Understatement van de eeuw.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
Het is ook een beetje slecht afgekeken van ab fab.
Ik snap je nietquote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het leuk!
Als kijkers naar RTL4 gaan zappen heb je wel heel erg gefaald als programmamaker.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef kastanova het volgende:
Ik heb tijdens het internetten met een half oor na de serie geluisterd en zélfs toen vond ik het al zo hemeltergend slecht dat ik maar naar RTL4 gezapt heb tot Sterrenslag begon.
Wat was er dan zo leuk aan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:33 schreef GaF het volgende:
Nou ik vond het dus wel heel grappig. Acteren kon inderdaad wel wat beter maar ik vond het desalniettemin heel leuk om naar te kijken.
Nee hoor, RTL4 is gewoon een heel ander publiek. Als kijkers van BNN naar RTL4 zappen horen ze gewoon niet bij BNN.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:17 schreef -DailaLama- het volgende:
Als kijkers naar RTL4 gaan zappen heb je wel heel erg gefaald als programmamaker.
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ow, mijn god wat een irritante serie. En dan ook nog special effects.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het leuk!
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:17 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik snap je niet!
Dat dusquote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef hydraulix het volgende:
Die grap met de politieagenten is zóóóó cliché!
Ze noemden het trouwens een drama-serie bij de aankondiging![]()
Het was echt zo over the top en slecht dat het juist weer grappig was![]()
Tsja.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef hydraulix het volgende:
Ze noemden het trouwens een drama-serie bij de aankondiging![]()
Mja ...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dus.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:04 schreef Woolhat het volgende:
Dit is met recht een dramaserie...
quote:Sjaan Duinbhoven (in de serie: Sabine)
De serie speelt in op het klassesysteem. Een beetje Amerikaans dus. En dat is vrij nieuw voor Nederlandse series. Het is een dramaserie.
Overdreven acteren is niet hetzelfde als slecht acteren.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:51 schreef chingching het volgende:
Blijkbaar hebben veel mensen niet door dat het ook helemaal niet serieus bedoeld is. Het is dan ook niet de bedoeling dat deze serie een hoogstaand kunstje is van ongeevenaarde acteertalenten. Doordat het zo overdreven geacteerd is, is het juist leuk. Geweldig toch dat zo'n doos even haar horoscoop moet lezen als de rechter haar uitspraak wil doen.
Ze proberen hetzelfde te doen als AbFab.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En als je zegt dat t op AbFab lijkt ben je echt Knettergek...
Das nmlk wel zwaar cool... Dit sucked like nothing has sucked before....
Ja, maar BNN kan het zich niet veroorloven denk ik na het investeren in deze serie om hem in de vuilnisbak te smijtenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hmm in Amerika halen ze een show die na de eerste aflevering(en) zoveel kritiek kijkt vrijwel direct van de buis. Ideetje voor de omroepbazen in ons land?
en Rachelquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef biertapper het volgende:
die blonde
De eerste aflevering vond ik wel aardig omdat ik daar een meisje in herkende in die karaktertjes, maar de 2de aflevering was zooo gaar, het verhaal gaat ook totaal nergens over.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Vanaf nu de hele zomer elke maandag van 20.30 uur tot 21.00 uur op Ned.2
Wat vinden jullie er van?![]()
Mij valt vooral op dat ze niet kunnen acteren en alles heel erg overdrijven, maar goed laat ik niet te vroeg oordelen![]()
De officiele site:
http://www.bnn.nl/view/4552762/3935748/4526320
Wanneer heb je die aflevering dan gezien? die wordt morgen pas uitgezondenquote:Op zondag 11 juli 2004 21:53 schreef speedfreakssj het volgende:
Heeft niemand een idee van wie dat mp3tje is in aflevering 3 met dat basketballen?
Ohja tuurlijk leden kunnen al meer zien, vergetenquote:Op zondag 11 juli 2004 22:10 schreef speedfreakssj het volgende:
aks je BNN li dowrd kan je hem al zien.
Kost je eenmalig 5 nog iets en dat is me dan wel waard.
Het ergste: dat gedrag en onbegrensde domheid van die 3 is niet eens zo erg overdreven.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef Annelore het volgende:
Ik vindt het lachen. Leuk toch juist dat alles er dik bovenop ligt!
Alle vooroordelen over rijke verwende elitaire trutjes worden wel bevestigdquote:Op maandag 12 juli 2004 15:20 schreef Fixers het volgende:
Het ergste: dat gedrag en onbegrensde domheid van die 3 is niet eens zo erg overdreven.
Dat kan leuk zijn als het goed word uitgevoert.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef Annelore het volgende:
Ja maar die grapjes zijn het allemaal "net niet"quote:Op maandag 12 juli 2004 15:17 schreef Annelore het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, ik heb 12 min kunnen kijken en nu is het klotequote:Op maandag 12 juli 2004 22:46 schreef speedfreakssj het volgende:
aflevering 4 loopt klote. BNN heeft zeker VEEL bekijks ofzo.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef biertapper het volgende:
die blonde
Op die rooie zou ik het toch beter kunnenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net de minst mooie van die drie.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:31 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Op die rooie zou ik het toch beter kunnen![]()
Ik vind mensen die engelse woorden gebruiken irritant.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die rooie is echt zo irritant..dr stem is zo annoying!
ach jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind mensen die engelse woorden gebruiken irritant..
En zo is het!quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef melonovy het volgende:
ik vind het echt een lache serie, heb de gemiste afleveringen net nog bekeken op de site. Ik vind dit echt heerlijk om naar te kijken. Maandagavond is hier BNNavond!
Je praat ook gewoon als die 3 dat is pas echt ernstig. Je kan er wel wat aan doen hoor, ga boeken lezen. Gewoon schrijvers als Tim Krabbé, Harry Mulisch dan leer je dat soort taalgebruik wel af.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die rooie is echt zo irritant..dr stem is zo annoying!
De keuze voor minder bekende acteurs (of amateurs...) lag niet in het feit dat het leuk is om naar enorm slechte acteerprestaties te kijken (want kom op, het wordt absoluut na pak weg 10 minuten irritant...), maar omdat ze op die manier de serie een soort "Finals image" (in een wat minder extreme vorm) wilde meegeven... ofwel, is het echt of is het gespeeld...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:03 schreef PacinoAllstars het volgende:
Het is ook de bedoeling dat het acteren slecht overkomt ze hebben niet voor niets amateurs uitgekozen dit maakt het juist leuk om naar te kijken!
ik vond deze aflevering echt wat minder, helaas...quote:Op maandag 26 juli 2004 21:05 schreef naar het volgende:
Hij was weer leuk, hoewel de vorige twee afleveringen leuker waren
-Legerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:23 schreef _Flash_ het volgende:
Welke drie klussen moesten de dames eigenlijk doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |