de commissieleden hebben apehaar
dat moet eraf geschoren met een hele grote schaar
dan zijn ze zo kaal
zo kaal als een aal
dan zie je ze weer helemaal
en de commissieleden... enz.
Ik wil eerst graag effe zeggen dat ik sinds 1970 niet meer op fok! ben geweest (als ik mag geloven wat er net bovenaan de pagina stond), maar iig wel vrij lang geleden. Nu viel me dus gelijk deze liedjes topic op dus eehhhh, tja wij in Enschede leren daar ook nog weleens wat he:
1,2.. CT!!!
(CT = chemische technologie, is meer een yel maar is wel koel)
Als antwoord op 1,2,3 ANNIE
'ik moet poepen maar ik kannie'
Verder hebben we nog het pedofielen lied (niet echt met de studie te maken, maar wel daar geleerd:)
Iiiiiiiiiik heb toch zoiets geks
ik hou van kinderseks
als ik zo'n kleintje zie
dan stijgt ie 1,2,3
Eeeeeeeeeen ze schreeuwt het uit
wanneer ik in haar spuit
ja je hebt meer plezier
met een kind van 4
Als je dan nog niet schor bent
"Als de lente komt dan sturen we jou........ WEG"
Pew.... Dat is zo'n beetje de shit die ik er tot nu toe heb geleerd en die de moeite waard waren...
Wat me trouwens ook opvalt is dat er echt vet veel infers hiero posten, met hun moederbordjes en databases... Nou ik heb er net een cursus java opzitten, maar geeft mij de ethanol maar..
De groeten
"Je moeder is een oostblokhoer"
Ik kende het eigenlijk niet maar ik heb begrepen dat in sommige steden en bij sommige studies dit wordt gezongen door nogal dronken ouderejaars naar voorbijkomende jongerejaars...
quote:<deze tekst is verwijderd in het kader van Fry-a-chimp, kookles voor de reptielmensen. Om culinairtechnische redenen is YRRAB helaas niet meer aanspreekbaar, hoewel de hersenen natuurlijk allang weg waren.>
Op zaterdag 22 september 2001 19:29 schreef WhitesoX het volgende:[..]
Smoor jij maar lekker in je eigen aap gaar! Ons een beetje bekritiseren terwijl je er duidelijk helemaal niets van hebt begrepen. Er worden hier gewoonweg briljante liederen tentoongespreidt en jij zit verveeld achter je computertje te kijken hoe je nog enige pus tussen aardige berichtjes kunt spuiten. Praat eens wat minder over dingen waar je geen zak van weet.
p.s. dit valt ook te lezen als:
[moderator mode]
Twee keer hetzelfde wezenloos geblaat neerplempen is helemaal niet toegestaan. Ik heb het uit de goedheid van mijn 4-kamerig hart laten staan bij het andere topic.
[/moderator mode]
[Dit bericht is gewijzigd door puntloos op 15-10-2001 12:55]
tnx
quote:Geen id... wel heeft yrrab blijkbaar andere mensen nodig om zijn mening te verkondigen.... Misschien moet iemand hem maar eens mee nemen naar een coprs voor een gezellig avondje ofzo.. misschien dat ie dan wat relaxed.
Op maandag 15 oktober 2001 11:42 schreef Tijn het volgende:
Op welke melodie is dat YRRAB?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
btw: ik heb trouwen mijn zangkwaliteiten wel heel mooi tentoongespreid tijdens de meeting in a'dam heh?
quote:Ed & Tijn, binnenkort op CD!
Op maandag 15 oktober 2001 11:52 schreef ThE_ED het volgende:[..]
btw: ik heb trouwen mijn zangkwaliteiten wel heel mooi tentoongespreid tijdens de meeting in a'dam heh?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ED@Tijn live;
Op maandag 15 oktober 2001 11:55 schreef Tijn het volgende:[..]
Ed & Tijn, binnenkort op CD!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1. Het is een nacht! 2:36
2. Het info lied. 0:20
3. ...
ofzo...
lol..
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 13:09 schreef Northpole het volgende:
whaaa, dat informatica lied is in vier jaar tijd geen woord veranderd. ik vind het een gruwelijk lied, maar toch leuk om nog eens te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en uiteraard mailt ie me ook nooit persoonlijk om me mede te delen dat ie een probleempje met me heeft !
quote:Muhahaha wist je dat ik een van de oer-annie's ben? Wij hebben de doegroep zo genoemd, en de yell bedacht. (jaja zeer geniale yell, I know)
Op vrijdag 17 augustus 2001 09:38 schreef Roonaan het volgende:
bij ons alleen maar yels...
kleine selecte groep EL-ers (Electrotech): "1, 2, 3, ANNIIEEEEEEEEE"
Annie '93-'94
Een leuk weetje: 'Annie' was de naam van de tante van een van onze doegroep pappa's.
Was wel lollig trouwens, we gingen meedoen aan karaoke, was zo'n sjofel trailertje, helemaal volgestouwd met allemaal fake-instrumenten. Elk weldenkend mens zet daar maximaal 4 mensen bijin om te plee-backen.
Wij geven ons op. "Annie".
En het liedje.. "Wild Thing"
Dus wij met zijn 20'en in die trailer en stampen en swingen (letterlijk)... de drums vielen al om.
Aan et eind met een benepen stemmetje de presentator: "Vanaf nu alsjeblieft niet meer dan 5 mensen per keer.."
quote:Puntloos? Waar?
Op maandag 15 oktober 2001 13:23 schreef YRRAB het volgende:
waarom gebruikt Puntloos toch steeds mijn fotootje als ie mij aanvalt, is het misschien omdat ie er graag zo als ik had uitgezien, is ie zó lelijk dat ie z'n eigen foto niet durft te plaatsen!en uiteraard mailt ie me ook nooit persoonlijk om me mede te delen dat ie een probleempje met me heeft !
[edit] Ohw kzie het, daar... ja, moet je maar geen onzinnig off-topic geblaat neergooien hoor. En als je wil zeiken stuur je 'em maar een meeltje of ga je naar Feedback. Doei!
quote:Jouw fotootje heeft er niks mee te maken.
Op maandag 15 oktober 2001 13:23 schreef YRRAB het volgende:
waarom gebruikt Puntloos toch steeds mijn fotootje als ie mij aanvalt, is het misschien omdat ie er graag zo als ik had uitgezien, is ie zó lelijk dat ie z'n eigen foto niet durft te plaatsen!en uiteraard mailt ie me ook nooit persoonlijk om me mede te delen dat ie een probleempje met me heeft !
quote:Ik dacht het ff niet!!
Op maandag 15 oktober 2001 14:18 schreef puntloos het volgende:[..]
En de persoonlijke mail zit in je mailbox.
quote:Eh, dan moet je een beter email adres invullen in je profiel.
Op maandag 15 oktober 2001 14:24 schreef YRRAB het volgende:[..]
Ik dacht het ff niet!!
quote:
Liesje, heb jij je vliesje je nog?
Ja Pa, ik heb mijn vliesje nog
'k wil hem houwen
tot ik ga trouwen
En dan mag ie... van mijn part kapot!
Teksten plaats ik later nog wel een keer (heb geen zin om ze nu over te tikken, ik ga wel scannen
Wat zijn de kenmerken van een studentenlied vinden jullie?
Hier volgen er al 2:
* moet makkelijk mee te zingen zijn (eenvoudige tekst, makkelijke melodie)
* moet vooral LUID gezongen kunnen worden
Voor de historie: dit is mijn eerste post op het FOK! forum
ik accepteer de cookies.
Why was she born so beautiful?
Why was she born at all?
She's no fucking use to anyone
She's no fucking use at all
No BALL's (2x)
He's got no balls at all
Hellevoetsluis
In Hellevoetsluis daar staat een huis
Dat huis zit vol met hoeren
En alles wat die hoeren doen
Is naar de kerels loeren
Stamp je kloten tot andijvie (3X)
Want er is geen spleet zo heet
Als m'n reet
Pijn in mijn reet CHOCOLADE
Heerlijke nummers op een lamme societeitsavond! lekker schreeuwen naar de vrouwtjes!
driewerf
quote:Oh jawel, maar ik heb me altijd ver gedistantieerd van typische studentikoze humor.
Op woensdag 25 juni 2003 13:30 schreef Suncross het volgende:
Niet gestudeerd zeker?Buma.
Da's namelijk een contradictie in terminus, "studentikoze humor"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop