Ik was ook naar slagerij van kampen geweest, en was al blij want ik zat op de eerste rij...2 foto's heb ik gemaakt, en toen werd ik vriendelijk verzocht min fototoestel op te bergenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ze kwamen bij ons in de stadsgehoorzaal, en de cam zat eigenlijk gewoon in mn tas, er werd verder ook niet gecontroleerd op camera's enzo. Ik weet niet of het verboden was om foto's te maken, maar ik heb de gok gewoon genomen. Ze moeten mn AF-hulplicht denk ik wel gezien hebben, want ik heb bijna 100 foto's gemaakt.
Nee, weet ik, maar ik heb die cam net een paar dagen, dus ik ben nog niet echt heel erg bekend met de cam, en ik wist daar in het donker niet precies hoe ik dat lichtje uit moest zetten.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
[..]
dat hulplicht werkt toch niet op zo'n afstand![]()
Ben het met je eens....heel erg mooi plaatje. Heldere kleuren en goed scherp...Het reiken naar de zeepbel...Ik vind hem helemaal geweldig....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:59 schreef Bupatih het volgende:
***GROOT PLAATJE*** (link kopiëren en in adresbalk plakken)
[afbeelding]
Vind ik persoonlijk een erg mooie foto...vanmiddag gemaakt van mijn nichtje
thanx....het was ook helemaal niet gepland ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben het met je eens....heel erg mooi plaatje. Heldere kleuren en goed scherp...Het reiken naar de zeepbel...Ik vind hem helemaal geweldig....
* met pea4fun eens isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben het met je eens....heel erg mooi plaatje. Heldere kleuren en goed scherp...Het reiken naar de zeepbel...Ik vind hem helemaal geweldig....
door die onderste foto krijg ik zin om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef drdelete het volgende:
deze is geschoten tijdens een weekendje Londen, beeld bij Buckingham Palace
[afbeelding]
En deze is geschoten op Mallorca in een baai ergens tijdens een autoritje.
[afbeelding]
Alles gedaan met een Minolta F100 4megapixels.
Ik vind het supermooie foto's!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:47 schreef err het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HP Photosmart 945
ik denk eerlijk gezegt dat die c735 veel minder mooie foto's maakt.quote:Op zondag 13 juni 2004 03:18 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ik vind het supermooie foto's!!!!![]()
Ik ga deze week ook voor een nieuwe digicam, maar heb maar tot 200 euro budget.
Ik vind jouw camera (en jij) erg mooie foto's maken, is dat dan ook iets wat geldt voor zijn kleine broertje (HP C735) of gebruiken ze hier een compleet ander type lens?
tnx
Ja laatste licht na regenbuitje. En ik haat flistenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:35 schreef capibar het volgende:
[..]
mooie foto, maar was het aan het begin van de avond? hij is een beetje donker...
niet veel speciaalsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:40 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |