Rond Kerst heb ik op verschillende feestjes 1500 KCal aan gebak afgeslagenquote:Op maandag 28 juni 2004 08:15 schreef Sanne het volgende:
Je kunt van alles. Maar als zelfs je beste vriendin (die heel goed weet dat jij bezig bent met afvallen en je dat heel veel moeite kost) op haar verjaardag blijft aandringen, en zelfs een beetje boos wordt als je tot drie keer toe weigert. Been there, done that. Het werkt niet.
Inderdaad!quote:Op maandag 28 juni 2004 08:30 schreef Maerycke het volgende:
Zo reageren mensen ook altijd heel vreemd als je op de vraag "Wat wil je drinken?" bij iemand thuis vrolijk meldt dat je alleen maar een glaasje water wiltDe keren dat ik te horen heb gekregen, hoe goedkoop dat wel niet is, zijn niet meer te tellen.
Ja, dat herken ik ook jaquote:Op maandag 28 juni 2004 08:30 schreef Maerycke het volgende:
Zo reageren mensen ook altijd heel vreemd als je op de vraag "Wat wil je drinken?" bij iemand thuis vrolijk meldt dat je alleen maar een glaasje water wiltDe keren dat ik te horen heb gekregen, hoe goedkoop dat wel niet is, zijn niet meer te tellen.
Het scheelt alleen 10 scheppen suiker...quote:Op maandag 28 juni 2004 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik heb geen spa, wil je dan 7Up, dat is bijna hetzelfdeen die laatste opmerking is van mijn schoonmoeder
hoe herkenbaar en OP ook!quote:Op maandag 28 juni 2004 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij vorige lijn c.q. op gewicht blijf-pogingen
Hier heb je een stukje taart
Nee, dank je
Ach, doe nu niet zo ongezellig
Nee, echt niet
Plant stuk taart voor mijn neus neer en ik bezwijk
De volgende komt binnen: zie je nu wel dat het afvallen je nooit gaat lukken als je taart eet
Kortom: ik lijn niet, maar ben een beetje ziek of heb net gegeten. Net zo makkelijk
Gaan we nou zitten mierenneuken over detailsquote:Op maandag 28 juni 2004 10:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het scheelt alleen 10 scheppen suiker...
Gewoon weer in het glas terugtuffenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:09 schreef wendy-tje het volgende:
7-up, dat kreeg ik ook al eens voor mijn neus, zonder waarschuwing dat het geen spa-rood was... sjeez, wat smerig
Tuurlijk. Maar ik heb deze week vier feestjes. En dat is meer een regel dan uitzondering (sociale verplichtingen met veel eten, bedoel ik dan, het zijn niet altijd feestjes). Als je het niet erg vindt, eet ik liever gewoon brood tussen de middag, want voor zo'n taartpunt moet ik mijn brood laten staan. Bovendien zondig ik liever als IK daar zin in heb, niet als een ander dat nodig vindt.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ook al is er zo nu en dan een feestje die taartpunt van misschien 500kCal is makkelijk te overbruggen door een boterhammetje minder te eten...
Ik zeur helemaal niet dat ik teveel eet, hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als je elke week 'sociale verplichtingen' hebt met veel eten dan is dat in zeker zin ook een keuze die je maakt. Eenmaal die keuze gemaakt moet je er ook niet over zeuren dat je dan teveel eet, je hebt het immers zelf in de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |