Op Schiphol natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Luukzor het volgende:
hoe weet je dan waar je het af kan halen? Postkantoor?
Jup, je kunt tegenwoordig smsen naar een vaste lijn, er wordt dan gebelt en dan krijgt diegene te 'horen' wat er in die sms stond.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
sja tegenwoordig kan datquote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
En dat kan je bij iedereen doen zonder je ergens voor aan te melden ?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Xeron het volgende:
[..]
Jup, je kunt tegenwoordig smsen naar een vaste lijn, er wordt dan gebelt en dan krijgt diegene te 'horen' wat er in die sms stond.
Best geinig
Kost geld, natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En dat kan je bij iedereen doen zonder je ergens voor aan te melden ?
Het is ook geen leuke grap. Zoiets verzin je toch gewoon niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:38 schreef Exterminator het volgende:
ik vind 't geen leuke grap in ieder geval, en m'n moeder al helemaal niet![]()
ik zie nu pas trouwens dat t nr wat m'n moeder heeft opgeschreven 11 cijfers heeft. of ze moet zich verschreven hebben.
ja, ik had een keer een smsje die voor me nu ex-vriend bedoelt is per ongeluk naar zijn huistelefoon gestuurd en toen stond het dus op het antwoordapparaat en luisterde zijn ma het afquote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
sms op vaste lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |