AMSTERDAM - Een 15-jarig meisje is in de Amerikaanse staat New York enkele dagen lang misbruikt door een man die ze via chatsessies op internet had leren kennen.
Volgens het Belgische persbureau Belga ontvoerde de 41-jarige 'internetvriend' het meisje en hield hij haar bijna een week lang gevangen in twee appartementen in Long Island en New York City. Het meisje werd met een touw aan een stang in een kleerkast vastgebonden. Diverse keren werden haar ogen en mond urenlang dichtgeplakt.
--------------
Er staat nog meer lees zelf maar.
zonder verdoving langzaam castreren met een bot roestig aardappelmesje....
quote:Dat stukje over zonder verdoving... zie ik niet staan.
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:07 schreef Squartaq het volgende:
Er staat nog meer lees zelf maar.zonder verdoving langzaam castreren met een bot roestig aardappelmesje....
* Peewee kan 't zich haast niet voorstellen dat dat zo zou zijn hoor...
* Peewee
quote:hm ik denk dat ie bedoelt dat zulke mannen zonder verdoving zachtjes gecastreerd moeten worden....
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:16 schreef R@b het volgende:[..]
Dat stukje over zonder verdoving... zie ik niet staan.
Wat een loser die vent.
Ik bedoel, sorry, maar die meisjes die geloven dat white_knight_in_shining_armour daadwerkelijk een jonge hoffelijke godheid is zijn best een beetje sip.
En hetzelfde geldt voor de jongens die geloven dat meisjes op de chat die a l t i j d geil zijn en wier grootste wens is zich het liefst gehuld in skimpy ondergoed en hakken van 30 centimeter urenlang oraal tegoed te doen aan nou net de tampeloeris van de gozer met wie ze digitaal zitten te beppen NIET een zweterige harige kerel is.
Het is HEEL ERG wat dat meisje is overkomen, maar nog gevaarlijker dan dit soort kerels is de kinderlijke achteloosheid van die kids.
V.
Misschien zouden ze op de basisschool/middelbare school wat les moeten geven in dit soort stuff, loop nooit 's avonds alleen door het park, spreek niet zomaar alleen wat af met je internetvriend(innet)je..
quote:Is dat geen genetische afwijking, die met name in de Verenigde Staten voorkomt?
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:51 schreef Verbal het volgende:
Toch vind ik de naïviteit van dit meisje (en meerdere meisjes en jongens trouwens ook) ook ongelooflijk.Het is HEEL ERG wat dat meisje is overkomen, maar nog gevaarlijker dan dit soort kerels is de kinderlijke achteloosheid van die kids.
V.
quote:Ik denk dat dat voor alle pubers/kinderen geldt die naief zijn of beschermd opgevoed. Ouders letten niet goed genoeg op, want bij een "ik ga even computeren" kan toch niets ergs gebeuren? Zeker niet als pappa NetNanny erop heeft gezet. De ontwikkeling van het Internet gaat volgens mij aan de meeste ouders voorbij.
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:37 schreef drexciya het volgende:
Is dat geen genetische afwijking, die met name in de Verenigde Staten voorkomt?
Internet bestaat, maar in Amerika hebben ze nog nooit gehoord van Marc Dutroux?
quote:Gehoord vast wel, gezien wellicht niet...
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:06 schreef Gia het volgende:
De politie sprak van de ergste sexuele misdaad die ze ooit hadden gezien.Internet bestaat, maar in Amerika hebben ze nog nooit gehoord van Marc Dutroux?
V.
quote:Er zal wel genoeg sprokkelhout zijn om een paar mensen in lichterlaaie te zetten
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:18 schreef Maggie het volgende:
Veel plezier op de meeting
quote:Off topic.
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:08 schreef Verbal het volgende:[..]
V.
Met het V-teken kun je gemakkelijk iemand de ogen uitsteken. Gys Miedema
quote:juist. KIDS. Die zijn kinderlijk. daar komt het woord vandaan. Hoog eigenschuld dikkebult gehalte die reactie.
Het is HEEL ERG wat dat meisje is overkomen, maar nog gevaarlijker dan dit soort kerels is de kinderlijke achteloosheid van die kids.
heb je zelf kinderen ?
quote:Ik ben sowieso een bron van jaloezie voor velen
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:17 schreef Loedertje het volgende:[..]
Off topic.
Met het V-teken kun je gemakkelijk iemand de ogen uitsteken. Gys Miedema
V.
quote:Nee... die laten zich alleen maar misbruiken door internetcreeps.
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:18 schreef Squartaq het volgende:
heb je zelf kinderen ?
V.
quote:Ik denk ook regelmatig: "was ik maar Verbal"..zucht.
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:22 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik ben sowieso een bron van jaloezie voor velen
V.
Ondertussen blijf ik gewoon een argeloos, naïef meisje.
We weten trouwens niet hoe die ontvoering is gegaan. verder vind ik dat ouders hele jonge kinderen moeten uitleggen wat de gevaren van internet zijn. Het kan zijn dat dit meisje niet in een erg ideaal gezin is opgegroeid, en dat ze zeer ontvankelijk was voor een man die ongetwijfeld in eerste instantie ontzettend aardig voor haar was. Als je in je leven weinig aandacht en liefde hebt gehad dan ben je een makkelijk slachtoffer. Ik vind niet dat het in zo'n geval aan het meisje ligt. Het is wel erg triest
quote:Het is enorm stom, maar niet ongelooflijk:
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:51 schreef Verbal het volgende:
Toch vind ik de naïviteit van dit meisje (en meerdere meisjes en jongens trouwens ook) ook ongelooflijk.[..]
V.
quote:ik vraag me of of dat wel nodig is om hier te doen. Ik vind Nederlanders niet zo naief eigenlijk. Meeste mensen hebben sowieso al een eigen thuispagina, zoniet dan heeft puberend Nederland wel een cu2account. Daarbij worden na 2 'chatsessies' mobiele nummer uitgewisseld, dus kun je altijd van te voren even praten.
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:38 schreef DemonRage het volgende:
Er zou sowieso meer voorlichting moeten zijn over dit soort zaken, nu internet en chatboxen wereldwijd populair zijn en vooral onder de jeugd.
Chatboxen zijn al sinds de intrede van internet populair, zoals ik al eerder zei, Oprah heeft er jaren geleden al aandacht aanbesteed, nog voordat internet de normaalste zaak van de wereld was. Halinalle verwoordt het denk ik wel goed. Vind het trouwens ook typisch Amerikaans, die jongens en meisjes zijn nou eenmaal erg gefixeerd in relaties en dergelijke. Zijn 13 en bazuinen vol trots dat ze een
vriend(in) hebben... aan de andere kant van de wereld. Ware liefde want ze chatten al 2 weken!
Misschien dat wij(ik?) ook een vertekend beeld hebben van de typische Amerikaan die vecht voor zijn recht om vuurwapens te dragen. Amerika met de loonies die op school/werk/restaurant in de wilde weg gaan schieten. (niet dat in Nederland geen minderjarige meisjes dagenlang worden opgesloten en verkracht)
quote:Ja, je raakt bij velen een gevoelige V-snaar
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:22 schreef Verbal het volgende:Ik ben sowieso een bron van jaloezie voor velen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |