stereophonics, travis, novastarquote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Daar gaat het me niet om, hóe lelijk, that's what it is aboutquote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef mordradead het volgende:
hij is lelijk, zo goed?
kies mij.......... kies mijquote:Op maandag 28 juni 2004 21:48 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil een foto van mij waar ik half in slaap val?
goed, goed...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, hóe lelijk, that's what it is about
Neehoor, hoeft ook niet persé een foto van hemzelf te zijn, maar als hij zo gek op camera's is moet hij wel wat meesterwerkjes geproduceerd hebben. En ik ging er bij voorbaat al vanuit dat als je jezelf op de foto zet je je beste beentje dan voorzet, vandaar.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
kies mij.......... kies mij
zoeen heb ik ook van rockstah... maar die mocht ik steeds niet van hem postenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:48 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil een foto van mij waar ik half in slaap val?
En wat voor foto's heb jij dan wel zelf gemaakt, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Maar ik ben bang dat de rest van dit topic dat minder op prijs stelt, dus laat maar zitten.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:50 schreef capibar het volgende:
[..]
goed, goed...
maar let wel... hij is niet door mij gemaakt
[afbeelding]
Ben jij 15?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik in Parijs, ik was op dat moment nogal duf, vandaar
Bijna 16quote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ben jij 15?
Mattquote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef mordradead het volgende:
trouwens homerj, jij lijkt op die ene slechte acteur vna 6 jaar, van eeh lizzy mac kwijr ofzo........... hp kwaliteit
deze heb ik wel zelf gemaaktquote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En wat voor foto's heb jij dan wel zelf gemaakt, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Maar ik ben bang dat de rest van dit topic dat minder op prijs stelt, dus laat maar zitten.
nee, op die ene van zo'n boeven filmquote:Op maandag 28 juni 2004 21:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Matt
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef mordradead het volgende:
trouwens homerj, jij lijkt op die ene slechte acteur vna 6 jaar, van eeh lizzy mac kwijr ofzo........... hp kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |