Nu wordt het helemaal verwarrend.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
Helemaal waarquote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
das de manquote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
misschien------> misschien
Gefeliciteerd, je bent een kerel!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
Q: "wil je mee dansen?"quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
Om eerlijk te zijn ben ik vergeten welke vriendin het nou precies was.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef teknomist het volgende:
Zeker weer zo'n Oost-Europese vriendin.
Ik heb een Poolse gehad, zelfde verhaal.
dat is waar...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef sunnygirl het volgende:
[..]
Q: "wil je mee dansen?"
A: "nee" (denkt, vraag het me nog maar een keer, als je je best doet weet ik dat je er moeite voor wil doen en zal ik er op zijn minst over nadenken)
Wacht eens even... volgens mij was dat 1 van m'n Poolse vriendinnen...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:13 schreef Praag het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik vergeten welke vriendin het nou precies was.
Dus klopt het precies met een vrouw!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:05 schreef Praag het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal verwarrend.
GMTAquote:Op maandag 28 juni 2004 23:15 schreef Praag het volgende:
[..]
Wacht eens even... volgens mij was dat 1 van m'n Poolse vriendinnen...
Nee. Zie eerdere post.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:25 schreef cyber_rebel het volgende:
Zegt een vrouw eigenlijk sowieso ooit ook wat ze bedoeld?
Nee schatje, ga jij maar lekker op stap met je vrienden, ik blijf wel thuis, maakt me niks uit, nee echt niet hoor....quote:Op maandag 28 juni 2004 23:25 schreef cyber_rebel het volgende:
Je spreekt uit ervaringquote:Op maandag 28 juni 2004 23:28 schreef -Xerxes- het volgende:
Nee schatje, ga jij maar lekker op stap met je vrienden, ik blijf wel thuis, maakt me niks uit, nee echt niet hoor....
En als je thuis komt weer herrie in de toko
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:13 schreef Girlysprite het volgende:
Nog ene leukere;
tegen een vrouwe;
Wil je neuken? antwoord (denkt ja); nee
of antwoord (denkt nee); Ik wil een kindje van je
snapt elke jongen
leg eens uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:13 schreef Girlysprite het volgende:
Nog ene leukere;
tegen een vrouwe;
snapt elke jongen
Van de bloemetjes en bijtjes enzo toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:23 schreef Praag het volgende:
[..]
leg eens uit.
Nou, dat bleken uiteindelijk toch echt geen bloemetjes en bijtjes te zijn hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:56 schreef Asshole het volgende:
[..]
Van de bloemetjes en bijtjes enzo toch?
Een beetje transitie logica leert dan weer dat Ja -> misschien -> nee -> Ja, dus Ja -> Ja. Zo moeilijk zijn vrouwen dan weer nietquote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
Wat doe je op account van je vriendin? Laat je vriendin zelf reageren.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
Ja, ik wel. Maakt het leven een stuk makkelijker voor allebei de partijenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:25 schreef cyber_rebel het volgende:
veel domme mensen hierquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik snap hem niet![]()
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:00 schreef tvlxd het volgende:
Als een vrouw 'spring' zegt, zeggen jullie 'hoe hoog?'.
Daar kan ik me als man ook wel in vinden. Misschien is meestal gewoon nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige.
Ja --> Nee
Nee --> Nee
Misschien --> Nee
Het lijstje van mijn vriend.
Is toch lekker duidelijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja --> Nee
Nee --> Nee
Misschien --> Nee
Owquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:40 schreef LaPluche het volgende:
Snappen jullie het nou nog steeds niet. Het is echt heel makkelijk hoor:
Ja ------------> Ja, Misschien of Nee
Misschien ---> Ja, Misschien of Nee
Nee ----------> Ja, Misschien of Nee
Nou wordt ie helemaal mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:40 schreef LaPluche het volgende:
Bij mijn vriendin is die zo:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:40 schreef LaPluche het volgende:
Dit is toch een ouder grap die eigelijk anders gingquote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
Dit hoorde ik laatst van een vriendin:
Als een vrouw 'nee' zegt, bedoelt ze 'misschien'.
Als een vrouw 'misschien' zegt, bedoelt ze 'ja'.
Als een vrouw 'ja' zegt, dan is het geen dame.
Kern van waarheid of de uitlatingen van een loslopende gek?
*In geval van antwoord nummer 2 zal de desbetreffende vriendin worden geinformeerd
Garpje, zeker?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef sunnygirl het volgende:
[..]
Q: "wil je mee dansen?"
A: "nee" (denkt, vraag het me nog maar een keer, als je je best doet weet ik dat je er moeite voor wil doen en zal ik er op zijn minst over nadenken)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Garpje, zeker?
"wil je mee dansen?"
- "nee" (denkt, vraag het me nog maar een keer, als je je best doet weet ik dat je er moeite voor wil doen en zal ik er op zijn minst over nadenken)
"Ok, dan niet. Goh, is dat een vriendin van je? Hoi, ik ben Henry, zin om te dansen?"
Tja.
Dit lijkt mij inderdaad ook de beste verklaringquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja --> Nee
Nee --> Nee
Misschien --> Nee
Ligt er natuurlijk aan wat je wiltquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja --> Nee
Nee --> Nee
Misschien --> Nee
Volgens mij zegt iedereen nee tegen jou, en terecht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:13 schreef Pharrell het volgende:
ohja en soms zeg je 'nee' omdat je dan idd wil dat ze meer moeite doen dus nog ff doorzeiken en heel veel asjeblieft zeggen en dan is het wel goed
Hoezo, ik zou toch zweren dat ze net "nee" had gezegd. Dan voel ik me eerlijk gezegd niet zo geroepen om dan toch achter haar aan te lopen... en als die vriendin dan wel gezellig is, tja... Kan ze meteen zien wat ze net heeft afgeslagenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:45 schreef sunnygirl het volgende:
[..]ligt er natuurlijk aan waar je op uit bent... als het alleen om het dansen (lees: lekker storm & regen maken) gaat ok.. als je echt wat met dat grietje wilt lijkt het me niet zo handig om direct naar haar vriendin te gaan..
dussss.. het komt er op neer, dat je 3 pogingen doet om jou "nee" uit te leggen wat het nou precies betekend .. lekker duidelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:13 schreef Pharrell het volgende:
ohja en soms zeg je 'nee' omdat je dan idd wil dat ze meer moeite doen dus nog ff doorzeiken en heel veel asjeblieft zeggen en dan is het wel goed
GEWOON EROVER GAAN EN D'R LEKKER LATEN ZITTENquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:03 schreef godard_k het volgende:
[..]
veel domme mensen hier![]()
ik wil een kindje van je, dat schrikt af, dus zal de man afdruipen.
Als je nee zegt, denkt de man, nou, moet ik harder proberen . . . .
of er word bedoeld dat vrouwen niet sporen in hun antwoorden![]()
ik denk dat deze toch het meest dichtbij komtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij is het heel simpel hoor:
JA=Misschien
MISSCHIEN=nee
NEE=nee
Hoe dan ook, als man zijnde ben je altijd de lul
En hij loopt zich nou toch te bescheurenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:56 schreef Praag het volgende:
Vrouwen zijn een practical joke van God om ons mannen het hele leven zuur te maken.![]()
Ik neig er naar het hiermee eens te zijnquote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
Van wie?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:56 schreef Praag het volgende:
Vrouwen zijn een practical joke van God om ons mannen het hele leven zuur te maken.![]()
Bij mij vaak wel...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
*In geval van antwoord nummer 2 zal de desbetreffende vriendin worden geinformeerd
hebben we haar ook weer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat laatste zinnetje is natuurlijk onzin
Stiekem vind ik jou niet heel erg lief.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:14 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mannen mogen best denken dat ik met nee stiekem ja bedoel, maar dat kost ze dan toch twee lichaamsdelen hoor.
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
En ik vind mannen niet lief die dingen tegen mijn zin doen. Daar heb ik er net effe teveel van meegemaakt. Dan ben ik maar niet lief.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:20 schreef Praag het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jou niet heel erg lief.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:21 schreef Nynex het volgende:
"je moet het wel goedmaken hoor" --> Ik wil een cadeau
"ik wil iets persoonlijks" --> Goud en/of diamanten
quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:21 schreef Nynex het volgende:
"je moet het wel goedmaken hoor" --> Ik wil een cadeau
"ik wil iets persoonlijks" --> Goud en/of diamanten
ja wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:17 schreef teardrops het volgende:
![]()
ik bedoel
![]()
Nou heb je het over de politicus.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
Dit topic zorgt voor extra verkrachtingenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
nee het is als volgt
Nee --> ja
misschien --> nee
Ja --> misschien
Ik snap hem welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:13 schreef Girlysprite het volgende:
Nog ene leukere;
tegen een vrouwe;
snapt elke jongen
Andere gouden stelregel:quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:52 schreef -Jean- het volgende:
Dit topic zorgt voor extra verkrachtingen![]()
* dit al een paar keer probeert in te brengen in de discussie.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:41 schreef Breetai het volgende:
[..]
Andere gouden stelregel:
Let op wat een vrouw doet, niet wat ze zegt.
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:08 schreef Praag het volgende:
[..]
hebben we haar ook weer.
hehe bij mij klopt t wel.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
Wat een Gouden conclusie!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:08 schreef HenryHill het volgende:
Conclusie: gewoon niet naar vrouwen luisteren.
![]()
Neequote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
Als een vrouw \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'nee\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' zegt, bedoelt ze \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'misschien\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'.
Als een vrouw \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'misschien\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' zegt, bedoelt ze \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ja\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'.
Als een vrouw \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ja\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' zegt, dan is het geen dame.
Kern van waarheid?
Dat wel, alleen sommige mannen schijnen het mentale gedeelte minder prettig te vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:59 schreef Untitled het volgende:
[..]
[knip]
Heerlijk hè vrouwen
ik bedoel... misschienquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:23 schreef Praag het volgende:
[..]
ja wat bedoel je nou?
Mentaal incompetent.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:59 schreef Untitled het volgende:
Heerlijk hè vrouwen
Tss, mocht je willenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:17 schreef teardrops het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder !
En waar leid je dat uit af, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:17 schreef teardrops het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tss, mocht je willen
Wie niet zonder wie kan blijkt meestal vrij duidelijk rond een jaar of 30 als de biologische klok afgaat
Mwoaahahaha en dan moeten alle vrouwen BOETEN voor ALLES wat ze de heren de 15 jaar daarvoor hebben aangedaan *wegstervend hysterisch gelach*
Nee = nee!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef sunnygirl het volgende:
[..]
Q: \"wil je mee dansen?\"
A: \"nee\" (denkt, vraag het me nog maar een keer, als je je best doet weet ik dat je er moeite voor wil doen en zal ik er op zijn minst over nadenken)
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:33 schreef Ripley het volgende:
Door dit soort gelul denken sommige mannen dus dat ze je alsnog half moeten aanranden als je al hebt gezegd dat je er geen trek in hebt. Want misschien bedoelde je wel geen NEE, maar JA of MISSCHIEN.
Hou toch op.
Als ik Nee zeg bedoel ik Nee.
Als ik ja zeg bedoel ik ja.
Als ik misschien zeg bedoel ik dat ik het nog niet weet. Maar misschien eindigt vaker in Nee dan in Ja.
IK kan me echt kapot ergeren aan die wijven die allerlei moeilijke spelletjes spelen en niet gewoon zeggen wat ze denken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee = nee!
zeker mbt dansen
Kunnen jullie niet gewoon een button opdoen als je uitgaat? Dan weten we tenminste waar we op moeten letten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[..]2 Vrouwen naar m\\\'n hart
Waren ze maar allemaal zo..
Rood is stoppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon een button opdoen als je uitgaat? Dan weten we tenminste waar we op moeten letten.
Felgroen lijkt me wel een goed
Nou, zo gauw ik er een met zo\\\'n button zie (maakt niet uit welke) zou ik er met een grote boog omheen lopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:29 schreef teardrops het volgende:
[..]
Rood is stoppen.
Groen is doorgaan.
Enne oranje, als je nog kan stoppen dan stoppen, en anders doorgaan![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:47 schreef Untouchables het volgende:
nee = blib
ja = Blab
Misschien = blibla
Met andere woorden, wat ze ook zeggen, over het algemeen spreken ze toch een compleet andere taal.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:17 schreef teardrops het volgende:
Niet alleen de daden. Ook de manier waarop ze antwoorden is veelzeggend, mits je dit soort signalen doorhebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 19:50 schreef Tranceptor het volgende:
Je moet de antwoorden van dames gewoon niet zo serieus nemen, je moet de daden in de gaten houden. De daden spreken namelijk boekdelen over een vrouw, woorden vaak niet. (er zijn uitzonderingen)
Er is niets zo ambivalent als de vrouw...
Denk je wel aan je hart?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:33 schreef Ripley het volgende:
Door dit soort gelul denken sommige mannen dus dat ze je alsnog half moeten aanranden als je al hebt gezegd dat je er geen trek in hebt. Want misschien bedoelde je wel geen NEE, maar JA of MISSCHIEN.
Hou toch op.
Als ik Nee zeg bedoel ik Nee.
Als ik ja zeg bedoel ik ja.
Als ik misschien zeg bedoel ik dat ik het nog niet weet. Maar misschien eindigt vaker in Nee dan in Ja.
IK kan me echt kapot ergeren aan die wijven die allerlei moeilijke spelletjes spelen en niet gewoon zeggen wat ze denken.
Ja en veel mannen zien ze niet of willen ze niet zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Praag het volgende:
Ook de manier waarop ze antwoorden is veelzeggend, mits je dit soort signalen doorhebt.
En terecht.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:42 schreef Untitled het volgende:
[..]
Ja en veel mannen zien ze niet of willen ze niet zien.
Vandaar dat ik dan liever misschien zeg, zodat iemand me tenminste met rust laat.
Nou, dan moet je maar eens een aantal reacties lezen van de dames in dit topic... Dat wat zij verwoorden, hebben deze 'iemanden' IRL ervaren, en dus denken ze dat in het vervolg elke "nee" in twijfel getrokken kan worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:41 schreef Untitled het volgende:
Ik snap sowieso niet, dat als iemand zegt geen interesse te hebben, dat ze nog een half uur gaan vragen waarom niet.
Kun je quoten welke voorbeelden je bedoelt? Ik kan ze niet vinden namelijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef HenryHill het volgende:
Ik snap van mijn kant dan weer niet dat vrouwen dat niet snappen. Ik bedoel, als je nee zegt, terwijl je niet echt nee bedoelt, dan kan je er toch op wachten dat dit vroeg of laat tegen je gaat werken?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:06 schreef Untitled het volgende:
[..]
Kun je quoten welke voorbeelden je bedoelt? Ik kan ze niet vinden namelijk
Ik zeg nooit nee, als ik iets anders dan nee bedoel, dus...
Als vrouwen nee zeggen en iets anders bedoelen, tja dat is een ander verhaal.
Eerste die ik zo zag.. staan er volgens mij nog een paar tussen.quote:Q: "wil je mee dansen?"
Dat is iets anders, nee zeggen, omdat je aandachtsgeil bent.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:13 schreef MouseOver het volgende:
Eerste die ik zo zag.. staan er volgens mij nog een paar tussen.
HenriHill stelt dat als exemplaren van de groep "vrouwen" dat soort uitspraken doen zie mijn voorbeeld dat ze dan min of meer kunnen verwachten dat dat ooit tegen exemplaren van de groep "vrouwen" gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:15 schreef Untitled het volgende:
[..]
Dat is iets anders, nee zeggen, omdat je aandachtsgeil bent.
Nee is bij mij gewoon nee.
En als ik iemand leuk vind merkt iemand dat wel en komt er wel een ja uit.
Bij mij is "misschien" een noodzaak-woord, als iemand na herhaaldelijk nee zeggen nog niet weet, dat het nee is.
En als ik ergens op een feest rondloop en voor de muziek kom en voor het dansen, dan ga ik niet een uur een discussie voeren. En de kans dat je iemand daarna nog een keer ziet (in zo'n menigte) is toch minimaal.
Tuurlijk, ik verwacht ook echt niet dat zij, nadat ik het nog een keer (of 2, of 3) vraag, dat zij daarna wel ja zegt... de kans dat ik de loterij win is groter.quote:Q: "wil je mee dansen?"
> Dat is iets anders, nee zeggen, omdat je aandachtsgeil bent.
Get the ho to say no, was het tochquote:Ken je eigenlijk de uitdrukking "make the bitch say no"?
Komt overeenquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:41 schreef Breetai het volgende:
nee, maar wel:
"Make the ho, say no"
Laat d'r idd maar duidelijk maken dat ze er geen zin in heeft. Voorlopig nog niet aan mij besteed.
*hobbelt op stoel* Dat was em dat was em!quote:Get the ho to say no
Ik heb het mannen ook wel eens zien doen, zeker de wat arrogantere...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:29 schreef MouseOver het volgende:
Omdat het dus wel voorkomt dat vrouwen dat wel doen en een man niet aan je neusje kan zien hoe je het bedoelt kunnen vergissingen dus voorkomen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:47 schreef Untitled het volgende:
[..]
Ik heb het mannen ook wel eens zien doen, zeker de wat arrogantere...
Maar ook verlegen mensen, zowel mannen en vrouwen, kunnen met nee eik ja bedoelen, maar durven niet op iemand in te gaan.
Heerlijke discussie dit, kan eindeloos doorgaan.![]()
Tuurlijk zijn er vrouwen die dat doen, heb ik ook niet ontkent, alleen zijn het 9 van de 10 keer wel de irritante vrouwen die dol op aandacht zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:50 schreef MouseOver het volgende:
Maareh, je hebt me/ons eigenlijk zojuist gelijk gegeven
Waarschijnlijk omdat ze het ook krijgenquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:52 schreef Untitled het volgende:
Tuurlijk zijn er vrouwen die dat doen, heb ik ook niet ontkent, alleen zijn het 9 van de 10 keer wel de irritante vrouwen die dol op aandacht zijn.
Dat is toch maar een minimaal groepje.
Dan zouden ze gelukkig moeten zijn nietwaar?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze het ook krijgen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:52 schreef Untitled het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er vrouwen die dat doen, heb ik ook niet ontkent, alleen zijn het 9 van de 10 keer wel de irritante vrouwen die dol op aandacht zijn.
Dat is toch maar een minimaal groepje.
Omdat mannen zoveel smaak hebben, dat ze op dat soort aandachtgeile wijven vallenquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze het ook krijgen
En mannen niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Elke vrouw is dol op aandacht.
Helaas denk ik dat dat voor veel mannen geldt ja. Maar dat maakt het des te makkelijker voor hen met smaak enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:59 schreef Untitled het volgende:
[..]
Omdat mannen zoveel smaak hebben, dat ze op dat soort aandachtgeile wijven vallen
Cognitieve dissonantie? - Je verdraait de waarheid op zo'n manier dat de reden waarom jij niet zoveel aandacht krijgt als zij, niet in jezelf ligt maar buiten jezelf;quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:59 schreef Untitled het volgende:
[..]
Omdat mannen zoveel smaak hebben, dat ze op dat soort aandachtgeile wijven vallen
Precies, want de leuke vrouwen, zeggen gewoon meteen ja, als ze ja bedoelenquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat dat voor veel mannen geldt ja. Maar dat maakt het des te makkelijker voor hen met smaak enzo.![]()
Hahaha, man waar zie jij allemaal nieuwe discussies in?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:06 schreef HenryHill het volgende:
Cognitieve dissonantie? - Je verdraait de waarheid op zo'n manier dat de reden waarom jij niet zoveel aandacht krijgt als zij, niet in jezelf ligt maar buiten jezelf;
Mannen ook, maar daar heb je niks over gezegd. Jij vond alleen dat het een klein groepje vrouwen was dat geilde op aandacht, en daar was ik het niet helemaal mee eens understatement.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:02 schreef Untitled het volgende:
[..]
En mannen niet wil je zeggen?
Zeker net gedumpt gister
Volgens mij hoeft een vrouw dat niet te zeggen als alles goed gaat, die zwijgt dan van genot enzo all the wayquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:06 schreef Untitled het volgende:
[..]
Precies, want de leuke vrouwen, zeggen gewoon meteen ja, als ze ja bedoelen![]()
Hahaha, dus als ik aandachttrekkers als irritant bestempel, dan ben ik jaloers en krijg ik nooit aandacht?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:06 schreef HenryHill het volgende:
Je verdraait de waarheid op zo'n manier dat de reden waarom jij niet zoveel aandacht krijgt als zij, niet in jezelf ligt maar buiten jezelf;
Dit topic gaat over 'als een VROUW zegt...'quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:10 schreef HenryHill het volgende:
Mannen ook, maar daar heb je niks over gezegd. Jij vond alleen dat het een klein groepje vrouwen was dat geilde op aandacht, en daar was ik het niet helemaal mee eens understatement.
"hoe hoog mevrouw" zeg ik danquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:00 schreef tvlxd het volgende:
Als een vrouw 'spring' zegt, zeggen jullie 'hoe hoog?'.
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik weet is dat ik het altijd fout heb ook als het goed is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:24 schreef MouseOver het volgende:
Eigenlijk knap ik trouwens gewoon af op vrouwen die nee zeggen en ja bedoelen. Tenminste, op de vrouwen die daar een gewoonte van gemaakt hebben. Dan is het al vrij snel![]()
Vrouwen die 'misschien' zeggen en 'misschien' bedoelen zijn daarintegen wel weer leuk
Wat heeft dat met mijn post te maken? Of bedoel je de laatste regelquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:34 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik weet is dat ik het altijd fout heb ook als het goed is.
Dat heb ik met mannen ook...quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:24 schreef MouseOver het volgende:
Eigenlijk knap ik trouwens gewoon af op vrouwen die nee zeggen en ja bedoelen. Tenminste, op de vrouwen die daar een gewoonte van gemaakt hebben. Dan is het al vrij snel![]()
...of zoals in de film Sliding Doors werd gezegd:quote:Op donderdag 30 september 2004 23:48 schreef Feya het volgende:
De kracht van de vrouw is, dat geen psychologie haar kan verklaren. Het karakter van een man laat zich ontleden, een vrouw.... kan men enkel aanbidden![]()
![]()
Vrouwen schijnen zichzelf als vrouw-zijnde ook enorm geweldig te vindenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:48 schreef Feya het volgende:
De kracht van de vrouw is, dat geen psychologie haar kan verklaren. Het karakter van een man laat zich ontleden, een vrouw.... kan men enkel aanbidden![]()
![]()
Van de buurvrouw.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:36 schreef Najra het volgende:
[..]
...heb ik gehoord
..ergens
.ooit
Was jij niet die Jugo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:54 schreef sweetgirly het volgende:
Wij zijn ook geweldig!
. fin
Jullie zijn idd geweldig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:01 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Sssstttt
Then keep your mouth shutquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:34 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik weet is dat ik het altijd fout heb ook als het goed is.
Engerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:58 schreef Rossdale het volgende:
engert!
We know!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:15 schreef Praag het volgende:
Jullie zijn idd geweldig.
Hoop doet leven he. Dus gewoon blijven hopen. Dat doe ik ook altijd soms tegen beter weten in maar in illusies geloven is soms zo mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:59 schreef Nr.11 het volgende:
Dus als een vrouw zegt "ik zou nooit iets met je willen, we zijn gewoon goede vrienden!" dan mag ik nog altijd hoop hebben...?
Idd! En ondertussen moet je ook niet vergeten genoeg interesse in haar problemen te tonen en altijd met een luisterend oor voor haar klaarstaan, dat vindt ze heerlijk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoop doet leven he. Dus gewoon blijven hopen. Dat doe ik ook altijd soms tegen beter weten in maar in illusies geloven is soms zo mooi![]()
Haha, jep, en ondertussen valt zij voor een echte vent. Sterkte jochie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Idd! En ondertussen moet je ook niet vergeten genoeg interesse in haar problemen te tonen en altijd met een luisterend oor voor haar klaarstaan, dat vindt ze heerlijk!
da's die van de man, doosquote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kijk:
nee -------------> nee
ja ---------------> ja
hehehe...ahumquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, jep, en ondertussen valt zij voor een echte vent. Sterkte jochie.
Nee, nog steedsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:29 schreef Moja het volgende:
jezus weeeeeeeeeeeeeeeeeer zon topic![]()
Als een vrouw ''vind je me dik'' zegt, dan bedoeld ze : '''Liegen anders neuk je nooit meer.''quote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef Praag het volgende:
Gewoon eerlijk antwoorden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Als een vrouw ''vind je me dik'' zegt, dan bedoeld ze : '''Liegen anders neuk je nooit meer.''
Als een vrouw ''Wat vind je van mn nieuwe jurk'' zegt, dan bedoeld ze : ''Geef me een complimentje.''
Ze zegt: "Dan neuk je nooit meer met mij." Als ze dat volhoudt dan hoor ik toch eens verder te kijken. Zo zwak laat ik me niet opstellen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
Als een vrouw ''vind je me dik'' zegt, dan bedoeld ze : '''Liegen anders neuk je nooit meer.''
in die context? nooit doen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk antwoorden.
Jawel, altijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:44 schreef WouterFB het volgende:
[..]
in die context? nooit doen!
inderdaad, na een paar keer laten ze het wel af om zulke kut-vragen te stellen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, altijd.
Het wordt minder, maar het verdwijnt nooit helemaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:02 schreef damster het volgende:
[..]
inderdaad, na een paar keer laten ze het wel af om zulke kut-vragen te stellen.
Tuurlijk, het is ook niet de bedoeling dat je eerlijk antwoord geeft, het is de bedoeling dat je haar een compliment geeft zodat ze haar onzekerheid een beetje kan dempen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
Als een vrouw ''Wat vind je van mn nieuwe jurk'' zegt, dan bedoeld ze : ''Geef me een complimentje.''
Poe poe, tough girl...quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:32 schreef k_i_m het volgende:
"Ja" is gewoon ja. "Misschien" is bijna altijd nee, dan heb ik geen zin in een uitleg te geven waarom het nee is, en "nee" is altijd nee. Tenzij je mijn vuist op je neus wil, dan zou ik zeker zeggen dat iedereen bij een "nee" het absoluut nog een keer mag proberen!
Ja, verdammt! Maar het was dan ook al best laatquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Poe poe, tough girl...![]()
je laatste zin klopt niet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:59 schreef Nr.11 het volgende:
Dus als een vrouw zegt "ik zou nooit iets met je willen, we zijn gewoon goede vrienden!" dan mag ik nog altijd hoop hebben...?
Jij weet duidelijk NIET wat vrouwen leuk vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vrouwen vinden dat fantastisch.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:18 schreef Feya het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk NIET wat vrouwen leuk vinden![]()
suc6 "Jochie"![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:25 schreef MouseOver het volgende:
Idd! En ondertussen moet je ook niet vergeten genoeg interesse in haar problemen te tonen en altijd met een luisterend oor voor haar klaarstaan, dat vindt ze heerlijk!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:18 schreef Feya het volgende:
Jij weet duidelijk NIET wat vrouwen leuk vinden![]()
suc6 "Jochie"![]()
De spijker op z'n kopquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vrouwen vinden dat fantastisch.
Van hun vriendinnen.
Bovendien, zelf als dat zo zou zijn. Wie wil dat geneuzel nou 24/7 aanhoren?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vrouwen vinden dat fantastisch.
Van hun vriendinnen.
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:00 schreef HenryHill het volgende:
Dus het gedrag uit de eerste quote zou jij (Feya) mannen aanraden wanneer ze 'interested' zijn, begrijp ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |