quote:Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik zat zojuist even Rtl Z te kijken en toen was er een stukje over de persconferentie van Dick Advocaat... toen vroegen ze iets ( volgens mij of hij een beetje verbitterd was) en toen kreeg de bondscoach traanogen...
moeten we niet eens met zijn allen achter deze man gaan staan, die ons nu toch anar de halve finale heeft gebracht. Hij leeft duidelijk mee, of is het misschien een truc om het medeleven van supporters en journalisten te winnen?![]()
quote:'Ik ben erg teleurgesteld'
Uitgegeven: 28 juni 2004 16:27
ALBUFEIRA - Ongeacht het eindresultaat van het Nederlands elftal op het EK in Portugal moet de KNVB waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe bondscoach. Dick Advocaat liet maandag voor aanvang van de voorbereidingen op de halve finale tegen Portugal doorschemeren dat hij weinig zin meer heeft om zijn tot en met het WK van 2006 lopende contract helemaal uit te dienen.
"Ik ben erg teleurgesteld", verklaarde Advocaat. "Ik ben heel tevreden over de spelers. Ze groeien steeds meer naar elkaar toe en vormen een heel hecht team. Ik ben ook heel trots dat deze spelersgroep die eigenlijk al twee jaar geleden al was afgeschreven toch gewoon in de halve finale staat. Dat kunnen Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje niet zeggen. Toch ben ik wel teleurgesteld. Er zijn dingen gebeurd waardoor ik niet meer echt kan genieten."
Wissel
Advocaat doelde op de gebeurtenissen na het duel tussen Nederland en Tsjechië. Bij een voorsprong van 2-1 wisselde de oefenmeester uitblinker Robben voor Bosvelt. Oranje verloor de controle over de wedstrijd en stapte alsnog met een nederlaag (3-2) het veld af.
"Er zijn vervolgens dingen gebeurd die echt niet kunnen", aldus Advocaat. "Slecht is slecht en iedereen mag kritiek hebben. Maar er zijn ook grenzen overschreden. Ik moet ook nog terug naar Nederland. Dat realiseert zich kennelijk niet iedereen. Wat dat betreft ben ik blij dat we de halve finale nog hebben gehaald."
Nu.nl
dat geldt eigenlijk voor alle voetballers die zo zielig doen om te verliezenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Die man moet eens niet zo pathetisch doen.
Gadverdamme, wat een jankerdquote:Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik hoop dat we hem deze week nog met die cup in zijn handen zien staan.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
what's next?
Het europees kampioenschap voor onsquote:Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Sjeesus en dan denk je dat je nu alles wel zo'n beetje gezien hebt voor wat betreft Advocaat ... what's next?
Hij huilt op voorschotquote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat we hem deze week nog met die cup in zijn handen zien staan.
Dat vond ik inderdaad wel te ver gaan, tenminste dat het alleen ging om die wissel. Ik uitte minstens zoveel kritiek maar niet alleen om die wissel maar om een heleboel dingen die eraan vooraf gingen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik snap het wel hoor, die gast is door zoveel mensen uitgemaakt voor wat dan ook. Kranten stonden vol, heb het wel 100x voorbij zien komen op tv etc. Logisch dat je jezelf dan rot voelt, hij was zich ervan bewust dat hij een fout heeft gemaakt, kan iedereen overkomen.
Ik denk juist dat het wel goed is dat Dick niet bij de waan van de dag regeert.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Shreyas het volgende:
Maar wat mij het meest verbaast is dat Cocu na zijn blunder tegen Tsjechie nog speelminuten krijgt!
Kortom, het lijkt me voor iedereen het beste als Dick Advocaat vertrekt, ongeacht het resultaat dat we behalen op het EK.
Op de meeste punten ben ik het met je eens, maar met die van Cocu niet. Als De Boer er niet in staat is meneer Cocu de aanvoerder van het Nederlands elftal. Je ziet in geen 1 elftal, dat een speler wordt afgerekent op 1 individuele fout. Toen die Engelse tegen de Fransen die foute terugspeel bal gaf, stond hij er de volgende wedstrijd toch ook in(volgens mij). Een speler moet niet afgerekent worden op 1 fout, want voor de verderest heeft hij geen cruciale fouten gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar wat mij het meest verbaast is dat Cocu na zijn blunder tegen Tsjechie nog speelminuten krijgt!
Kortom, het lijkt me voor iedereen het beste als Dick Advocaat vertrekt, ongeacht het resultaat dat we behalen op het EK.
Dit is wel een hele domme opmerking, en ik wou er zelfs nog bijna serieus op reageren. Maar de opmerking is ZO dom dat ik er verder maar geen aandacht aan besteed...quote:Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Shreyas het volgende:
Appels en peren...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:58 schreef Steijn het volgende:
Wanneer pakt de media zijn verantwoording eens op. Eerst Pim Fortuyn en nu Dick Advocaat. De media moet gewoon eens hard worden aangepakt, ze moeten zich bewust worden van hun macht en als ze dat niet doen moeten ze bestraft worden. De media is het uitschot van onze samenleving.
Jammer, dat gun ik hem toch niet...quote:"Ik ben heel tevreden over de spelers. Ze groeien steeds meer naar elkaar toe en vormen een heel hecht team. Ik ben ook heel trots dat deze spelersgroep die eigenlijk al twee jaar geleden al was afgeschreven toch gewoon in de halve finale staat. Dat kunnen Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje niet zeggen. Toch ben ik wel teleurgesteld. Er zijn dingen gebeurd waardoor ik niet meer echt kan genieten."
Ik noem feiten checken ipv blind zaken overnemen. Dat moet men eens doen.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:28 schreef Maikey het volgende:
Ik snap die hele demonisering niet. Ik noem een Jan Mulder die Dick Advocaat het ergste toewenst maar even als voorbeeld. De meeste mensen die het hardst schreeuwen om zijn vertrek, zullen hem, als we de finale bereiken (of winnen) de hemel in prijzen. Stom volk![]()
Misschien bedoeld hij het fiiguurlijk, het KAN GEWOON NIET!quote:Op maandag 28 juni 2004 18:35 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik noem feiten checken ipv blind zaken overnemen. Dat moet men eens doen.
Gesprek Mulder - Kraaij jr.
25/06/2004 17:24
Hans Kraaij jr. vond op 10 juni aan tafel bij VillaBvD dat Jan Mulder te veel tekeer ging tegen Dick Advocaat. Jan was het niet met hem eens en gebruikte de overdrijving (stenigen) om de uitspraak van Hans Kraaij jr. te weerleggen. Vele media gebruiken slechts flarden uit hun conversatie. Hieronder volgt de volledige tekst.
Henk:
Jij (Hans Kraaij jr.) neemt Jan Mulder kwalijk dat hij veel te veel tekeer gaat tegen Advocaat.
Hans Kraaij jr.
Het is niet alleen Jan , maar ik moet wel tegen je zeggen Jan en ik moet je ook aan kunnen kijken. Ik heb niet alle uitzendingen gezien omdat ik ook onderweg hiernaar toe was. Maar je schijnt verschrikkelijk te tekeer te gaan over Advocaat. Alsof het een of andere crimineel is, alsof het een gek is, of dat hij de bak in moet. Er deugt van die man helemaal niets meer als ik Jan hoor praten.
Jan:
Ik heb wel tegen Frits gezegd: Ze moeten Dick Advocvaat ophangen. Dat heb ik wel gezegd.
Hans Kraaij jr.:
Nou… Dan ben je vrij positief
Jan:
Jij hebt dat allemaal niet zo goed verstaan. En eigenlijk vind ik stenigen.
Hans Kraaij jr.:
Waarom?
Jan:
Je zit schromelijk te overdrijven. Ik heb het alleen maar over die behoudende tactieken van dat Nederlands elftal.
Beiden zijn ernstig gedemoniseerd door de media. Ik wil dus eerder spreken van spijkers met koppen ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Appels en peren...
Niet zo overdreven in landen als Italie en Spanje is het 10 keer erger.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:58 schreef Steijn het volgende:
Wanneer pakt de media zijn verantwoording eens op. Eerst Pim Fortuyn en nu Dick Advocaat. De media moet gewoon eens hard worden aangepakt, ze moeten zich bewust worden van hun macht en als ze dat niet doen moeten ze bestraft worden. De media is het uitschot van onze samenleving.
Heb je de wedstrijden gezien? We hebben heel veel geluk gehad dat we door zijn is alles behalve vanwege Dick.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:02 schreef Steijn het volgende:
Je haalt niet zomaar de halve finale. Daar moet gewoon ook een aandeel voor Dick Advocaat en Van Hanegem bij hebben gezeten. Lui als Hugo Borst e.d. moeten maar eens flink door het stof gehaald worden.
Dus jij vindt termen als 'stenigen' zakelijk?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
Wat zeiken jullie nou allemaal? De Nederlandse pers heeft hem puur zakelijk beoordeeld als coach en heeft verder geen zaken uit zijn priveleven ofzo aangehaald.
zakelijk? Vragen of ie al bedreigd is? Noem je dat zakelijk! Het gaat alleen nog maar over die kritiek, de verbazing daarover en de reactie van Advocaat. Ik wil dat gezeik niet en ik geloof dat niemand daar om gevraagd heeft. Ik wil alleen geouwhoer over voetbal horen, verdomme.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
Wat zeiken jullie nou allemaal? De Nederlandse pers heeft hem puur zakelijk beoordeeld als coach en heeft verder geen zaken uit zijn priveleven ofzo aangehaald.
In zoverre dat een coach niet meespeelt. En dus geen _directe_ invloed heeft op het verloop van het spel. (zou anders wel heel voorspelbaar worden, dat voetbal).quote:Op maandag 28 juni 2004 18:28 schreef Nyrem het volgende:
Advocaat moet niet zeuren.
Verder heb ik alleen maar legitieme kritiek gehoord, op Dick Advocaat.
Ja Mulder meende dat echtquote:Op maandag 28 juni 2004 19:16 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dus jij vindt termen als 'stenigen' zakelijk?
Wij zeiken niet, die media zeikt. En het is diezelfde media die opeens weer vol lof is over Oranje. Misselijkmakend.
Met zulke dingen spot je niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja Mulder meende dat echt
Een geintje moet kunnen vind ik hoor.. net of hij dat echt meent... komop zeg...!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:36 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Met zulke dingen spot je niet.
Maar jij wil dat gewoon niet begrijpen, hopeloos geval...
Je bent zelf een homo.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef convinced het volgende:
Ik vind dat je sowieso je team en bondscoach door dik en dun moet steunen. Maar wij zijn er alleen als het goed gaat. Echt flikkertjes.
Ik zeg toch ook we. Maar met flikkertjes bedoel ik niet homo.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent zelf een homo.
Ok.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef convinced het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook we. Maar met flikkertjes bedoel ik niet homo.
Wankers.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok.![]()
Vraag me wel af wat flikkertjes dan wel zijn.
De gemiddelde politicus vond Pim Fortuyn ook niet echt een tweede Hitler....quote:Op maandag 28 juni 2004 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar die zit vast.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De gemiddelde politicus vond Pim Fortuyn ook niet echt een tweede Hitler....
Volkert wel....
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar die zit vast.
Wat een vage, populistische spierballentekst ....quote:Op maandag 28 juni 2004 16:58 schreef Steijn het volgende:
Kinky!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wat zou ik de media graag eens een lesje leren.
O jawel. De man kan nog wel een mediatraining gebruiken. Maar ik denk toch dat 'we' bij zo'n publiek persoon wel wat genuanceerder mogen zijn. De geschiedenis heeft bewezen dat dat blijkbaar nodig is, en dat zelfs volkssport nummer 1 (publieke personen afzeiken) door sommige gekken iets te serieus genomen wordt.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Advocaat anders had moeten reageren. Hij gaat in de verdediging. Maak het met een grapje af. Zeg dat je een te groot hoofd heb om te missen, dat het dus niet eerlijk is. Advocaat neemt het veel te serieus op. Maakt er zelf een groot probleem van.
Het voorbeeld dat je aangeeft is éénmalig in de historie. Volgens jou zou Theo van Gogh prefentief moeten worden vastgezet.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
O jawel. De man kan nog wel een mediatraining gebruiken. Maar ik denk toch dat 'we' bij zo'n publiek persoon wel wat genuanceerder mogen zijn. De geschiedenis heeft bewezen dat dat blijkbaar nodig is, en dat zelfs volkssport nummer 1 (publieke personen afzeiken) door sommige gekken iets te serieus genomen wordt.
Nav een mediahypequote:Op maandag 28 juni 2004 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het voorbeeld dat je aangeeft is éénmalig in de historie.
Nee, want die slacht geen mensen af welke in de publieke belangstelling van 12 miljoen nederlanders staan.quote:Volgens jou zou Theo van Gogh prefentief moeten worden vastgezet.
Dat zou super zijn. Al was zijn grapje ook wel goed! Op de vraag wat hij hoopt dat de finale wordt: "Tsjechië. En dan haal ik Robben eruit."quote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Maak het met een grapje af. Zeg dat je een te groot hoofd heb om te missen, dat het dus niet eerlijk is.
Hij roept de toorn af over het Islamitische geloof. Slacht Mohammed als ie de kans krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
De impact van een EK is denk ik een beetje groter bij de gemiddelde Nederlander dan de AEL.
Kijk, en dan dien je dus echt onthoofd te worden. Daar maak je geen grapjes over.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:41 schreef convinced het volgende:
[..]
Dat zou super zijn. Al was zijn grapje ook wel goed! Op de vraag wat hij hoopt dat de finale wordt: "Tsjechië. En dan haal ik Robben eruit."
Natuurlijk wel. De pers lachte mee!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk, en dan dien je dus echt onthoofd te worden. Daar maak je geen grapjes over.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nav een mediahype
[..]
Nee, want die slacht geen mensen af welke in de publieke belangstelling van 12 miljoen nederlanders staan.
De impact van een EK is denk ik een beetje groter bij de gemiddelde Nederlander dan de AEL.
Die moeten ook onthoofd worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:44 schreef convinced het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De pers lachte mee!
Ha, een Brabander. Die moeten ook worden onthoofd.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:45 schreef Perfect het volgende:
ik vind het eigenlijk wel zielig allemaal voor hem.... heb wel medelijden met hem, heel nederland bekant tegen je...
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moeten ook onthoofd worden.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha, een Brabander. Die moeten ook worden onthoofd.![]()
Jij kent de Fok! geschiedenis blijkbaar niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:48 schreef convinced het volgende:
[..]
Zoals gezegd is die mediahype een beetje kleinerquote:Op maandag 28 juni 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij roept de toorn af over het Islamitische geloof. Slacht Mohammed als ie de kans krijgt.
Nog steeds is er geen Islamiet in de naam van van Gogh omgebracht.
Ja, en dus vind ik dat Advocaat gelijk heeft.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:45 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar hoe wil je dat tegen gaan? Mensen als Jan Mulder stenigen?![]()
Iedere journalist deed haast wel een beetje hard tegen Advocaat. Het is net als pesten in een schoolklas. Daar doet ook iedereen een beetje aan mee.
Oké. Ik nam het toch niet echt serieus, hoor. Met zo'n tong!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij kent de Fok! geschiedenis blijkbaar niet.
Je hebt hilarische topics over Brabanders gemist. Neem het niet te serieus mien jong.
Mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Je begrijpt me wel. Natuurlijk wilde de gemiddelde journalist 'm niet stenigen. En 99% van het Nederlandse volk wil dat ook niet. ZELFS niet wanneer we de penalties tegen Zweden hadden afgesloten als verwacht en het hele land nu in nationale rouw had gezeten....
Maar er hoeft maar 1 gek, beinvloed door de mediahype nav 'de wissel', tussen te zitten.
Advocaat heeft dus gelijk.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:35 schreef convinced het volgende:
[..]
Oké. Ik nam het toch niet echt serieus, hoor. Met zo'n tong!
Precies... stenigen die gastenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:01 schreef trith het volgende:
Allemaal door die walgelijke Mulder en Borst. Wegwezen met die lui! En die van Gelder ook, eerst Advocaat zwart maken en dan lopen hielen likken, walgelijk die neus!
(vanavond in op 2) Die van Gelder: " Ik begin een zwak voor die man te krijgen". Vlikker toch op man vent. Ga iemand anders voor de gek houden! En nog referen naar rtl4 ook dat die Advocaat zo zwart hebben gemaakt, alsof ze zelf niet schuldig zijn(rtl4 bagger zender anywayz, kijk toch niet meer naar villa gvd).
*KOTS KOTS* ===> v. Gelder
De prestatie is goed, de manier waarop minder.. maja wat maakt het uit als we zondag in de finale staan zal niemand er meer over spreken denk ik.. op Jan Mulder na danquote:Op maandag 28 juni 2004 23:05 schreef dewd het volgende:
Het enige wat hij kan doen is het EK op z'n naam schrijven en ze zo belachelijk maken. Maar zelfs dit vind ik al een behoorlijk goede prestatie als je ziet welke landen allemaal al naar huis zijn. Dat zijn toch niet de minste.
Jawel hoor dat zijn de minsten.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:05 schreef dewd het volgende:
Het enige wat hij kan doen is het EK op z'n naam schrijven en ze zo belachelijk maken. Maar zelfs dit vind ik al een behoorlijk goede prestatie als je ziet welke landen allemaal al naar huis zijn. Dat zijn toch niet de minste.
6 jaar toch? Ze stonden toch in 96 ook in de halve finale.. dankzij euh Seedorf?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zo is het maar net. De laatste 16 jaar:
Winnaar EK 88
Kwartfinale WK 90
Halve finale EK 92 (op penalties eruit)
Kwartfinale WK 94 (verloren van latere wereldkampioen)
Kwartfinale EK 96 (op penalties eruit)
Halve finale WK 98 (Op penalties eruit)
Halve finale EK 00 (Op penalties eruit)
Halve finale EK 04
WK 02 telt even niet mee
Ik denk dat wij over het algemeen gezien één van de best presterende landen zijn in de laatste 16 jaar. De enige die het beter hebben gedaan, zover ik zo snel kan bedenken, zijn Frankrijk en Brazilie. En Frankrijk was eigenlijk ook maar 4 jaar goed.
Toen was er 1 man die 6 miljoen mensen wilde vermoorden.. nu is het vice versa??quote:Op maandag 28 juni 2004 23:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Stel voor het gemak even dat we kunnen tijdreizen en stel dat er 6 miljoen mensen zijn die Advocaat allemaal enge ziektes en erger toewensen.
Dan gaan we 60 jaar terug in de tijd en behoeden we 6 miljoen joden voor een afschuwelijke dood en dan mogen die criticasters creperen.
Ik hoef alleen maar te zeggen dat het ironisch bedoeld is en het is in orde
En kom niet aan met gezeik dat het overtrokken en overdreven is, dat waren die geintjes van Mulder ook zeker...
Nee, het is in extremis overdrijven de andere kant op, maar dan is het opeens schokkend en kan het niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Mijn god Tony
Je gaat je gang maar.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, het is in extremis overdrijven de andere kant op, maar dan is het opeens schokkend en kan het niet.
Nee, het is iets in extremis door gaan vergelijken. Advocaat krijgt overal oneindig veel stront over zich heen en niemand hoeft zich ervoor te verantwoorden. Nu doe ik hetzelfde met de criticasters, compleet buiten proportie om aan te toen dat sommigen veel te ver zijn gegaan. Zo houd je een spiegel voorquote:Op maandag 28 juni 2004 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Toen was er 1 man die 6 miljoen mensen wilde vermoorden.. nu is het vice versa??Appels met peren vergelijken.. of zit ik er helemaal naast en snap ik niet wat je bedoeld?
Nou zeg wat een spiegel.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, het is iets in extremis door gaan vergelijken. Advocaat krijgt overal oneindig veel stront over zich heen en niemand hoeft zich ervoor te verantwoorden. Nu doe ik hetzelfde met de criticasters, compleet buiten proportie om aan te toen dat sommigen veel te ver zijn gegaan. Zo houd je een spiegel voor
Dan moet ie wel eerst zijn nek geschoren hebben, anders doet het misschien wel pijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor ik zeik niet. Ik kijk alleen naar het spel en daar is Advocaat verantwoordelijk voor. Stenigen lijkt me idd overdreven. Onthoofden is minder pijnlijk.
Maak er nu geen grapje van. Ik heb best te doen met Advocaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:56 schreef tong80 het volgende:
Als dit waar is heeft één nederlander gebrek aan relativeringsvermogen.
Die man krijgt zo geen kans om geniaal te zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maak er nu geen grapje van. Ik heb best te doen met Advocaat.
Wat je zegtquote:Op maandag 28 juni 2004 16:54 schreef 456 het volgende:
Feit is wel dat hij op een dusdanige manier is aangevallen, dat hij in Nederland geheid letterlijk en figuurlijk stront over zich heen gaat krijgen. DAAR doelt hij op. NIET op kritiek wat wij, en velen met ons, gaven op de in onze ogen verkeerde wissel.
Daarbij, geeft hij toe dat die wissel niet goed was. Maar daar hoor je niemand over
Ik ben ook geen advocaat fan, maar ben er FEL op tegen hoe die man persoonlijk aangevallen is door andere lafbekken die het zelf niet aan durven (vnl. media mensen)
Jan Mulder is een kwal.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is op FOK! vaak ten onrechte de Tweede Wereldoorlog er bij gehaald, maar deze link is wel heel creatief.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Stel voor het gemak even dat we kunnen tijdreizen en stel dat er 6 miljoen mensen zijn die Advocaat allemaal enge ziektes en erger toewensen.
Dan gaan we 60 jaar terug in de tijd en behoeden we 6 miljoen joden voor een afschuwelijke dood en dan mogen die criticasters creperen.
Ik hoef alleen maar te zeggen dat het ironisch bedoeld is en het is in orde
En kom niet aan met gezeik dat het overtrokken en overdreven is, dat waren die geintjes van Mulder ook zeker...
Daar gaat het ook niet om, dat zegt hij zelf ook! bijna letterlijk!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een jankerd
Kritiek is opart of the job lijkt mij.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:24 schreef Dimwit het volgende:
Wat me gisteren opviel tijdens dat interview was dat juist Frits en Henk de vragen stelden aan Dick Advocaat betreffende dit onderwerp. Dat ie er verbeten uitzag, en dan ook nog vragen hoe dat zo gekomen is!
quote:Het woord wisselen mag binnen de familie Advocaat niet meer vallen, maar dat
wordt moeilijk als zijn zesjarige kleindochter enthousiast binnenkomt. Ze mist
twee voortanden.
Nu ik hem in alle rust eens teruglees is het idd niet één van mijn sterkste opmerkingen moet ik eerlijk bekennen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Er is op FOK! vaak ten onrechte de Tweede Wereldoorlog er bij gehaald, maar deze link is wel heel creatief.
Snap er geen hol van.
We zagen tegen Tsjechië een mooie voetbalwedstrijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor ik zeik niet. Ik kijk alleen naar het spel en daar is Advocaat verantwoordelijk voor. Stenigen lijkt me idd overdreven. Onthoofden is minder pijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |