abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20238059
Nieuw topic maar

Vorig deel: Mooie zonnenbrillen (Aanraders),& welke draag jij anno 2004?

Uit gesloten topic:
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:22 schreef cogito het volgende:
eindelijk wat leuke brillen op het internet opgezocht

probleem is alleen bij leuke brillen wil ik ze wel graag even proberen voor de koop, (om te kijken of het staat. ik heb nu wat brilletjes van bondiblue arnette en vonzipper bekeken, (misschien zijn er ook goedkopere clonen van dit soort brillen ergens te vinden?) alleen worden die dingen ook ergens in nederland in een 'brick and walls' winkel verkocht? over het internet met een creditcard een brilletje kopen wat ik nog niet eens heb gedragen lijkt met niet echt wat

alvast bedankt voor de reacties

*edit deze modellen vind ik wel mooi, ik zoek een 'gestylede' bril met zwart (donker) montuur en liefst groene glazen*
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20238485
Ik heb deze
pi_20238548
Ik draag deze
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 27 juni 2004 @ 23:10:06 #4
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_20238651
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef okkie-man het volgende:
Ik draag deze
[afbeelding]
dat is een nightview ....
Althans .. hoeft niet persée natuurlijk ... Gele glaasjes is best stoer!

Ik heb mij vrijdag een aan laten meten, zo'n nightview ( op sterkte ). Gratis en voor niks !!!! Tja ... de eerste kostte dan wel 95 eurietjes.
Maar dat night-view is rete-rustgevend jho!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_20238757
ik heb deze :

pi_20238955

Mijn brilletje, DKNY
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  zondag 27 juni 2004 @ 23:21:54 #7
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20239015

Serengeti Drivers Prato...superbril..
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_20239030

en deze:

• Oakley A-Wire
  • Oakley XX (twenty)
  •   zondag 27 juni 2004 @ 23:28:19 #9
    75779 cogito
    ik kan jou wel zien
    pi_20239247
    maar om even op mijn openings (verplaatste) post te reageren: waar kopen julie ze? internet/opticien goede adressen?
    pi_20239271
    ik ben op zoek naar de bril die Raoul Duke draagt.... zie avatar. Het liefst 2, of soortgelijke. Iemand enig idee waar te krijgen, of heeft iemand er een zooitje liggen en wil daar vanaf?

zie link voor grotere afbeelding

[ Bericht 25% gewijzigd door Ache-T op 27-06-2004 23:35:02 ]
    Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
    pi_20239293
    Ik heb een RayBan gekocht laatst, leuk dingetje.
    pi_20242663
    Ow zonnebrillen Spaar ze zeg maar ... ! Werkte vorig jaar op Schiphol bij de Sunglasses (echt helemaal geweldig!) waar ik ook een paar zonnebrillen gekocht heb.
    Mijn collectie:
    1 Prada (kan geen afbeelding vinden )
    2 Bvlgari's, waaronder deze:

(gedragen door Bono en het heeft zeg maar een goudkleurige coating en van de ander kan ik geen afbeelding vinden)
    1 Valentino:

(Zeker niet deze kleur! Maar zwarte montuur en doorzichtige spiegelend degradé lens!)
    1 Emporio Armani (kan er ook geen afbeelding van vinden)
    2 Oxydo's (waaronder deze:)

(maar dan in spiegelend blauw met degradé lens, ander ook geen afbeelding)
    2 Killer Loops (dezelfde modellen maar andere kleur):

(precies deze plus dezelfde met wit doorlopend naar zwarte montuur en spiegelend bruine glazen. Gele glazen rocks! Word je echt vrolijk van zeg op een regenachtige dag, hehehe)
    1 Nike Tailwind:

(maar dan met witte montuur en spiegelend blauwe glazen, wel een lekkere sportbril alhoewel het er anders doet vermoeden op de foto...)
    Sorry voor de kloteafbeeldingen (de kleuren kloppen niet met wat ik heb zeg maar). Als ik wat betere foto's vind, post ik ze wel!
    Kijk anders op: Giarre.com
    Één van m'n favo winkels is Eyetown in Amstelveen: Eyetown
      maandag 28 juni 2004 @ 11:26:05 #13
    33558 Mighty
    Brains & Steel
    pi_20245831
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef cogito het volgende:
    maar om even op mijn openings (verplaatste) post te reageren: waar kopen julie ze? internet/opticien goede adressen?
    Via internet gekocht bij shadesavers.com, zeer goedkoop echter wel lange besteltermijn en ik moest in Nederland nog duane- en invoeringskosten betalen. De eerste keer voor mij sinds ik via internet dingen bestel (al een paar jaartjes). Maar uiteindelijk wel de helft goedkoper dan bij de
    winkel waar ik hem gepast had.

edit: gratis laten verzetten bij Pearle...toen ik voor me contactlenscontrole daar was..

[ Bericht 6% gewijzigd door Mighty op 28-06-2004 13:13:52 ]
    �I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
    [Fotoboek!]
    pi_20248806
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef cogito het volgende:
    Ik heb de mijne bij een brillenzaak te Rotterdam Alexander gehaalt. ik weet ff niet meer wat de naam was maar hij had een officiele kast staan en is ook Oakley dealer

bril werd gelijk op maat gezet voor me, dus neus en pootjes hoogte, en nog geen problemen tegengekomen aangezien hij bij mij perfect zit
      maandag 28 juni 2004 @ 14:30:52 #15
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_20250976
    Ik zoek een fatsoenlijke bril (dus uit een speciaalzaak), maar niet al te duur (zal moeilijk worden..)..
    Heb tot nu toe alleen nog gesnuffeld in een speciaalzaak..
    Ik heb het probleem dat ik niet sta met een bril welk model dan ook! Maar misschien moet ik het ook eens aan een expert vragen
    I ain't got a signature...am I a criminal now?
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
    pi_20251657
    quote:
    Op maandag 28 juni 2004 14:30 schreef miki het volgende:
    Ik zoek een fatsoenlijke bril (dus uit een speciaalzaak), maar niet al te duur (zal moeilijk worden..)..
    Heb tot nu toe alleen nog gesnuffeld in een speciaalzaak..
    Ik heb het probleem dat ik niet sta met een bril welk model dan ook! Maar misschien moet ik het ook eens aan een expert vragen
    wat is niet te duur?
    en wat voor model zoek je?
    een sportiever model, of zoiets
      maandag 28 juni 2004 @ 15:02:20 #17
    76657 Maikey
    This pik ik niet!
    pi_20251763
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 23:20 schreef Miesjemies het volgende:
    [afbeelding]

Mijn brilletje, DKNY
    Grappig!
    *naar nog een schop solliciteert *
    Wat een onzin!
      maandag 28 juni 2004 @ 15:45:00 #18
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_20252694
    quote:
    Op maandag 28 juni 2004 14:57 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

wat is niet te duur?
    en wat voor model zoek je?
    een sportiever model, of zoiets
    Meer zoiets als die tweede, maar dan wel vrouwelijker Ik heb een vrij lichte huid dus weet niet of een zwart montuur me staat...en of ik rond of vierkant of ovaal moet pakken..naar mijn idee staat het allemaal niet
    I ain't got a signature...am I a criminal now?
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
    pi_20306633

Ik heb deze!

Oakley C-Wire Platinum. Heb er ¤220,- voor betaald vorig jaar... Máár is wel dé perfecte bril! Vind hem zeer prettig tijdens het auto rijden en het skiën...
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:22:24 #20
    47571 ForeverEternalFreak
    Per sempre vita eterna
    pi_20312494

Gucci GG 1486/s
    It's a silly time to learn to swim when you start to drown
    It's a silly time to learn to swim on the way down
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:37:47 #21
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_20312921
    Al zeker (meer dan?) 2 jaar mijn trouwe vriend .

In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_20348655
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 14:13 schreef j0rrit het volgende:
    [afbeelding]

Ik heb deze!

Oakley C-Wire Platinum. Heb er ¤220,- voor betaald vorig jaar... Máár is wel dé perfecte bril! Vind hem zeer prettig tijdens het auto rijden en het skiën...
    hijs fijn he kheb em ook

kijken de mensen jou ook zo raar aan?
    pi_20348925

Ik heb sinds gisteren deze Bloc Stoat XR X58.
    Oakleys zijn prachtig maar ik ben een beetje huiverig om zoveel geld uit te geven aan een zonnebril
    (ze gaan bij mij vaak stuk of ik raak ze kwijt... ).
    "History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
    pi_20349501
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 23:01 schreef Jaguar645 het volgende:
    kijken de mensen jou ook zo raar aan?
    Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..

Haha.. Waarom kijken ze jou dan zo raar aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door j0rrit op 01-07-2004 23:34:47 ]
    pi_20349584
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 23:28 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..
    Haha, dat had ik zelfs met mijn nep-Oakley van €6,- uit Indonesië...maar die is nu kaduuk.
    "History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')