ik weet het nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat is het in hemelsnaam?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:09 schreef Dirkh het volgende:
In sommige landen is dit een delicatesse.
oke waar woon jequote:
Doe maar niet, ik zie de hele bambi film weer voor me.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:12 schreef nikky het volgende:
[..]
oke waar woon je
*alvast met 1 been in de auto zit*
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik zie de hele bambi film weer voor me.
shmoopyyy hellup meeeheeee... ik ben zoo baahaaaangquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:17 schreef shmoopy het volgende:
Tering, wat is dat voor eng beeeeeest!!!!!!!
die zit zelf schijtsbenauwd te kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:19 schreef shmoopy het volgende:
Ja, nee, IK durf erop af.
Ga gelly halen, nuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Men ik wil hem wel voor je vangen
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:21 schreef nikky het volgende:
[..]toe maar
Ik ga bij Gelly staan als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee NS moet het doen ik vin hem eng!!!!
Ik heb een witte Union. Is dat ook goed?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:23 schreef nikky het volgende:
is er dan niemand die mij uit mijn lijden kan verlossen ?
zijn er geen prinsen meer op het witte paard? ( ferrari mag ook )
wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb begrepen dat het een soort wepsylotaurus is, deze beesten leven in groepen en komen nooit alleen. Dus als je slim bent plak je nu alle kieren en gaten dicht, want vannacht zal de rest van de groep langskomen.
Ik weet niet of je altijd met je mond open slaapt, maar voor vanavond raad ik je dat dan af.
ga dan je fietsbel maar poetsenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een witte Union. Is dat ook goed?
Maar ik ga die beesten niet aanraken..
Die glimt altijd al hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef nikky het volgende:
[..]
ga dan je fietsbel maar poetsen
DAN POETS JE MAAR WAT ANDERS DAN JE FIETSBELquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die glimt altijd al hoor..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik ga bij Gelly staan als je het niet erg vind.
Dit is de eerste keer dat ik geil ben geworden van de blik van een dier.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
rummi. rekent af met, ja, veel dingen.
Heb je de film "The fly" gezien?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef nikky het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen![]()
*doodsbang is*
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb begrepen dat het een soort wepsylotaurus is, deze beesten leven in groepen en komen nooit alleen. Dus als je slim bent plak je nu alle kieren en gaten dicht, want vannacht zal de rest van de groep langskomen.
Ik weet niet of je altijd met je mond open slaapt, maar voor vanavond raad ik je dat dan af.
Ik was ook helemaal niet van plan langs te komen op mjin fiets. Met het OV was het al way te ver.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef nikky het volgende:
[..]
DAN POETS JE MAAR WAT ANDERS DAN JE FIETSBEL
als je dat beest niet voor me pakt hoef je ook niet langs te komen op je witte union
DOE ER WAT AAN MIETJE!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef gelly het volgende:
Ze komen al een paar weken met gigantische kevers binnen wandelen, maar kennelijk hebben ze nu vleugels gekregen
* Allan24 ziet het voor zich...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef shmoopy het volgende:
Gelly, kistjes aan, ernaar toe rennen, armen omhoog, gillen als een meisje en stampen maar!
Oké, rummi komt straks met een NiteSpeed aanlopenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik geil ben geworden van de blik van een dier.
*mental image*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef shmoopy het volgende:
Gelly, kistjes aan, ernaar toe rennen, armen omhoog, gillen als een meisje en stampen maar!
ga in de hoek staan bij gelly manquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal niet van plan langs te komen op mjin fiets. Met het OV was het al way te ver..
Ik ga de muur wel poetsen. Die in Berlijn, ja!.
Volgens mij staat hij ook op scherp.. Wanneer heeftie voor het laatst geneukt?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
geloof je me als ik zeg dat ik dat soort kadootjes echt niet hoefquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef on_air het volgende:
Awh, wat liewv.
Ze brengen je cadeautjes.
Ik wilde het beest al platslaan maar die katten gaan er steeds mee vandoor ..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef shmoopy het volgende:
What else is new for gelly?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef shmoopy het volgende:
gillen als een meisje
Wanneer je de bevruchting mee telt een jaar of 7 geleden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:30 schreef julekes het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij ook op scherp.. Wanneer heeftie voor het laatst geneukt?
hij kijkt lekker valsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Nou, voor deze keer dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:31 schreef nikky het volgende:
[..]
geloof je me als ik zeg dat ik dat soort kadootjes echt niet hoefdat het net iets teveel is zeg maar
DOE NIET ZO ENG!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je de film "The fly" gezien?
Ach, het beest zal vast geen mensen eten.
Mar het kan wel zijn dat het beest zich voortplant door bij mensen onderhuids eitjes te leggen, dus als je morgen jeuk hebt....
Nou las ik ook dat ze de voorkeur hebben om dat te doen op vochtige plekken, misschien is het verstandig om een Tena-Lady om te doen vannacht.
Die passen in rummi? Hij is inderdaad niet klein nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:31 schreef nikky het volgende:
[..]
hij kijkt lekker vals
daar passen yvonne en cynix ook wel in
Ik kom je redden!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
ga in de hoek staan bij gelly man
woonplaats : rotterdamquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik kom je redden!!!!!
Als je me komt ophalen![]()
Ik woon alleen. Ik overwoog serieus om eenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Nou, voor deze keer dan.
Maar ik werd eens verblijd met een mooie dooie pad in mn bed.
.
Daar staat de krabpaal al.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
ga in de hoek staan bij gelly man
Lul!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:31 schreef gelly het volgende:
Ik heb vanmiddag wel al een musje de kop ingeslagen, wel weer genoeg geweld voor vandaag.
Een hert?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
verleden keer toen ik die richting opging had ik iets tegen mijn gril zitten wat ietsjes groter was dan dit moordzuchtig beest
beter dan levend mee gespeeld worden door yvonne :'(quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Lul!
Dat heet nou een uitelkaargeklapte oma....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
verleden keer toen ik die richting opging had ik iets tegen mijn gril zitten wat ietsjes groter was dan dit moordzuchtig beest
Ja, Yvonne was iets te enthousiast bij het spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Lul!
HOU ME VAST SHMOOP IK HOU HET NIET MEER... ik sta op instortenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Okee, nikky, pak een groot glas en een stevig stuk papier, glas op beest, papier eronder, heel hard gillen:"Nee, dit is te eng, dit is te eng!!!", wegrennen en naar mij toe komen.
Volgende week weer naar huis, en we zien wel wie het heeft overleefd.
jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een hert?
verdorie dat ik dara nog niet aan heb gedachtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:35 schreef RemCOW het volgende:
Tegenwoordig heb je een elektrische vliegenmepper.
Mwoah, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:35 schreef nikky het volgende:
[..]
beter dan levend mee gespeeld worden door yvonne
Bambiquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een hert?
ja nou nee dus ......quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:37 schreef Allan24 het volgende:
Ik hoop toch dat het al dood was toen het werd binnengedragen??
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mwoah, vooruit dan maar.
Maar kom je nog?
En neem je zwembroek mee, ik verklap niet wat we gaan doen.
OMFGquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
ja nou nee dus ......
Dan hoor je het dus echt kraken... *iiiiii*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:36 schreef on_air het volgende:
Maar goed.
Schoen uit en met je blote voet doodstampen.
Onee, met je schoen doodslaan.
Yup, Bollino...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:38 schreef nikky het volgende:
[..]
zit er genoeg vla in het zwembadje?![]()
Ieksquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:39 schreef gelly het volgende:
Dit beest fladderde trouwens net zo hard als de mus, en is minstens zo groot. Go figure
Dirkh!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:42 schreef Dirkh het volgende:
Als ik jullie was zou ik toch overwegen om een hotel op te zoeken voor de komende dagen. Als die beesten zich voort gaan planten, terwijl jullie liggen te slapen, krijg je iets teveel eiwitten binnen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:42 schreef Dirkh het volgende:
Als ik jullie was zou ik toch overwegen om een hotel op te zoeken voor de komende dagen. Als die beesten zich voort gaan planten, terwijl jullie liggen te slapen, krijg je iets teveel eiwitten binnen.
Zie je het al voor je, dat zo'n beest je mond in kruipt?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dirkh!!!![]()
![]()
* horren voor de ramep plaatst. duer van de slaapkamer dichtaped straks *quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, dat zo'n beest je mond in kruipt?
Nou, zo voelen Nikky en Gelly zich straks.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, dat zo'n beest je mond in kruipt?
Nou, zo voelen Nikky en Gelly zich straks.
Bekijk de foto's van je OP eens, dit beestje kruipt duidelijk door allerlei kiertjes en gaatjes. Vooral bij de eerste foto kan je dat goed zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:46 schreef nikky het volgende:
[..]
* horren voor de ramep plaatst. duer van de slaapkamer dichtaped straks *
welterustenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weltrusten Nikky en Gelly.
kvind ze maar vervelend, ze maken herrie, als ze als een mongool tegen een ruit lopen aan te fladderen. Maar het is wel leuk ze met een goede *pok* uit de lucht te rammenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:24 schreef Tarak het volgende:
Ahh wat lief, een motje!! Gewoon een nachtvlindertje.
Katten eten die inderdaad graag op. Misschien kun je Rummi lenen van mvdlubbe.
hele gevaarlijke steek vliegen/muggenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:01 schreef nikky het volgende:
willen jullie die vieze vuile gore beesten buiten laten en het vrouwtje niet zo de stuipen op het lijf jagen
[afbeelding]
[afbeelding]
help
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |