abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1428808
http://www.nu.nl/document?n=39524

AMSTERDAM - Een 15-jarig meisje is in de Amerikaanse staat New York enkele dagen lang misbruikt door een man die ze via chatsessies op internet had leren kennen.

Volgens het Belgische persbureau Belga ontvoerde de 41-jarige 'internetvriend' het meisje en hield hij haar bijna een week lang gevangen in twee appartementen in Long Island en New York City. Het meisje werd met een touw aan een stang in een kleerkast vastgebonden. Diverse keren werden haar ogen en mond urenlang dichtgeplakt.

--------------

Er staat nog meer lees zelf maar.

zonder verdoving langzaam castreren met een bot roestig aardappelmesje....

Sprakeloos.......
pi_1428837
Het is niet zozeer het feit dat het slachtoffer haar dader via i-net leerde kennen wat schokkend is. Maar elke keer weer bij het lezen van zo'n verhaal treft het me weer dat er zulke psychopaten rondlopen op deze wereld.
Freestyle
pi_1428858
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:07 schreef Squartaq het volgende:
Er staat nog meer lees zelf maar.

zonder verdoving langzaam castreren met een bot roestig aardappelmesje....

Dat stukje over zonder verdoving... zie ik niet staan.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1428871
Veel plezier op de meeting
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 10:25:18 #5
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_1428903
Misschien heeft ze zelf wel via de chat aangegeven dat ze daar van houdt!? Dan is die man niet de boosdoener!!!

* Peewee kan 't zich haast niet voorstellen dat dat zo zou zijn hoor...

* Peewee

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_1428914
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:16 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat stukje over zonder verdoving... zie ik niet staan.

hm ik denk dat ie bedoelt dat zulke mannen zonder verdoving zachtjes gecastreerd moeten worden....
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 10:36:40 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1428977
Ik heb mijn vriendin ook via internet ontmoet en ik zou haar nooit kwaad kunnen doen!

Wat een loser die vent.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 10:51:50 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1429063
Toch vind ik de naïviteit van dit meisje (en meerdere meisjes en jongens trouwens ook) ook ongelooflijk.

Ik bedoel, sorry, maar die meisjes die geloven dat white_knight_in_shining_armour daadwerkelijk een jonge hoffelijke godheid is zijn best een beetje sip.

En hetzelfde geldt voor de jongens die geloven dat meisjes op de chat die a l t i j d geil zijn en wier grootste wens is zich het liefst gehuld in skimpy ondergoed en hakken van 30 centimeter urenlang oraal tegoed te doen aan nou net de tampeloeris van de gozer met wie ze digitaal zitten te beppen NIET een zweterige harige kerel is.

Het is HEEL ERG wat dat meisje is overkomen, maar nog gevaarlijker dan dit soort kerels is de kinderlijke achteloosheid van die kids.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1429305
Verbal: zit wat in!

Misschien zouden ze op de basisschool/middelbare school wat les moeten geven in dit soort stuff, loop nooit 's avonds alleen door het park, spreek niet zomaar alleen wat af met je internetvriend(innet)je..

pi_1430334
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:51 schreef Verbal het volgende:
Toch vind ik de naïviteit van dit meisje (en meerdere meisjes en jongens trouwens ook) ook ongelooflijk.

Het is HEEL ERG wat dat meisje is overkomen, maar nog gevaarlijker dan dit soort kerels is de kinderlijke achteloosheid van die kids.

V.

Is dat geen genetische afwijking, die met name in de Verenigde Staten voorkomt?
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 13:56:45 #11
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_1430487
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:37 schreef drexciya het volgende:
Is dat geen genetische afwijking, die met name in de Verenigde Staten voorkomt?
Ik denk dat dat voor alle pubers/kinderen geldt die naief zijn of beschermd opgevoed. Ouders letten niet goed genoeg op, want bij een "ik ga even computeren" kan toch niets ergs gebeuren? Zeker niet als pappa NetNanny erop heeft gezet. De ontwikkeling van het Internet gaat volgens mij aan de meeste ouders voorbij.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 14:06:37 #12
3542 Gia
User under construction
pi_1430555
De politie sprak van de ergste sexuele misdaad die ze ooit hadden gezien.

Internet bestaat, maar in Amerika hebben ze nog nooit gehoord van Marc Dutroux?

vrijdag 17 augustus 2001 @ 14:08:13 #13
136 V.
pi_1430567
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:06 schreef Gia het volgende:
De politie sprak van de ergste sexuele misdaad die ze ooit hadden gezien.

Internet bestaat, maar in Amerika hebben ze nog nooit gehoord van Marc Dutroux?

Gehoord vast wel, gezien wellicht niet...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1430625
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:18 schreef Maggie het volgende:
Veel plezier op de meeting
Er zal wel genoeg sprokkelhout zijn om een paar mensen in lichterlaaie te zetten
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2001 @ 14:17:02 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1430638
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

Off topic.

Met het V-teken kun je gemakkelijk iemand de ogen uitsteken. Gys Miedema

pi_1430653
quote:
juist. KIDS. Die zijn kinderlijk. daar komt het woord vandaan. Hoog eigenschuld dikkebult gehalte die reactie.

heb je zelf kinderen ?

Sprakeloos.......
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 14:22:15 #17
136 V.
pi_1430693
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Off topic.

Met het V-teken kun je gemakkelijk iemand de ogen uitsteken. Gys Miedema

Ik ben sowieso een bron van jaloezie voor velen

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 14:22:57 #18
136 V.
pi_1430707
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:18 schreef Squartaq het volgende:
heb je zelf kinderen ?
Nee... die laten zich alleen maar misbruiken door internetcreeps.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1430776
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

Ik denk ook regelmatig: "was ik maar Verbal"..zucht.

Ondertussen blijf ik gewoon een argeloos, naïef meisje.
We weten trouwens niet hoe die ontvoering is gegaan. verder vind ik dat ouders hele jonge kinderen moeten uitleggen wat de gevaren van internet zijn. Het kan zijn dat dit meisje niet in een erg ideaal gezin is opgegroeid, en dat ze zeer ontvankelijk was voor een man die ongetwijfeld in eerste instantie ontzettend aardig voor haar was. Als je in je leven weinig aandacht en liefde hebt gehad dan ben je een makkelijk slachtoffer. Ik vind niet dat het in zo'n geval aan het meisje ligt. Het is wel erg triest

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 14:33:55 #20
3767 Herald
Come get some
pi_1430833
Dit soort incidenten gebeuren al sinds de intrede van internet. 5 jaar geleden waarschuwde Oprah er al voor dat niet iedereen op de kinderchatbox daadwerkelijk een kind is.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1430841
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

Het is enorm stom, maar niet ongelooflijk:
Ik stel me zo'n tienermeisje voor, waarschijnlijk niet al te populair en nog maar weinig ervaring met de 'liefde'. Ze hunkert naar een leuke vriend, want dat moet toch zo fantastisch zijn. Eindelijk vindt ze dan iemand die aandacht aan haar besteedt en haar het idee geeft dat ze de moeite waard is. Eindelijk heeft ze ook iemand, haar prins op het witte paard. Op zo'n moment is ze enorm kwetsbaar en iemand die kwaad in de zin heeft kan dan voor elkaar krijgen wat hij maar wil.
Ik kan zo'n meisje haar naïviteit niet kwalijk nemen. Gevaarlijk is het inderdaad wel.
pi_1431782
Er zou sowieso meer voorlichting moeten zijn over dit soort zaken, nu internet en chatboxen wereldwijd populair zijn en vooral onder de jeugd.
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 16:13:39 #23
3767 Herald
Come get some
pi_1432104
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:38 schreef DemonRage het volgende:
Er zou sowieso meer voorlichting moeten zijn over dit soort zaken, nu internet en chatboxen wereldwijd populair zijn en vooral onder de jeugd.
ik vraag me of of dat wel nodig is om hier te doen. Ik vind Nederlanders niet zo naief eigenlijk. Meeste mensen hebben sowieso al een eigen thuispagina, zoniet dan heeft puberend Nederland wel een cu2account. Daarbij worden na 2 'chatsessies' mobiele nummer uitgewisseld, dus kun je altijd van te voren even praten.

Chatboxen zijn al sinds de intrede van internet populair, zoals ik al eerder zei, Oprah heeft er jaren geleden al aandacht aanbesteed, nog voordat internet de normaalste zaak van de wereld was. Halinalle verwoordt het denk ik wel goed. Vind het trouwens ook typisch Amerikaans, die jongens en meisjes zijn nou eenmaal erg gefixeerd in relaties en dergelijke. Zijn 13 en bazuinen vol trots dat ze een
vriend(in) hebben... aan de andere kant van de wereld. Ware liefde want ze chatten al 2 weken!

Misschien dat wij(ik?) ook een vertekend beeld hebben van de typische Amerikaan die vecht voor zijn recht om vuurwapens te dragen. Amerika met de loonies die op school/werk/restaurant in de wilde weg gaan schieten. (niet dat in Nederland geen minderjarige meisjes dagenlang worden opgesloten en verkracht)

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1432130
wat vreselijk!!
  Redactie Frontpage vrijdag 17 augustus 2001 @ 16:23:36 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1432196
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:22 schreef Verbal het volgende:

Ja, je raakt bij velen een gevoelige V-snaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo