel.
VVV kan nog wel eens de revelatie worden als ze de lijn van vorig seizoen kunnen doortrekken. Van Volendam en in mindere mate Zwolle verwacht ik weinig
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:01 schreef Stpan het volgende:
De laatste nacompetitie niet bij elkaar in de poule, en nu dreigen we elkaar ook in de beker al niet tegen te komen. We groeien uit elkaar![]()
Maar goed, anders hadden we vorig jaar 5x tegen elkaar gespeeld, er zijn grenzen natuurlijk.....
ik ben heel ff thuis!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:55 schreef pekel het volgende:
Nu al naar de Braak,.
Geen goeie cafe's in Helmond?.
Duurt zo'n spandoekje maken ook niet erg lang.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik ben heel ff thuis!
we zijn bezig geweest met een afscheid voor arno schaap
oa een mooi spandoek gemaakt
ga zo weer terug
tis toch een spandoek van 20 meterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:35 schreef Evertje het volgende:
[..]
Duurt zo'n spandoekje maken ook niet erg lang.
Bij ons vergt dat altijd wel wat tijd, maarja wij zijn ook erg perfectionistisch op vak C
Morgen weer een nieuwe dubbelhouder als het goed is!
jep, maar niet lang meer. er word gekeken naar een plan voor een zuid tribune. alleen willen ze met het oog op de toekomst liever gelijk een nieuw stadion bouwen en dan met een capaciteit van 8000/9000. het stadion is nog vrij nieuw maar het is daar te krap om door te groeien en HS wil doorgroeien dus dan moeten ze wel een ander stadionquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:39 schreef Evertje het volgende:
Kun je nog altijd op het dak van een buurtbewoner zitten en daar de wedstrijd kijken? Kan me zoiets nog herinneren van het oude uitvak toen het nog aan een korte zijde was, staan dus.
tja die krijgen al een gratis SCC dus moeten niet zeurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:42 schreef Thetallguy het volgende:
Zullen die mensen leuk vinden, tribune in je achtertuin
krijgt helmond het nu niet te hoog in de bolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jep, maar niet lang meer. er word gekeken naar een plan voor een zuid tribune. alleen willen ze met het oog op de toekomst liever gelijk een nieuw stadion bouwen en dan met een capaciteit van 8000/9000. het stadion is nog vrij nieuw maar het is daar te krap om door te groeien en HS wil doorgroeien dus dan moeten ze wel een ander stadion
uhm nou nee. de laatste 6 jaar heeft HS 4x bij de top gezeten. vorig jaar tegen FCDB moesten er 300 man teleurgesteld naar huis omdat ze niet meer binnen konden. zo is t vaker geweest vorig jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
krijgt helmond het nu niet te hoog in de bol
een tribune erbij nog wel....
vanavond welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
Kan ik vanavond een kaartje aan de kassa kopen in Helmond?
die doet niet meequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi!
*pakt het 'Jantje is een Bosschenaren-spandoek vast in*
Hij gaat het geloof ik proberen na een spuit erin gehad te hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die doet niet mee
is van de trap afgevallen hahaha
michels vooral nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij gaat het geloof ik proberen na een spuit erin gehad te hebben.
Bosschenaren zijn geen watjes!
Michels is een Deventenaar. Maar dat zijn ook geen mietjes..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij gaat het geloof ik proberen na een spuit erin gehad te hebben.
Bosschenaren zijn geen watjes!
Deventer staat em idd nog net iets meer naar het hart. Helaas, want als Bosschenaar is ie ook een zeer goeie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Michels is een Deventenaar. Maar dat zijn ook geen mietjes..Nou, eigenlijk wel.. doet hij nou mee?
inderdaad!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:25 schreef PogueMahone het volgende:
er mag wel wat meer gescoord worden...
En hij is geboren in hetzelfde dorp als ik.. onder de rook van Deventer.. zelfde wijk waar ook Bert van Marwijk geboren is..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deventer staat em idd nog net iets meer naar het hart. Helaas, want als Bosschenaar is ie ook een zeer goeie!
Hammingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef meami het volgende:
Ex fortunezen doen het goed: gommans 2x, hamming 1x en gommans en tychon rood
Zeg dat.......wereldspits!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:03 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Hamming
Staat op teletekst. Misschien heeft hij na de 2-1 zijn shirt uitgetrokken en daarvoor zijn tweede geel gekregen. Ik bedenk ook maar wat...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:04 schreef PogueMahone het volgende:
Gommans heeft trouwens geen rood, toch?
Moge hij er vele inschieten dit seizoenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zeg dat.......wereldspits!
Jullie mogen je echt gelukkig prijzen dat zijn familie in Drenthe woont!
oh, op livescore stond niets, vanavond maar even kijken danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:06 schreef Evertje het volgende:
[..]
Staat op teletekst. Misschien heeft hij na de 2-1 zijn shirt uitgetrokken en daarvoor zijn tweede geel gekregen. Ik bedenk ook maar wat...
of Dordrecht gaat een ontzettend boutseizoen tegemoetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:10 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
TOP OSS kampioen? wat denken we jongens?
mooi, want volgende week mogen wij naar dordrechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:11 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
of Dordrecht gaat een ontzettend boutseizoen tegemoet
Ik denk dat je het moet doen met de nederlaag van de club die meer supporters in Apeldoorn heeft dan AGOVV zelf..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:53 schreef Apie74 het volgende:
Eagles verloren van Veendam met 0-1 ...en morgen hopelijk een makkelijke zege voor AGOVV
Zou een goed begin zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet doen met de nederlaag van de club die meer supporters in Apeldoorn heeft dan AGOVV zelf..
sparta was wel beter en had misschien net wat meer verdient. vlak na rust was het ff powerplay! maar gelukkig hebben jullie nog altijd ricky vd bergh die zich altijd drukker maakt om het publiek dan dat hij zich met de wedstrijd bezig houdt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:56 schreef Stpan het volgende:
Top Oss...wie had dat gedacht zeg......
2-2, sja zonde.....Vooral omdat Sparta pas in ronde 4e zijn eerste thuiswedstrijd speelt. Publiek moet worden getrokken met klinkende resultaten, en dat is 2-2 bij Helmond nou niet echt. Hopen op een mooi resultaat uit bij Excelsior dan maar.
Nee...die zitten er al sinds die tribunes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
pekel, was dat groepje supporters achter de goal het nieuwe sfeervak?
Flinke?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:41 schreef hellmondunited het volgende:
pekel bij jullie zit toch voortaan een flinke groep langs het uitvak?
teminste zo kreeg ik het door van een of andere emmen hool
tja ik geloofde het al niet.. kreeg getallen als 100/150 man doorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Flinke?.
Ik hoop dan dat er de volgende wedstrijd nog 30 man bijkomen..
't Nu nog maar een gezellig groepje van 10 man, die FC Zwolle toch verrassend een paar keer stil kreeg..
.
Zoveel man zaten er in het stadion ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja ik geloofde het al niet.. kreeg getallen als 100/150 man door
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Zoveel man zaten er in het stadion ja..
Trouwens, 4 auto's met Zwolle-supporters tegen elkaar opgereden bij de Rondweg naast het stadion..
Idd...ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
altijd fijn als t zwollenaren zijn, ik heb het er niet zo op enzo
maar wat vond je van die corner bij ons?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:50 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...ik ook niet echt.
Stelletje successupporters....
Dat plaatje? Er mist iets.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
maar wat vond je van die corner bij ons?
daar kwamen ze pas achter toen de wedstrijd al een half uur oud wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat plaatje? Er mist iets..
Terreinknecht ziek?.
Wie waren de scheidsrechters wel niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
daar kwamen ze pas achter toen de wedstrijd al een half uur oud was
volgens mij moeten ze hier nog wakker worden uit hun zomerslaap
aan de manier van fluiten te zien zou je dat wel denken ja. wat een kneuzenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Wie waren de scheidsrechters wel niet?
Kabouter Plop en zijn mannekes?.
Oei.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
aan de manier van fluiten te zien zou je dat wel denken ja. wat een kneuzen
mja was van dongen & co
de KNVB is nou eenmaal een amateurbende. Daarom verwacht ik ook echt niks meer van die scheidsrechtersquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Oei..
Wij hadden meneer Nijhuis en zijn grote vrienden. 1 grote amateurbende was 't.
geen ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef HeyFreak het volgende:
ik zet 'm net op SBS, is Veendam al geweest?
arme wij..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:06 schreef HeyFreak het volgende:
rellen in veendam
neuh, we kijken wel hoe jullie zielig afdruipen na een dikke nederlaag
och, veendam speelt zo wispelturig als de pest. De ene keer spelen ze goed en de andere zijn ze net een 4e klasse ploeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
arme wij..
ik vrees trouwens wel.. aangezien veendam bij de eagles won en wij DRAMATISCH speelde
Ja, en bij dordrecht was iedereen voor aanvang van het seizoen nog super lovend enzo, winst op ado na een prima wedstrijd, nog meer van dat soort dingen.. Goed team..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:27 schreef VoreG het volgende:
Top haalt even uit zeg.
ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
och, veendam speelt zo wispelturig als de pest. De ene keer spelen ze goed en de andere zijn ze net een 4e klasse ploeg.
zullen zien, ik ben er iig bij
wacht maar, wij komen volgende week met martin drent de boel slopenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:12 schreef HeyFreak het volgende:
pff
mazzeltje ook nog
pffffquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wacht maar, wij komen volgende week met martin drent de boel slopen
Schaap. Zul je vast wel meegekregen hebben dat die onlangs is overleden, toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom was die minuut stilte bij Helmond? Zette m net te laat aan. Arno? Arts ofzo?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schaap. Zul je vast wel meegekregen hebben dat die onlangs is overleden, toch?
Ja inderdaad een trieste kaart, zeker gezien de eerdere overtredingen van anderen die niet bestraft werden. Jammer maar wel zeer zeer dom van Gommans, omdat hij het van tevoren had kunnen weten (alhoewel excelsior niet uitgenodigd was bij de bespreking van de nieuwe regelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Gommans trouwens rood (2x geel) omdat ie z'n shirt uittrok, wehehehe.
Beetje overdreven al die kaarten die ze nu voor elk pietluttig ding aan het geven zijn....
Van den Bergh een opgewonden standje ja. Michels ook nog zo 1. En dan Snoei die altijd als een idioot tekeer gaat, totaal niet voor rede vatbaar is en ongeveer altijd ruzie maakt met de coach van de tegenpartij. Ik voorspel veel opstootjes bij wedstrjiden van Sparta......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
sparta was wel beter en had misschien net wat meer verdient. vlak na rust was het ff powerplay! maar gelukkig hebben jullie nog altijd ricky vd bergh die zich altijd drukker maakt om het publiek dan dat hij zich met de wedstrijd bezig houdt.
haha je gaat toch geen punt achter een smilie zettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat plaatje? Er mist iets..
Terreinknecht ziek?.
Wat heb jij hier te zeggen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:46 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
haha je gaat toch geen punt achter een smilie zetten![]()
Ik ga Fortuna - AGOVV natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wat ga je doen, Maartje?
Spectakel van de bovenste plankquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zal een me een wedstrijd van jewelste worden!
ok ik geloof je nuquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Zoals ik in het Amstel Cup-topic al zei: FC Dordrecht stelt dus geen ruk voor.
issie er vrijdag nog niet, dan zul je hem alsnog wel een keer in HS shirt zien.. believe mequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:20 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
pffff
ya right
Recordzege voor TOP Oss, weet iemand dat? Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok ik geloof je nu
mja eindhoven dat telt niet, t gaat over een wedstrijd tegen een profclubquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:53 schreef PogueMahone het volgende:
nope
http://www.crazyside.nl/w(...)03/top_dordrecht.htm
taihuttu power?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Oei, ja, 7-2. Taihuttu power.
zitten die alweer in de gouden gids divisie ja?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
"Bosschenaren!"
dat zal het zijn, ik kan me niet voorstellen dat fortuna goed voetbal laat zienquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:28 schreef PogueMahone het volgende:
of is vd gouw aan het kloten?
Nee, maar een oud-Bosschenaar moet weer voor de doelpunten zorgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zitten die alweer in de gouden gids divisie ja?
ze waren tenminste 1 van de weinige realistische ploegen in het ad van vanochtend (of gister ofzo)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat zal het zijn, ik kan me niet voorstellen dat fortuna goed voetbal laat zien
realistisch? fortuna gaat voor een plaats tussen 9 en 12quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:35 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ze waren tenminste 1 van de weinige realistische ploegen in het ad van vanochtend (of gister ofzo)
Alleen Fortuna, MVV en Haarlem hoefden geen nacompetitie te halen...
is dat zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
realistisch? fortuna gaat voor een plaats tussen 9 en 12
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:54 schreef PogueMahone het volgende:
En in Sittard geniet men nog steeds van de 2-0 voorsprong...
nog een minuut of 27
vanavond op de platte wagen door het dorp...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
]quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:03 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
vanavond op de platte wagen door het dorp...
de 12e plaats is weer een stuk dichterbij
dadelijk winnen ze nog meer dan 3x dit jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:09 schreef PogueMahone het volgende:
3-0, een penal van Dirk-Jan
14 keer is toch wel aardig, of is dat een drukfout van VI?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:12 schreef pekel het volgende:
Waarom scoort Derksen nu 2x bij Fortuna en erg zeldzaam bij Emmen?
De Groot scoorde volgens mij 2x zoveel 2 seizoenen geleden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
14 keer is toch wel aardig, of is dat een drukfout van VI?
Leferink.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:16 schreef PogueMahone het volgende:
verwend![]()
en wie mag dit jaar De Groot doen vergeten?
Wielren je nog dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:23 schreef PogueMahone het volgende:dat wordt genieten aan de Meerdijk
ik ben overigens wel een keer geweest, moest er wielrennen naast het stadion
we staan 2equote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:29 schreef PogueMahone het volgende:
afgelopen, feest in Sittard: 3-1
Ik hoor het tot hier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:29 schreef PogueMahone het volgende:
afgelopen, feest in Sittard: 3-1
jij was wel lief voor mij en mijn site op die sparta sitequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:03 schreef Mindlight het volgende:
Van harte feli Fortunezen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij was wel lief voor mij en mijn site op die sparta site
krijg je van mij 2 biertjes ipv 1quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]Of course I was
Primaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
krijg je van mij 2 biertjes ipv 1
ok! fijne avond & cheers!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Prima
Ik ga nu overigens eerst even wat bier zelf halen, om de nacht voor te bereiden
Tot morgen
Ik heb wel n stukje vlaai voor jequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:58 schreef hellmondunited het volgende:
meami schat waar blijft het gebak
sfeer als je wint is geen wonder. zorg maar dat jullie het doen als jullie niet winnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:23 schreef meami het volgende:![]()
![]()
We hebben gewonnen! We hebben gescoord! Er was sfeer (ja echt!) Het was leuk!
DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT!
Er werd zelfs goed gespeeld
daar heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Apie74 het volgende:
Shit! 3-1 Geen feest in ApeldoornWe missen Klaas Jan Huntelaar nu al..
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
daar heb ik geen problemen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |