Op Schiphol natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Luukzor het volgende:
hoe weet je dan waar je het af kan halen? Postkantoor?
Jup, je kunt tegenwoordig smsen naar een vaste lijn, er wordt dan gebelt en dan krijgt diegene te 'horen' wat er in die sms stond.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
sja tegenwoordig kan datquote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
En dat kan je bij iedereen doen zonder je ergens voor aan te melden ?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Xeron het volgende:
[..]
Jup, je kunt tegenwoordig smsen naar een vaste lijn, er wordt dan gebelt en dan krijgt diegene te 'horen' wat er in die sms stond.
Best geinig
Kost geld, natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En dat kan je bij iedereen doen zonder je ergens voor aan te melden ?
Het is ook geen leuke grap. Zoiets verzin je toch gewoon niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:38 schreef Exterminator het volgende:
ik vind 't geen leuke grap in ieder geval, en m'n moeder al helemaal niet![]()
ik zie nu pas trouwens dat t nr wat m'n moeder heeft opgeschreven 11 cijfers heeft. of ze moet zich verschreven hebben.
ja, ik had een keer een smsje die voor me nu ex-vriend bedoelt is per ongeluk naar zijn huistelefoon gestuurd en toen stond het dus op het antwoordapparaat en luisterde zijn ma het afquote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op Schiphol natuurlijk.
Klantenservice is nu dichtquote:Op maandag 28 juni 2004 23:04 schreef drumdude het volgende:
Gast bel NU!! kunnen ze er vanavond nog wat aan doen 't kost je niks
ik heb hier aan panasonic DECT telefoon en daar kan je gewoon mee SMS'en over een vaste lijnquote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
Waarom? Omdat iemand naar je huistelefoon een sms stuurt? Dat lijkt me niet echt iets dat niet even tot morgen kan wachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:04 schreef drumdude het volgende:
Gast bel NU!! kunnen ze er vanavond nog wat aan doen 't kost je niks
-g?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik had laatst een paar spelende kindjes aan de foon. Via zoek op nummer even gekeken wie het waren. Bleek toevallig drie huizen naast bekenden van mij. Ik terugbellen. Vader neemt op 'hallo?'
ik: 'je kinderen spelen met de telefoon'
hij: 'ja, nou en?'
ik 'ik weet waar je woont'
hij 'waar dan'
ik '*straat nummer 6'
hij 'o'
ik 'er staat een rode opel vectra voor je huis met een deuk in het rechterachterspatbord'
hij 'wie ben je?'
ik 'zorg maar dat je kinderen van de telefoon afblijven meneer jansen, anders doe ik aangifte van stalking'
achteraf stomme actie, hij heeft waarschijnlijk geen nummermelder of telefoon met herhaalstand.
![]()
ik bedoel dus: die kinderen hebben toevallig mijn nummer gedraait, anders had hij nog wel een keer gebeldquote:Op maandag 28 juni 2004 23:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
-g?s
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
sms naar huistelefoon..? Gewoon de vaste lijn? Kan dat
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Xeron het volgende:
[..]
Jup, je kunt tegenwoordig smsen naar een vaste lijn, er wordt dan gebelt en dan krijgt diegene te 'horen' wat er in die sms stond.
Best geinig
Die database moet meer dan 3 jaar oud zijn, want ik sta er nog op mijn oude adres...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef Overlast het volgende:
http://www.wes4u.nl/
en dan zoek op nummer
"Je hebt een lekkere lul jammer dat je hem niet stijf kon krijgen"quote:Op maandag 28 juni 2004 22:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, ik had een keer een smsje die voor me nu ex-vriend bedoelt is per ongeluk naar zijn huistelefoon gestuurd en toen stond het dus op het antwoordapparaat en luisterde zijn ma het af![]()
![]()
Misschien moet je eens proberen normale woorden te gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:56 schreef Skv het volgende:
Zown spreekstem?
Hoe spreekt ie een gemiddeld smsje uit dan?
vb:
Hi, hoe R U?
k ga nu bbq'e
cu
ltrlijkt me niet echt goed te beluisteren ofzo
Dat is ondertussen wel duidelijk!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:42 schreef Timens het volgende:
Dat is een smsmop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |