abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:38:01 #51
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20814735
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Zo, deze weer ontvangen van mijn Duitse vriend Marco, de Tamara-fan:

[afbeelding]
ah, hij is er weer. Op vakantie in Duitsland maar even kopen...
De Narcis van Gabon
pi_20814816
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:38 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

ah, hij is er weer. Op vakantie in Duitsland maar even kopen...
Hier is hij bij de plaatselijke boekhandel vast wel verkrijgbaar... mijn fiets heb ik nog steeds niet terug, maar verder heeft het wonen zo dicht bij de grens wel een aantal voordelen
pi_20814829
Ik krijg hem altijd opgestuurd van Marco. Ruilactie, ik stuur een VI gids terug.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:57:28 #54
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20815164
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Hier is hij bij de plaatselijke boekhandel vast wel verkrijgbaar... mijn fiets heb ik nog steeds niet terug, maar verder heeft het wonen zo dicht bij de grens wel een aantal voordelen
jawel, maar ik ga morgen weg, dus dan koop ik hem daar wel
De Narcis van Gabon
pi_20815186
Is ook goedkoper daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_20815862
Kan het zijn dat ik mister Ailton mis in die statistieken?
pi_20826782
Klopt, want die zat niet in de toplijstjes afzonderlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_20853313
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Klopt, want die zat niet in de toplijstjes afzonderlijk.
Hoe kan dat?
pi_20865695
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
Kopdoelpunten:

Arie van Lent (Gladbach) en Jan Koller (Dortmund) 7 stuks
Arie

Gisteren trouwens nog bij het Olympiastadion van Munchen geweest. Mooi zeg. En het nieuwe stadion mag er ook wel wezen, van de buitenkant dan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 26 juli 2004 @ 15:31:24 #60
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_20868701
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
Enkele Bundesliga-stats, o.a. de koppers, waar Zjroentje toen om vroeg.

Kaartenpakkers:

1. Tyce (1860) 10 x geel, 1 x rood
2. Ballack (Bayern) 8 x geel, 2 x gelb-rot
de Guzman (Hannover) 8 x geel, 2 x gelb-rot
4. Schnoor (Wolfsburg) 11 x geel, 1 x gelb-rot
5. Brdaric (Hannover) 8 x geel, 1 x rood
Franz (Wolfsburg) 8 x geel, 1 x rood

Bijzondere vermeldingen: Schur (Frankfurt), Costa (1860) 12 x geel

Ploegen:

1. Hertha BSC 87 x geel, 1 x gelb-rot, 7 x rood
2. 1. FC Kaiserslautern 89 x geel, 5 x gelb-rot, 2 x rood
3. 1860 München 82 x geel, 2 x gelb-rot, 5 x rood

Meeste geel was voor Wolfsburg, met 92. Minste geel was voor Freiburg, met 51.

Wolfsburg, Hertha en 1860 München hadden 8 zogenaamde "gelbsperren", Bremen, Dortmund, Freiburg, Gladbach, Bayern en Schalke slechts 4.

Meeste rood was voor Hertha, 8 x in totaal iemand heengezonden. Van Bochum werd niemand met rood weggestuurd.

Doelpunten met links:

Ivan Klasnic (Bremen) 10 stuks
Thomas Brdaric (Hannover) en Lukas Podolski (Köln) 8 stuks
Martin Petrov (Wolfsburg), Marcelinho (Hertha), Christian Rahn (Hamburg) en Martin Max (Rostock) allen 7 stuks

Doelpunten met rechts:

Roy Makaay (Bayern) 13 stuks
Martin Max (Rostock) 12 stuks
Dimitar Berbatov (Leverkusen) en Ewerthon (Dortmund) 11 stuks
França (Leverkusen) 9 stuks

Kopdoelpunten:

Arie van Lent (Gladbach) en Jan Koller (Dortmund) 7 stuks
Vahid Hashemian (Bochum) 6 stuks
Peter Madsen (Bochum), Frank Fahrenhorst (Bochum), Miroslav Klose (Kaiserslautern), Roy Makaay (Bayern) en Bernardo Romeo (Hamburg) 5 stuks

Hamburger SV wist de meeste vrije trappen te benutten, namelijk 5. Freiburg, Schalke en Wolfsburg scoorden er geen één.

Bremen kreeg de meeste strafschoppen, namelijk 9. Bochum kreeg er geen één.

De superjoker was Mamadou Diabang van Bochum, die 4 x als invaller scoorde. Bayer Leverkusen zag 9 x een invaller scoren, het meeste. Voor Freiburg en Kaiserslautern gebeurde dat slechts 1 maal.

Meeste punten thuis: 1. Bayern 2. Dortmund 3. Bochum
Minste punten thuis: 1. 1860 München 2. Köln 3. Frankfurt

Meeste punten uit: 1. Bremen 2. Stuttgart 3. Leverkusen
Minste punten uit: 1. Köln 2. Freiburg 3. Wolfsburg
off: Je neemt alweer een voorsprong voor de John Frederikstadt award voor volgend jaar MM.

on: Ik hoop dat Schalke weer eens mee gaat draaien in de top van de competitie. Ze hebben afgelopen jaren altijd wel een leuke ploeg gehad maar vaak kwam het er niet echt uit. Nu met Ailton in de spits iemand die een wedstrijd kan beslissen GO SCHALKE!!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_20871136
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:19 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
Veel strafschoppen, die niet meegerekend zijn. En verder veel variatie dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_20892747
Het seizoen nadert met rasse schreden.

Wat deden de clubs deze zomer? De belangrijkste transfers:

Werder Bremen

In: Frank Fahrenhorst (Bochum), Gustavo Nery (São Paulo), Miroslav Klose (Kaiserslautern), Daniel Jensen (Murcia), Petri Pasanen (Ajax)

Uit: Aílton, Mladen Krstajic (Schalke), Ivica Banovic, Markus Daun (Nürnberg), Viktor Skripnik (gestopt), Holger Wehlage (Duisburg)

Bayern München

In: Torsten Frings (Dortmund), Andreas Görlitz (1860), Vahid Hashemian (Bochum), Lúcio (Leverkusen)

Uit: Zvjezdan Misimovic (Bochum), Bixente Lizarazu (onbekend)

Bayer Leverkusen

In: Paul Freier (Bochum), Jacek Krzynowek (Nürnberg), Andriy Voronin (Köln), Roque Júnior (AC Milan)

Uit: Yildiray Bastürk (Hertha), Lúcio (Bayern München), Frank Juric (Hannover), Oliver Neuville (Borussia MGB), Zoltan Sebescen (onbekend)

VfB Stuttgart

In: Mathieu Delpierre (Lille), Martin Stranzl (1860)

Uit: Marcelo Bordon (Schalke), Serge Branco, Rui Marques (onbekend), Michael Mutzel (Karlsruhe)

VfL Bochum:

In: Tommy Bechmann (Esbjerg), Aleksandr Knavs, Vratislav Lokvenc (Kaiserslautern), Marcel Maltritz (HSV), Zvejzdan Misimovic (Bayern München), Christoph Preuß (Leverkusen), Filip Trojan (Schalke)

Uit: Delron Buckley (Bielefeld), Frank Fahrenhorst (Bremen), Vahid Hashemian (Bayern München), Paul Freier (Leverkusen), Anton Vriesde (Helmond Sport)

Borussia Dortmund

In: Florian Kringe (Köln, was verhuurd), Sunday Oliseh (Bochum, was verhuurd)

Uit: Flávio Conceição (Galatasaray), Torsten Frings (Bayern München), Heiko Herrlich, Stefan Reuter (gestopt), Amoroso, Leandro (onbekend)

Schalke 04

In: Aílton, Mladen Krstajic (Werder Bremen), Marcelo Bordon (Stuttgart), Lincoln (Kaiserslautern)

Uit: Kristijan Djordjevic (gestopt), Edi Glieder (SV Pasching), Tomasz Hajto (Nürnberg), Nico van Kerckhoven (Borussia MGB), Jochen Seitz (Kaiserslautern), Filip Trojan (Bochum), Anibál Matellan, Victor Agali (onbekend)

Hamburger SV

In: Daniël van Buyten (Olympique Marseille), Emile Mpenza (Standard Luik), Miso Brecko (ERA Smartno), Sascha Kirschstein (RW Essen), Benjamin Lauth (1860)

Uit: Rodolfo Cardoso, Bernd Hollerbach (gestopt), Milan Fukal (Borussia MGB), Nico-Jan Hoogma (Heracles), Marcel Maltritz (Bochum)

Hansa Rostock

In: Axel Keller (Eintracht Trier), Denis Lapaczinski (Hertha), David Rasmussen (Nordsjælland)

Uit: Martin Max (gestopt), Gernot Plassnegger (Grazer AK), Daniel Klewer (Nürnberg), Milos Kovar (Sigma Olomouc), Gerd Wimmer, Jochen Kientz (onbekend)

VfL Wolfsburg

In: Oscar Ahumada (River Plate), Thomas Brdaric (Leverkusen), Kevin Hofland (PSV), Marian Hristov (Kaiserslautern), Facundo Quiroga (Sporting Portugal), André Lenz (1860), Tomislav Maric (Borussia MGB, was verhuurd)

Uit: Fernando Baiano (Flamengo, was gehuurd), Waldo Ponce (Universidád de Chile, was gehuurd), Sead Ramovic (Borussia MGB), Pablo Quattrocchi (Veracruz), Nderim Nedzipi (onbekend)

Borussia Mönchengladbach

In: Milan Fukal (HSV), Darius Kampa (Nürnberg), Nico Van Kerckhoven (Schalke), Sead Ramovic (Wolfsburg), Oliver Neuville (Leverkusen), Morten Skoubo (WBA, was verhuurd), Christian Ziege (Tottenham)

Uit: Sladan Asanin (Ahlen), Marcel Ketelaer (Nürnberg), Joonas Kolkka (Crystal Palace), Arie van Lent (Frankfurt), Milan Obradovic (Lokomotiv Moskou, was gehuurd), Claus Reitmaier (RW Erfurt), Pascal Ojigwe (1860), Rubén (Real Madrid, was gehuurd), Jörg Stiel (onbekend)

Hertha BSC

In: Yildiray Bastürk (Leverkusen), Gilberto (São Caetano), Oliver Schröder (Köln, was verhuurd), Gerhard Tremmel (Hannover)

Uit: Bart Goor (Feyenoord), Bartosz Karwan (Legia Warschau), Gábor Király (Crystal Palace), Denis Lapaczinski (Rostock), Luizão (Botafogo), Roberto Pinto (onbekend)

SC Freiburg

In: Jonathan Pitrolpa (Planet Champions Ouagadougou), Regis Dorn (vrije transfer)

Uit: Jürgen Gjasula (Kaiserslautern), Rolf-Christel Guié-Mien (Köln), Andreas Zeyer (gestopt)

Hannover 96

In: Tranquillo Barnetta (St. Gallen), Robert Enke (Tenerife), Frank Juric (Leverkusen), Leandro (Young Boys), Ricardo Sousa (Boavista), Roman Wallner (Rapid Wien), Michael Tarnat (Man City), Jiri Stajner (Sparta Praag, was verhuurd)

Uit: Thomas Brdaric (Wolfsburg, via Leverkusen), Kléber (FC Basel), Kostis Konstantinidis (Köln), Markus Schuler (Bielefeld), Gerhard Tremmel (Hertha), Jaime (Deportivo, was gehuurd), Jan Simak (Sparta Praag, via Leverkusen), Mark Ziegler (Austria Wien, was gehuurd), Abel Xavier (onbekend)

1. FC Kaiserslautern

In: Ioannis Amanatidis (VfB Stuttgart), Marco Engelhardt (Karlsruhe), Jürgen Gjasula (Freiburg), Ingo Hertzsch (Leverkusen), Carsten Jancker (Udinese), Mihael Mikic (Dinamo Zagreb), Christian Nerlinger (Glasgow Rangers), Jochen Seitz (Schalke), Ferydoon Zandi (Lübeck)

Uit: Nenad Bjeliça (Wacker Mödling), José Dominguez (Al Ahly), Thomas Hengen (Aachen), Marian Hristov (Wolfsburg), Aleksandr Knavs, Vratislav Lokvenc (Bochum), Miroslav Klose (Bremen), Lincoln (Schalke), Torsten Reuter (Saarbrücken)

1. FC Nürnberg

In: Ivica Banovic, Markus Daun (Bremen), Bartosz Bosacki (Lech Poznan), Tomasz Hajto (Schalke), Marcel Ketelaer (Borussia MGB), Daniel Klewer (Rostock), Leandro Silva (América FC), Markus Schroth (1860), Maik Wagefeld (Dynamo Dresden)

Uit: Jacek Krzynowek (Leverkusen), Sasa Ciric (Kickers Offenbach), Pavel David (RW Erfurt), Dieter Frey (gestopt), Darius Kampa (Borussia MGB), Tomasz Kos (Erzgebirge Aue), Tony Sanneh (onbekend), Stefan Paßlack (Uerdingen)

Arminia Bielefeld

In: Delron Buckley (Bochum), Klodian Duro (Rizespor), Ronny Kockel (Hildesheim), Marijo Maric (Kärnten), Claudiu Raducanu (Espanyol), Markus Schuler (Hannover), Vanco Trajanov (Lokomotiv Plovdiv)

Uit: Martin Amedick (Braunschweig), André Benschneider (Köln), Maciej Murawski, Bernardo Sinisterra, Milton Ben Katanha (onbekend)

1. FSV Mainz 05

In: Connor Casey (Karlsruhe), Ranisav Jovanovic (Dynamo Dresden), Nikolce Noveski (Erzgebirge Aue), Benjamin Weigelt (RW Essen)

Uit: Spisoje Bulajic (onbekend)
www.thuisuiteten.nl
pi_20937816
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Werder Bremen

In: Frank Fahrenhorst (Bochum), Gustavo Nery (São Paulo), Miroslav Klose (Kaiserslautern), Daniel Jensen (Murcia), Petri Pasanen (Ajax)
Zo lees je nog eens wat.

Hamburg, Schalke, Hannover en Kaiserslautern hebben in mijn ogen het beste ingekocht.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_20937872
van Marwijk gaat het nog moeilijk krijgen als ze niet wat versterkingen gaan halen
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20937897
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 19:11 schreef mitt het volgende:
van Marwijk gaat het nog moeilijk krijgen als ze niet wat versterkingen gaan halen
En dan is het nog allerminst zeker of hij dit zooitje bij elkaar houdt ....
pi_20937909
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 19:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En dan is het nog allerminst zeker of hij dit zooitje bij elkaar houdt ....
Hij moet inderdaad blij zijn dat die twee Tsjechen er nog zijn, anders is het helemaal een middelmatig zooitje
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20937984
Lijkt me heerlijk als de BVB de laagstgeklasseerde Ruhrclub wordt.
pi_20938141
Dat middenveld van Bayern München.... Geweldig zeg.

Gisteren overklasten ze Leverkusen gewoon.
www.thuisuiteten.nl
pi_20939217
Was wel een saaie wedstrijd, maar Bayern zit goed in elkaar.

Zometeen Werder tegen Stuttgart. Ben benieuwd.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:29:21 #70
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_20949040
vanavond om 19.00 uur de opening van het nieuwe stadion van Borussia Mönchengladbach !

en de kaarten tegen Borussia Dortmund zijn ook binnen !!!
pi_20949950
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen Werder tegen Stuttgart. Ben benieuwd.
Wat was Stuttgart onthutsend zwak. Dat gaat me wat worden met Babbel achterin.

Bremen was echt veel en veel sterker, met Klasnic en Stalteri als uitblinker. Na het missen van die enorme kans (hoe krijg je de bal er niet in ) niks meer van Charisteas gezien. Vond het ook onbegrijpelijk dat er niemand inliep na de gemiste penalty van Ismael. Maar met 2-0 komt de VfB er genadig af.

Wat ik ook een mooi moment vond was toen ze na de rust gingen vragen aan Balakov waarom Stuttgart zo zwak en niet agressief speelde. Gaan ze dat aan Balakov vragen, die was te lui om in de rust naar het kleedlokaal te lopen.
pi_20957185
Balakov was wel geniaal, maar toch.

Ik denk:

1. Bayern München
2. Werder Bremen
3. Schalke 04

Degradatie voor Bielefeld, Mainz 05 en Hannover.
www.thuisuiteten.nl
pi_20957223
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Balakov was wel geniaal, maar toch.
Met een betere mentaliteit had Krasimir er veel meer uit kunnen halen. Dan had hij in mijn ogen een wereldtopper kunnen worden.
pi_20957253
Mainz lijkt idd de gedoodverferde nummer laatst. Jojo bij uitstek Bielefeld zal het ook erg moeilijk krijgen. Hannover zal zich denk ik wel handhaven, ik zie eerder Freiburg of Rostock degraderen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juli 2004 @ 16:35:35 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_20957289
Freiburg heeft m'n sympathie speelde een paar jaar geleden nog erg aanvallend en haalde zelfs europees voetbal. Hoe heette die trainer ook al weer ? Met die oorbel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')