Henman is mijn heldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef mitt het volgende:
Lijkt me vrij irritant voor McEnroe en Cash om altijd over de Henmania te moeten praten op de BBC..
Ze dichten hem dit jaar echt een kans toe..jaja
Ik erger me ook kapot idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:32 schreef Butra het volgende:
Wat een drama zeg die Sharapova vandaag. Zo onnodig veel risico bij elke bal. Het slaat af en toe helemaal nergens op.
Ik denk dat je die wedstrijd vandaag 4 ā 5 keer hebt kunnen zienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:58 schreef _bigmac_ het volgende:
wat een mega geile tennis girls net op rtl5
Jeugdige onbezonnenheidquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:32 schreef Butra het volgende:
Wat een drama zeg die Sharapova vandaag. Zo onnodig veel risico bij elke bal. Het slaat af en toe helemaal nergens op.
Ga even naar B&H daar is een thread van Sharapova, staan ook caps in.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:09 schreef _bigmac_ het volgende:
heeft iemand caps van ze ? 1tje lijkt op kim van school
Nee die niet ik bedoel die twee nederlandse jeugdchicks.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga even naar B&H daar is een thread van Sharapova, staan ook caps in.
PS: Wie is Kim van school![]()
PS˛: Net bij Wimbledon Today moest er weer geserveerd worden. Irene van de Laar sloeg de 3e service 58 km/u. Ze mocht niet nog een keer slaan, toen Jacco en Jan weer naar de bus liepen stond er 63 km/u![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef popolon het volgende:
De ergernissen t.o.v. Henman liggen wat mij betreft trouwens voornamelijk aan die Britse Teletoeters (en maar denken dat ze alleen in Nederland rondlopen), hij speelt altijd aardige volley-spel.
Beste wedstrijd tot nu toe, maar hij had ook geluk dat Philipousis zo dramatisch stond te spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Henman speelde een goede pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |