quote:Op maandag 28 juni 2004 18:03 schreef zjroentje het volgende:
Er was trouwens allom consternatie bij de eerste training van Van Marwijk in Dortmund.
Er werd gewoon ook met een bal getraind. U hoort het goed, een bal. De Duitsers wisten niet wat ze zagen.
Volgens mij is er alleen geshopt bij de BVB.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:14 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
heeft Dortmund nog wat geshopt trouwens?
Ik zou KFC Uerdingen graag weer terugzien.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:27 schreef PogueMahone het volgende:
Ik hoop dat SpVgg Greuther Fürth ooit nog eens in de BL gaat meedoen
Binnenkort. Even kijken op www.kicker.dequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:40 schreef PogueMahone het volgende:
Wanneer komt de seizoensgids van Der Kicker uit?
Dat doen Duitsers normaal niet.....daarom hebben ze daar ook zo weinig talent rondlopenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:04 schreef Sloggi het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan trainen met bal
hmm ja dat wel.. anton vriesde om maar een naam te noemenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:40 schreef methodmich het volgende:
Maar Bochum is belangrijke mensen kwijtgeraakt. Plek 7 lijkt me maximaal voor ze.
quote:Topscorer Max stopt vanwege rotte enkels
Martin Max stopt ermee. De Duitse torjäger wil nog wel, maar zijn beide enkels werken niet meer mee. En dus zet de 35-jarige aanvaller een punt achter zijn loopbaan.
'Het gaat niet meer. Mijn enkels willen niet meer. Ik kan geen prestatiesport meer bedrijven', verklaarde Max, die zijn tot medio 2005 lopende contract in overleg met Hansa Rostock liet ontbinden.
Max schopte het twee keer tot topscorer van de Bundesliga, in 2000 en in 2002, beide keren in dienst van 1860 München. In het afgelopen seizoen maakte hij nog twintig goals namens Hansa.
Na het goede laatste seizoen kreeg hij nog enkele aanbiedingen van clubs, maar Max legde die naast zich neer. 'Ze interesseren mij niet', aldus de bijna 36-jarige spits, die eerder speelde bij Borussia Mönchengladbach en Schalke 04. Met die laatste club beleefde hij zijn grootste succes, door in 1997 de UEFA Cup te veroveren. In totaal speelde hij 396 competitieduels waarin hij 126 keer scoorde.
ah, hij is er weer. Op vakantie in Duitsland maar even kopen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Zo, deze weer ontvangen van mijn Duitse vriend Marco, de Tamara-fan:
[afbeelding]
Hier is hij bij de plaatselijke boekhandel vast wel verkrijgbaar... mijn fiets heb ik nog steeds niet terug, maar verder heeft het wonen zo dicht bij de grens wel een aantal voordelenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:38 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ah, hij is er weer. Op vakantie in Duitsland maar even kopen...
jawel, maar ik ga morgen weg, dus dan koop ik hem daar welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hier is hij bij de plaatselijke boekhandel vast wel verkrijgbaar... mijn fiets heb ik nog steeds niet terug, maar verder heeft het wonen zo dicht bij de grens wel een aantal voordelen
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Klopt, want die zat niet in de toplijstjes afzonderlijk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
Kopdoelpunten:
Arie van Lent (Gladbach) en Jan Koller (Dortmund) 7 stuks
off: Je neemt alweer een voorsprong voor de John Frederikstadt award voor volgend jaar MM.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
Enkele Bundesliga-stats, o.a. de koppers, waar Zjroentje toen om vroeg.
Kaartenpakkers:
1. Tyce (1860) 10 x geel, 1 x rood
2. Ballack (Bayern) 8 x geel, 2 x gelb-rot
de Guzman (Hannover) 8 x geel, 2 x gelb-rot
4. Schnoor (Wolfsburg) 11 x geel, 1 x gelb-rot
5. Brdaric (Hannover) 8 x geel, 1 x rood
Franz (Wolfsburg) 8 x geel, 1 x rood
Bijzondere vermeldingen: Schur (Frankfurt), Costa (1860) 12 x geel
Ploegen:
1. Hertha BSC 87 x geel, 1 x gelb-rot, 7 x rood
2. 1. FC Kaiserslautern 89 x geel, 5 x gelb-rot, 2 x rood
3. 1860 München 82 x geel, 2 x gelb-rot, 5 x rood
Meeste geel was voor Wolfsburg, met 92. Minste geel was voor Freiburg, met 51.
Wolfsburg, Hertha en 1860 München hadden 8 zogenaamde "gelbsperren", Bremen, Dortmund, Freiburg, Gladbach, Bayern en Schalke slechts 4.
Meeste rood was voor Hertha, 8 x in totaal iemand heengezonden. Van Bochum werd niemand met rood weggestuurd.
Doelpunten met links:
Ivan Klasnic (Bremen) 10 stuks
Thomas Brdaric (Hannover) en Lukas Podolski (Köln) 8 stuks
Martin Petrov (Wolfsburg), Marcelinho (Hertha), Christian Rahn (Hamburg) en Martin Max (Rostock) allen 7 stuks
Doelpunten met rechts:
Roy Makaay (Bayern) 13 stuks
Martin Max (Rostock) 12 stuks
Dimitar Berbatov (Leverkusen) en Ewerthon (Dortmund) 11 stuks
França (Leverkusen) 9 stuks
Kopdoelpunten:
Arie van Lent (Gladbach) en Jan Koller (Dortmund) 7 stuks
Vahid Hashemian (Bochum) 6 stuks
Peter Madsen (Bochum), Frank Fahrenhorst (Bochum), Miroslav Klose (Kaiserslautern), Roy Makaay (Bayern) en Bernardo Romeo (Hamburg) 5 stuks
Hamburger SV wist de meeste vrije trappen te benutten, namelijk 5. Freiburg, Schalke en Wolfsburg scoorden er geen één.
Bremen kreeg de meeste strafschoppen, namelijk 9. Bochum kreeg er geen één.
De superjoker was Mamadou Diabang van Bochum, die 4 x als invaller scoorde. Bayer Leverkusen zag 9 x een invaller scoren, het meeste. Voor Freiburg en Kaiserslautern gebeurde dat slechts 1 maal.
Meeste punten thuis: 1. Bayern 2. Dortmund 3. Bochum
Minste punten thuis: 1. 1860 München 2. Köln 3. Frankfurt
Meeste punten uit: 1. Bremen 2. Stuttgart 3. Leverkusen
Minste punten uit: 1. Köln 2. Freiburg 3. Wolfsburg
Veel strafschoppen, die niet meegerekend zijn. En verder veel variatie dus.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Zo lees je nog eens wat.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Werder Bremen
In: Frank Fahrenhorst (Bochum), Gustavo Nery (São Paulo), Miroslav Klose (Kaiserslautern), Daniel Jensen (Murcia), Petri Pasanen (Ajax)
En dan is het nog allerminst zeker of hij dit zooitje bij elkaar houdt ....quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:11 schreef mitt het volgende:
van Marwijk gaat het nog moeilijk krijgen als ze niet wat versterkingen gaan halen
Hij moet inderdaad blij zijn dat die twee Tsjechen er nog zijn, anders is het helemaal een middelmatig zooitjequote:Op donderdag 29 juli 2004 19:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan is het nog allerminst zeker of hij dit zooitje bij elkaar houdt ....
Wat was Stuttgart onthutsend zwak. Dat gaat me wat worden met Babbel achterin.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen Werder tegen Stuttgart. Ben benieuwd.
Met een betere mentaliteit had Krasimir er veel meer uit kunnen halen. Dan had hij in mijn ogen een wereldtopper kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Balakov was wel geniaal, maar toch.
Rostock moet de goals van Max zien op te vangen, maar heeft geen slechte ploeg. Hannover is een beetje een duiventil geweest deze zomer.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Mainz lijkt idd de gedoodverferde nummer laatst. Jojo bij uitstek Bielefeld zal het ook erg moeilijk krijgen. Hannover zal zich denk ik wel handhaven, ik zie eerder Freiburg of Rostock degraderen.
Maar met Barnetta, Tarnat en vooral Stajner zijn ze er toch sterker op geworden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rostock moet de goals van Max zien op te vangen, maar heeft geen slechte ploeg. Hannover is een beetje een duiventil geweest deze zomer.
Hoogste coaches zijn Magath, Schaaf (1,17). Götz is met 2,67 de minste, dan volgt al bijna Fach. Apart ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:32 schreef zjroentje het volgende:
Dan vind ik die 2,33 voor Fach wel erg laag. Hoe vaak heeft hij afgelopen seizoen de zaak in de rust niet recht moeten trekken.
Dat moet iets voor volgend jaar worden. En dan doorgroeien naar de status die de clup ooit had.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ohne abstiegssorgen komt Gladbach nicht durch die Saison.
okquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:46 schreef zjroentje het volgende:
Ik zal wel eens wat gaan uitzoeken over de tweede Bundesliga.
Anders post je hem in het topic als ik het af heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Een transferlijstje hebben? Wordt wel morgen dan.
Kan hem ook naar je mailen.
Ik denk niet dat Charisteas erveel in gaat prikken, het zullen er wel rond de 5/6 zijn. Makaay gaat gewoon weer ouderwets hard/mooi inschietenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Wie gaat er topscorer worden dit seizoen?
Ik denk:
1. Makaay
2. Aílton
3. Charisteas
4. Mpenza
5. Sverkos
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:58 schreef travelman het volgende:
afgelopen zondag ong. 120.000 mensen bij de officiele Seizoensopening van Borussia Mönchengladbach![]()
www.moenchsbande.de is ook een leuke.quote:
Charisteas is los en maakte er in zijn eerste seizoen ook al zo'n 9.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Charisteas erveel in gaat prikken, het zullen er wel rond de 5/6 zijn. Makaay gaat gewoon weer ouderwets hard/mooi inschieten.
Charisteas komt niet veel van de bank af en is in de winter weg bij Bremen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Charisteas is los en maakte er in zijn eerste seizoen ook al zo'n 9.
Eikelquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:08 schreef LaTeX het volgende:
GLADBACH
![]()
Ben benieuwd dit jaar
Bassiequote:Op maandag 2 augustus 2004 17:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Eikel
Is dan ook de beste Duitse voetballer in mijn ogen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Deisler gaat vermoedelijk ook weer een comeback maken bij "Die Mannschaft".
We hebben het hier over Duitsland he.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:04 schreef Sloggi het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan trainen met bal
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:50 schreef PogueMahone het volgende:
Duitsland 1/ARD 20:15
.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:34 schreef tong80 het volgende:
0-0 met rust. Vreselijke wedstrijd, het gaat meer over de stroomuitval dan over de wedstrijd.
Ik heb mezelf net al voor me kop geslagen dat ik de hele wedstrijd heb lopen kijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
Ja in een wedstrijd die geen winnaar verdient
Lopend kijken doe ik niet met deze hitte. Maar het was niet best wat er werd vertoond. Aylton gaat een moeilijk seizoen tegemoet. Geen speler die met een individuele actie kan scoren. Ik zou echt niet weten wie hem bij Schalke in stelling moet gaan brengen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net al voor me kop geslagen dat ik de hele wedstrijd heb lopen kijken.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie veel meer heil voor Bremen in Klasnic - Valdez.
Arme Bert, ik gun hem wel een 1e overwinning.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:16 schreef PogueMahone het volgende:
eigen doelpunt Bergdølmo
@zjroentje:quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Valdez is vooralsnog een goede joker.
hmmm hij is nu aan Brdaric gegeven...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:16 schreef PogueMahone het volgende:
eigen doelpunt Bergdølmo
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:03 schreef zjroentje het volgende:
Deisler doet het weer. In bloedvorm die kerel.
0-2
Inderdaad, ik hoor van verschillende mensen dat het een wonder is als hij de eerste vier wedstrijden al overleeft!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:06 schreef tong80 het volgende:
Haalt van Marwijk de winterstoptopic kan worden heropend.
quote:17:30 Stuttgart - : - Mainz
17:30 Arminia Bielefeld - : - Borussia M.
Welke belofte?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of Schalke eindelijk z'n belofte eens kan waarmaken
Schandalig laag.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:09 schreef zjroentje het volgende:
Makaay werd in deze verkiezing zesde.
Lahm, Micoud en Max draaiden natuurlijk ook een goed seizoen, maar Roy had idd wel wat hoger gemogen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Schandalig laag.
Daar had natuurlijk Deisler moeten staan hé.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De hoge klassering van Ballack is natuurlijk een lachertje.
Ik denk dat Deisler niet vaak genoeg op het veld is geweest voor een beoordeling.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:14 schreef gras het volgende:
[..]
Daar had natuurlijk Deisler moeten staan hé.
Ja, vind ik ook. Ballack was toch erg teleurstellend bezig, terwijl Deisler toch direct scoorde bij z'n come-back vorig seizoen. Heb wel hoge verwachtingen van Sebastian.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dat Deisler niet vaak genoeg op het veld is geweest voor een beoordeling.
Maar in potentie is Deisler idd vele malen beter dan Ballack.
Dit seizoen ook weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:20 schreef gras het volgende:
terwijl Deisler toch direct scoorde bij z'n come-back vorig seizoen.
quote:August 14
15:30 - Nurnberg - : - Stuttgart
15:30 - Borussia M. - : - Borussia D.
15:30 - Bayern - : - Hertha
15:30 - Mainz - : - Hamburger
15:30 - Hansa - : - Werder
15:30 - Schalke 04 - : - Kaiserslautern
August 15
17:30 - Bochum - : - Bayer
17:30 - Wolfsburg - : - Freiburg
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:45 schreef RedGuy het volgende:
kutclub van een Hertha BSC..
Ulich.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:50 schreef RedGuy het volgende:
Bert alweer achter?.
Wie scoorde het doelpunt?
Whoa.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
2-3!
Wat gebeurt daar!?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Schalken
DFB Pokal vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:37 schreef LaTeX het volgende:
Dit weekend geen voetbal, zat net ff te kijken ..
Dus tsjah, ff w88 tot de 28e dan maar
Wat een aanfluiting was dat zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:21 schreef PogueMahone het volgende:
en MGB eruit na penaltys...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:29 schreef zjroentje het volgende:
En Pogue, je mannen op bezoek bij Arie.
goeie verdediger wel van Buytenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:44 schreef zjroentje het volgende:
Hoppa, Van Buyten. Die draait dan weer wel lekker.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef zjroentje het volgende:
Berbatov, Einz - Nul.
das logischquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:39 schreef zjroentje het volgende:
Heinz in de basis.
Hij schijnt wel als een natte krant te spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:53 schreef Captorr het volgende:
[..]
das logisch
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:50 schreef zjroentje het volgende:
Canal +.![]()
dan is het toch geen toeval dat ie al bij twee bundesliga clubs is mislukt! Zul je altijd zien; dat als een speler "per ongeluk" de sterren van de hemel speelt op een WK/EK het dan uiteindelijk bij de club (als ie het wekelijks moet laten zien) niet constant genoeg is. Typisch een tournooi voetballer dus! Net zoals Toto Scillachi die toen naar Inter ging, bleek ook niks te zijn!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij schijnt wel als een natte krant te spelen.
Volgens de live ticker van Bundesliga.de is het 2-1 voor HSVquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:23 schreef superjoden het volgende:
HT Hamburger SV 1 - 1 Nurnberg
kloptquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens de live ticker van Bundesliga.de is het 2-1 voor HSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |