quote:Op zondag 27 juni 2004 20:22 schreef cogito het volgende:
eindelijk wat leuke brillen op het internet opgezocht
probleem is alleen bij leuke brillen wil ik ze wel graag even proberen voor de koop, (om te kijken of het staat. ik heb nu wat brilletjes van bondiblue arnette en vonzipper bekeken, (misschien zijn er ook goedkopere clonen van dit soort brillen ergens te vinden?) alleen worden die dingen ook ergens in nederland in een 'brick and walls' winkel verkocht? over het internet met een creditcard een brilletje kopen wat ik nog niet eens heb gedragen lijkt met niet echt wat
alvast bedankt voor de reacties
*edit deze modellen vind ik wel mooi, ik zoek een 'gestylede' bril met zwart (donker) montuur en liefst groene glazen*
dat is een nightview ....quote:
Via internet gekocht bij shadesavers.com, zeer goedkoop echter wel lange besteltermijn en ik moest in Nederland nog duane- en invoeringskosten betalen.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef cogito het volgende:
maar om even op mijn openings (verplaatste) post te reageren: waar kopen julie ze? internet/opticien goede adressen?
Ik heb de mijne bij een brillenzaak te Rotterdam Alexander gehaalt. ik weet ff niet meer wat de naam was maar hij had een officiele kast staan en is ook Oakley dealerquote:Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef cogito het volgende:
maar om even op mijn openings (verplaatste) post te reageren: waar kopen julie ze? internet/opticien goede adressen?
wat is niet te duur?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:30 schreef miki het volgende:
Ik zoek een fatsoenlijke bril (dus uit een speciaalzaak), maar niet al te duur (zal moeilijk worden..)..
Heb tot nu toe alleen nog gesnuffeld in een speciaalzaak..
Ik heb het probleem dat ik niet sta met een brilwelk model dan ook! Maar misschien moet ik het ook eens aan een expert vragen
Meer zoiets als die tweede, maar dan wel vrouwelijkerquote:Op maandag 28 juni 2004 14:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
wat is niet te duur?
en wat voor model zoek je?
een sportiever model, of zoiets
hijs fijn hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:13 schreef j0rrit het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze!![]()
![]()
![]()
Oakley C-Wire Platinum. Heb er ¤220,- voor betaald vorig jaar...Máár is wel dé perfecte bril! Vind hem zeer prettig tijdens het auto rijden en het skiën...
Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:01 schreef Jaguar645 het volgende:
kijken de mensen jou ook zo raar aan?
Haha, dat had ik zelfs met mijn nep-Oakley van €6,- uit Indonesië...maar die is nu kaduuk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |