Nou, ik heb Jump vanochtend al zitten mailen dat ik het een beetje idioot vond dat mensen met drie posts maar die zich vorige week aanmeldden nu wel op de lijst mogen en dat iemand die zich vandaag aanmeldt ineens niet op de lijst mag. Ik denk dat met 44 wachten het niet zo heel veel meer uitmaakt hoeveel posts je hebt, maar de regel is dat je 100 posts moet hebben (en wat mij betreft moet hier ook bij dat je ook geplaatst mag worden als je minder dan 100 posts hebt en van VOOR 1 april al bij Fok zat. Mensen die na 1 april zijn gekomen zijn newbies (sorry) en kunnen net zo goed voor Gmail zijn gekomen, ook al dacht men toen nog dat het een grote grap was.)quote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat je wou zeggen?
Dit is wat ik denk. Mijn menig dus.
Mensen die al jaren lid zijn van fok. Maar gewoon actieve lurkers enzo
zijn. Kunnen wat mij betreft in de lijst. Door registratie datum kun je zien of ze al een tijd lid zijn of niet. Dan maken mij de posts aantal niet eens uit.
Mensen die zich hier speciaal voor aanmelden vind ik heel anders.
Ze mogen wat mij betreft wel op de lijst. Maar achteraan. En als er mensen komen die eerder lid waren dan hun. Gaan die gewoon weg voor. Das mijn idee dan.
Dat denk ik niet. Kijk ik stond toen op 406 en nu zijn er nog maar zo weinig wachtenden. Onder de die hard fokkers. Zijn nu denk ik 90% voorzien van een GMail. De stormloop is voorbij. Die mensen komen echt wel aan de beurt.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan kan je ze net zo goed de toegang tot de lijst gaan weigeren, omdat ze dan toch nooit aan de beurt komen.
Als je nu eens kijkt, is de lijst in die 30 topique's ooit leeg geweest?
Naar mijn weten niet, en dat zal ook nog een tijdje niet gebeuren...dus dan komen die users met een hoge reg-date nooit aan de beurt.
Zo krijg je wel dat sommige mensen gaan posten om het posten want dan mogen ze pas een GMail. Dat vind ik een lastige bijwerking om het maar zo te zeggen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik heb Jump vanochtend al zitten mailen dat ik het een beetje idioot vond dat mensen met drie posts maar die zich vorige week aanmeldden nu wel op de lijst mogen en dat iemand die zich vandaag aanmeldt ineens niet op de lijst mag. Ik denk dat met 44 wachten het niet zo heel veel meer uitmaakt hoeveel posts je hebt, maar de regel is dat je 100 posts moet hebben (en wat mij betreft moet hier ook bij dat je ook geplaatst mag worden als je minder dan 100 posts hebt en van VOOR 1 april al bij Fok zat. Mensen die na 1 april zijn gekomen zijn newbies (sorry) en kunnen net zo goed voor Gmail zijn gekomen, ook al dacht men toen nog dat het een grote grap was.)
Mijn mening: Voor 1 april 2004 actief op fok is op de lijst.
Meer dan 100 posts en actief na 1 april 2004 is onderop de lijst, oudere users komen boven je.
Minder dan 100 posts en actief na 1 april 2004: ga eerst maar eens posten tot die 100 posts en kom dan nog eens terug om te vragen. (of helemaal onderop de lijst, ook onder de mensen die meer dan 100 posts hebben)
Desnoods een apart lijstje met "ikbenspeciaalvoorgmailgeregistreerdbijfok-mensen" zodat de mensen met invites zelf kunnen beslissen of ze naar actieve gebruikers een invite sturen of naar de "ikbenspeciaalvoorgmailgeregistreerdbijfok-mensen".
daarom zei ik het dus ook maar nietquote:Op maandag 28 juni 2004 17:20 schreef Funnie het volgende:
[..]
Zo krijg je wel dat sommige mensen gaan posten om het posten want dan mogen ze pas een GMail. Dat vind ik een lastige bijwerking om het maar zo te zeggen.
Ik vind het juist wel leuk om te lezen hoe een ander erover denkt. En misschien hebben de mensen die hier de handel regelen er wat aan?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:29 schreef Troel het volgende:
[..]
daarom zei ik het dus ook maar niet
Maar hoogstwaarschijnlijk hebben ze dan wel een account. Tja, en anders is het simpelweg niet na te gaan...quote:Op maandag 28 juni 2004 17:42 schreef Sendar het volgende:
Maar er zijn ook mensen die niet actief posten, maar wel alles lezen, of veel.
Is het ook wel, maar nu er nog maar 44 mensen zijn maakt het allemaal niet zo heel veel meer uit trouwens...quote:Op maandag 28 juni 2004 17:37 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om te lezen hoe een ander erover denkt. En misschien hebben de mensen die hier de handel regelen er wat aan?
Ja okeej. Je kan niet met iedereen rekening houden hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar hoogstwaarschijnlijk hebben ze dan wel een account. Tja, en anders is het simpelweg niet na te gaan...
Da's dan pech hebben hoor.
wat inhoudt dat je niet op de lijst kuntquote:Op maandag 28 juni 2004 17:53 schreef Zimnako het volgende:
alles goed met jullie. met mij wel. ik ben niew
hier.![]()
:P
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:37 schreef Tootoo het volgende:
Cold_Shadow
Baris
chriztiaan
Ashtor
DutchMKL
Hebben een invite bij deze, dat zijn al 10 invites weggegeven door mij
ik heb er al éénquote:Op maandag 28 juni 2004 17:22 schreef Zimnako het volgende:
Zimnako wel een gmail-accountje-knip mail- ...
met mij ook alles goed, ik ben niet nieuwquote:Op maandag 28 juni 2004 17:53 schreef Zimnako het volgende:
alles goed met jullie. met mij wel. ik ben niew
hier.![]()
:P
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:40 schreef Zimnako het volgende:
mijn naam staat niet in de lijst ,mijn email is -knip-![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |