quote:Op maandag 28 juni 2004 14:48 schreef Nouk het volgende:
Als je niet zoveel waarde hecht aan sex, post je hier misschien niet zo vaak, vandaar dat SEX natuurlijk niet representatief is voor alle fokvrouwen, laat staan voor alle vrouwen omdat je op internet meestal opener bent.
Wat een kuttopic.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef IJskast het volgende:
Nee echte vrouwen zijn wel leuk
Twee. Is het soms een wedstrijd om zoveel mogelijk vriendinnen te hebben? Zijn we nog pubers?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:00 schreef Daphne85 het volgende:
Fuifje, dit kun je ook van jezelf zeggen. Jij wil graag een onderdanig vrouwtje --> tel maar eens hoeveel vriendinnen je al hebt gehad.
Dit is onzin, Daphne. Het is namelijk wetenschappelijk aangetoond dat dominante vrouwen meer mannelijke hormonen bezitten dan "normaal". Daarmee kunnen we ze dus niet goed tot de groep "vrouw" rekenen, maar vallen ze tussen de mannen en de vrouwen. Een derde groep "man/vrouw" is misschien een idee.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:00 schreef Daphne85 het volgende:
Soms vind ik je écht dom
Je benadrukt steeds de verschillen tussen mannen en vrouwen, maar de verschillen tussen de geslachten onderling zijn nog altijd groter. De dominantste vrouw is dominaner dan de gemiddelde man.
Heb ik dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen. Ze is mij te dominant.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:03 schreef Daphne85 het volgende:
Ik dacht dat je dafjedaf zo opwindend vond...
Ben druk dus heb niet het hele topic doorgelezen, maar tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo. En dan komt het er nog eens bij dat mensen op internet veel opener zijn over zulke dingen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:54 schreef FuifDuif het volgende:
Wat mij dikwijls opvalt is dat de vrouwen hier in dit forum (SEX) heel vrij zijn op het gebied van seks. Althans, zo doet men het voorkomen. (Hoe met in werkelijkheid is weet ik natuurlijk niet.) Het lijkt er zo'n beetje op dat de hele wereld bestaat uit dit type vrouw en dus dat de man wel heel wat in huis moet hebben om ooit nog in de smaak te vallen. De man moet geen kleine hebben, maar ook geen te grote. De man moet de plekjes weten. De man mag niet te snel klaarkomen enzovoort.
Maar nu vraag ik mij af: is deze vrouw (in dit forum SEX) wel representatief voor de gehele vrouwelijke populatie? Met andere woorden: zullen er nog vrouwen zijn die minder geven om die seksuele 'kwaliteiten'? Vrouwen die andere dingen in een relatie belangrijker vinden? Ik kan mij niet voorstellen, dat het type vrouw dat hier ronddwaalt de standaard is.
Och Fuifje, wat doe je soms vijandig. Zo bedoelde ik het niet!! Ik bedoel dat het feit dat jij niet zoveel vrouwen aantrekt, kan zijn veroorzaakt door het beeld dat jij van vrouwen hebt.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:07 schreef FuifDuif het volgende:
Twee. Is het soms een wedstrijd om zoveel mogelijk vriendinnen te hebben? Zijn we nog pubers?
Fuifje ik had het niet beter kunnen zeggen. Het feit dat jij een derde categorie erbij haalt geeft al aan dat het onzin is om mensen te beoordelen op hun geslacht.quote:Dit is onzin, Daphne. Het is namelijk wetenschappelijk aangetoond dat dominante vrouwen meer mannelijke hormonen bezitten dan "normaal". Daarmee kunnen we ze dus niet goed tot de groep "vrouw" rekenen, maar vallen ze tussen de mannen en de vrouwen. Een derde groep "man/vrouw" is misschien een idee.
Ik weet niet meer hoe het topic heette, maar je hebt ooit gevraagd om een foto van dafjedafquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef FuifDuif het volgende:
Heb ik dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen. Ze is mij te dominant.
Of andersom.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:21 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Och Fuifje, wat doe je soms vijandig. Zo bedoelde ik het niet!! Ik bedoel dat het feit dat jij niet zoveel vrouwen aantrekt, kan zijn veroorzaakt door het beeld dat jij van vrouwen hebt.
[..]
<knip>
Ik dominant? Ik geloof niet dat Tagnar het met je eens zou zijnquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef FuifDuif het volgende:
Heb ik dat gezegd? Kan ik me niet voorstellen. Ze is mij te dominant.
Oftewel freudiaanse projectie: in anderen datgene zien wat je het meeste haat aan jezelf. Door hen om deze reden te haten kanaliseer je deze gevoelens en hoef je jezelf niet te bekritiseren, wat je ego zou beschadigen. Zelfbeschermingsmechanismen zijn de ish, weet je.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:24 schreef heiden6 het volgende:
edit: Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus dat je daarvoor oorzaken gaat zoeken bij vrouwen, die misschien (waarschijnlijk) bij jezelf liggen. Dat veroorzaakt dan zo'n beeld.
Prachtig uitgelegd, dafjedaf. Vanaf september mag ik dagelijks dit soort theorieën bestuderen, ik zie er naar uit. Fuifduif, nog interesse om te dienen als proefpersoon?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oftewel freudiaanse projectie: in anderen datgene zien wat je het meeste haat aan jezelf. Door hen om deze reden te haten kanaliseer je deze gevoelens en hoef je jezelf niet te bekritiseren, wat je ego zou beschadigen. Zelfbeschermingsmechanismen zijn de ish, weet je.![]()
Danku, heer heiden.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:53 schreef heiden6 het volgende:
Prachtig uitgelegd, dafjedaf.
Ik heb zonet je onderzoek ingevuld, dat is dan ook het ultieme bewijs van mijn verregaande verveling.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:43 schreef FuifDuif het volgende:
Nee erodome, ik heb mij (nog) niet aangemeld. Zou je dat willen dan?
Koester je stiekem toch een erotisch verlangen naar mij?
En... ben ik er bij jou goed vanaf gekomen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zonet je onderzoek ingevuld, dat is dan ook het ultieme bewijs van mijn verregaande verveling.
Beter dan gemiddeld ben ik bang, FD.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En... ben ik er bij jou goed vanaf gekomen?
Tsssssssss perverse geest.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:43 schreef FuifDuif het volgende:
Nee erodome, ik heb mij (nog) niet aangemeld. Zou je dat willen dan?
Koester je stiekem toch een erotisch verlangen naar mij?
Nee, erodome, in het geheel niet pervers, eerder romantisch. Ik ben eigenlijk een heel romantisch type hoor... helemaal niet uit op een snelle wip.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef erodome het volgende:
Tsssssssss perverse geest.....
Dat is voor mij al heel watquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef erodome het volgende:
Ik ga op de meeting niet neuken, niets, lekker kleppen en je kan een kus op je voorhoofd krijgen en misschien een knuffel, daar moet je maar tevreden mee zijn
Waarom als ik vragen mag? Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef erodome het volgende:
Maar ja, ik zou het wel leuk vinden je een keer irl te zien...
Een vrouw de keuken insturen omdat ze geen pik heeft...romantiek ten top!quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:32 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, erodome, in het geheel niet pervers, eerder romantisch. Ik ben eigenlijk een heel romantisch type hoor... helemaal niet uit op een snelle wip.![]()
Ja, want inhakken op iemand met een ding van piepschuim en hem dan niet echt mogen raken want dan beschadigt je foamlaag, dat lucht op!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:07 schreef Tagnar het volgende:
Weet je, als fuifduif nou gewoon naar de meet komt, kom ik ook, neem ik 40 larp wapens mee, kunnen we eens een keertje echt gaan inhakken op iemand
Verkapte doodswensing - BAN!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:48 schreef Tagnar het volgende:
dan neem ik gewoon de onveilige afgekeurde wapens mee... Maar als ik ga zeggen dat ik 40 fiber stokken meeneem met een soort hint van schuim er omheen gaat fuifduif toch niet meer komen
schopje -> KELquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:52 schreef Tagnar het volgende:
Ok, ok, fuifduif, het spijt me, ik zou je nooit dood wilen hebben, maar een beetje pijn mag toch wel? Dan laat ik je op een stoel vastbinden en door meerdere vrouwen slaan met fiber stokken met foam er omheen
OEOEOEOE!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:58 schreef Tagnar het volgende:
Hmz, toch eens knorretje mailen, denk ik
Die is er al hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:33 schreef FuifDuif het volgende:
Lach nu maar idioten... er komt een dag...
Haha ach die arme jongen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef dafjedaf het volgende:
Die is er al hoordoe je gordijn maar open!
Ik verwacht niets, verwachtingen scheppen teleurstellingenquote:Op woensdag 30 juni 2004 03:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, erodome, in het geheel niet pervers, eerder romantisch. Ik ben eigenlijk een heel romantisch type hoor... helemaal niet uit op een snelle wip.
[..]
Dat is voor mij al heel wat.
[..]
Waarom als ik vragen mag? Wat verwacht je?
Hmmm er is niks lekkers aan hoor.. tenzij je koud staal lekker vind..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
En wie weet hoe interresant die wapens zijn, misschien voelen ze wel erg lekker enzo, dan wil ik ze wel in mijn buurt hebben
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Uiteraard niet representatief. Er bestaan namelijk ook vrouwen niet op Fok! en/of hier posten. Vrouwen die terughoudend zijn in hun sexualtiteit en/of de drang om het met iedereen te delen zijn er dus al uitgefilterd, als het ware.
Hij is ook erg goed met vloeibare latexquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
Nee, tante doompje heeft geen wapens nodig
En wie weet hoe interresant die wapens zijn, misschien voelen ze wel erg lekker enzo, dan wil ik ze wel in mijn buurt hebben
Ik wil niet naar doen en ik neem niet m'n hele arsenaal nog een keer mee op kamp. Of er moet iemand zich nog als demonstratieobject aanmelden. Ik zal m'n best doen om hem/haar heel te houden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:26 schreef erodome het volgende:
En als mensen naar willen doen(enge wapens enzo) dan kom je maar bij tante doompje hoor
Misschien. Onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:26 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf ook? In latex?
Lijkt me ontzettend leuk!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:09 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil niet naar doen en ik neem niet m'n hele arsenaal nog een keer mee op kamp. Of er moet iemand zich nog als demonstratieobject aanmelden. Ik zal m'n best doen om hem/haar heel te houden.
Ik wil wel tante doompje een keer IRL spreken.
Benieuwd? Wat verwacht je danquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:29 schreef JMrules het volgende:
Ik zou graag willen maar zit dan in Barcelona. Ook leuk maar was vooral benieuwd naar jou Duif !![]()
Jammer, dat lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:00 schreef dafjedaf het volgende:
Misschien. Onwaarschijnlijk
Ik heb er nu al zin in.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:31 schreef erodome het volgende:
Lijkt me ontzettend leuk!!!
ik denk een net geklede jonge man die zeer gelovig is en zich daar ook naar zal gedragen, tevens denk ik dat je een redelijk spraakzaam type bent al is het met een eenzijdige mening (in mijn ogen) ik zie je iig niet als een naar of slecht persoon maar wel als een met regelmaat irritant persoon (en ik besef me dat ik onder bepaalde omstandigheden ook niet altijd de makkelijkste ben)quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:14 schreef FuifDuif het volgende:
Heeft er iemand een idee van wat hij/zij moet verwachten van mij?
Ik ben over het algemeen wel net gekleed, dat klopt. Verder ben ik gelovig, maar niet zeer gelovig en ik gedraag mij er naar mijn mening ook niet overdreven naarquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
ik denk een net geklede jonge man die zeer gelovig is en zich daar ook naar zal gedragen, tevens denk ik dat je een redelijk spraakzaam type bent al is het met een eenzijdige mening (in mijn ogen) ik zie je iig niet als een naar of slecht persoon maar wel als een met regelmaat irritant persoon (en ik besef me dat ik onder bepaalde omstandigheden ook niet altijd de makkelijkste ben)
zoals je weet hebben we onze probleempjes gehad waar ik vind dat ik meestal wel gelijk had ook al geef ik meteen toe dat ik ook regelmatig over de schreef ging... ik zie je niet als een slecht persoon zoals ik ook wel heb aangegeven maar je bent nogal eenzijdig ik denk dat dat het punt is waarop je het meest botst met mensen (ik ben niet de enige) ik ben een type die het meteen toegeeft als ik fout ben en daarop gewezen ben en ik realiseer me echt wel dat ik soms ook lastig kan zijn. toch ben jij een persoon waar ik wel benieuwd naar ben denk niet dat we hele dikke maatjes zullen worden maar ik zou prima met jou een biertje kunnen drinken en een babbeltje maken ik weet niet of je naar de meet komt ik wel maar denk dat we dit gesprek beter voort kunnen zetten in slowchat aangezien we nu redelijk off topic bezig zijn (ik verwacht dat doompjuh me straft voor dit vreselijke gedragquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wel net gekleed, dat klopt. Verder ben ik gelovig, maar niet zeer gelovig en ik gedraag mij er naar mijn mening ook niet overdreven naar. Dat is het nadeel van internet zoals ik al een aantal keer heb meegemaakt, men krijgt soms een wat overdreven beeld van iemand. Ik ben dus wel gelovig, maar je moet dus niet denken aan een zwarte kous grevo. Spraakzaam weet ik niet. In het openbaar valt dat wel mee denk ik. Ik ben niet iemand die snel met een onbekende een gesprek aangaat. Een eenzijdige mening klopt wel. Ik word daar in mijn omgeving regelmatig op gewezen. Dan is het ik tegenover de rest en ik weiger dan toe te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |