Ja, in principe wel aardige zaak. Nadeel is dat ze veel van wat ze aanbieden niet kunnen leveren, zeker als het wat obscuurder is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:11 schreef PogueMahone het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met Soundgarden? (op internet)
Inderdaad, doe ik ook weleensquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:27 schreef Z het volgende:
Voor leuke prijzen ga ik naar de Plaatboef op de Rozengracht, uit de tweedehandsbak daar haal ik regelmatig leuke plaatjes. Ik heb het idee dat veel journalisten daar recensie-exemplaren dumpen waardoor je weel eens een plaat kan kopen die niet eens officieel uit is in NL.
Goed, binnen 3 weken binnenquote:Op vrijdag 24 september 2004 07:50 schreef ModernTalking het volgende:
En?! Hoe is 't gegaan, PogueMahone?!
Vertel? Dat valt ook onder reviewsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:54 schreef PogueMahone het volgende:
overigens heb ik intussen ook wat mindere ervaringen bij soundgarden...
De Mediamark in Rotterdam Centrum is inderdaad goed bevoorraad. Laatstelijk ben ik nog even bij Van Leest geweest op het Zuidplein Hoog en ik moet na dat bezoek terugkomen op de ode aan Van Leest eerder in dit topic. Het was een ramp. Een klungel achter de kassa en een zeer sterk ingeslonken en verarmd aanbod CD's. Dat was meteen één van de zeer schaarse keren dat ik zonder volle tassen de platenzaak uit kwam.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:19 schreef UncleFunk het volgende:
Flinke kick...
Ik hoop dat er weer eens wat reviews verschijnen in dit topic
Heb me weer verbaasd over de Mediamarkt in Rotterdam-Centrum. Staan gewoon enkele vette Japanse import-cd's (rock, soul, funk) voor heel schappelijke prijzen.
Ik heb een cd online gekocht bij Velvet, en die was drie dagen later bij mij thuis. Bij die zaak ga ik nog eens meer wat bestellen.
krijg nog geld van ze, of een cd. Word naar gekeken kreeg ik 3 weken geleden te horenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:57 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Vertel? Dat valt ook onder reviews![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:26 schreef UncleFunk het volgende:
Midtown, Rotterdam (Nieuwe Binnenweg, Zuidplein-Laag)
Grootte assortiment, indeling winkel, mogelijkheid tot luisteren:
Dance-speciaalzaak. Vooral het hardere werk kun je hier vinden. Verder weinig ervaring met deze winkel.
Leuke sales, in de vorm van verzamelcd's. Midtown is en blijft een dance-speciaalzaak. Ze hebben heel veel verschillende stijlen in de bak staan, met een goede selectie. Verder is voor de hardcore-liefhebber de kledingcollectie een aanrader.
Personeel:
Eén keer een vriendelijke kerel meegemaakt die begon over zijn liefde voor soul en funk... Verder onvriendelijk. Vandaag weer geweest om wat aanbiedingen weg te halen, en werd de afgelopen twee keren geholpen door twee vriendelijke kerels. Een hele verbetering t.o.v. mijn ervaringen eerder. Personeel vind ik een belangrijk punt in een winkel.
Prijzen, bestellen:
Heb alleen maar aanbiedingen er weggehaald tot nu toe (misschien daarom hun onvriendelijkheid) Alleen maar singles, bijvoorbeeld Pete Heller - Big Love voor 5 gulden (jaja, nog in het gulden-tijdperk). Je kunt er best leuke dingen vinden! Met bestellen heb ik wederom geen ervaring.
Heb het nog steeds alleen maar gehouden op leuke aanbiedingen. Er staat nog een exemplaar van Big Love op cd-maxi (¤ 3,50). Jammer is wel dat twee van de gekochte cd's uit de uitverkoopbak licht beschadigd waren. Niet mee teruggegaan, omdat het toevallig in tracks was die ik toch maar niks vond. Sowieso waren het de laatste exemplaren, ruilen kon dus niet meer. De prijzen zijn nog steeds redelijk te noemen, niet extreem duur, niet extreem goedkoop. Wel is opvallend dat sales soms voor 15 euro in de bak staan, wat ik toch niet echt een aanbieding vind.
De platen zijn hier wel hier duur vindt ik. Dat geld ook voor musicstack.comquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
iemand hier die ervaring heeft met bestellen op www.gemm.com ?
Hebben ze daar in Utrecht ook een Gothic/Wave sectie zoals in Amsterdam?quote:Op zondag 3 april 2005 15:21 schreef Forumschorem het volgende:
Boudisque Utrecht (www.boudisque.nl)
...
Peter-Paul of Ed?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:59 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Hé wat grappig, ik zag de titel van dit topic en dacht meteen, die jongen van Simpele Fons vroeger in Dordrecht (hij runt nu Velvet als ik me niet vergis) zou het echt verdienen om hier positief in genoemd te worden en prompt blijkt hij de eerste te zijn die hier wordt genoemd. Ik woon er nu niet meer maar kwam er jaren geleden veel en inderdaad, hij wist op een gegeven precies mijn smaak en gaf me veel leuke tips. Ik heb nog nooit zoveel cd's gekocht als toen dus die aanpak werkt wel.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |