de invite ben je niet kwijt, je kunt hem opnieuw voorsturen door gewoon het mailtje te forwarden (staat in je Sent box)quote:Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef Sjo het volgende:
Hmm, ik ben een invite kwijt aan dat email adres.
Delivery to the following recipient failed permanently:
snoepjes17-at-hotmail.com
Dus moet je haar maar weer even op de lijst zetten.
http://fok.internix.be/gmail_g3.phpquote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Axel16 het volgende:
wat is de de voorlopige wachtlijst ondertussen?
invites staan in je sent mail. kan je doorsturen naar iemand andersquote:Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef Sjo het volgende:
Hmm, ik ben een invite kwijt aan dat email adres.
Delivery to the following recipient failed permanently:
snoepjes17-at-hotmail.com
Dus moet je haar maar weer even op de lijst zetten.
of http://fok.internix.be/lijst.phpquote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
http://fok.internix.be/gmail_g3.php
Waarom sta ik er nog niet in? (in de wachtlijst)quote:Op maandag 21 juni 2004 17:55 schreef Slarioux het volgende:
Lijst is up to date. Emailadressen die gewijzigd moeten worden is Jump's pakkie an.
word die lijst elke dag geupdate?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:26 schreef Jump het volgende:
[..]
invites staan in je sent mail. kan je doorsturen naar iemand anders
en ik ga haar nog niet terug op de lijst plaatsen. anders gaat het ook niet lukken
[..]
of http://fok.internix.be/lijst.php
die lijst wordt constant geupdatequote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef Axel16 het volgende:
[..]
word die lijst elke dag geupdate?
ik zal er eventjes overgekeken hebbe. ben het laatste uur ook meer weggeweest dan aanwezig.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:28 schreef err het volgende:
[..]
Waarom sta ik er nog niet in? (in de wachtlijst)
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:08 schreef err het volgende:
ik wil me ook graag opgeven
err
err[at]dlossie.demon.nl
En je staat zo op 0, want ik ga je een invitation versturenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:35 schreef SpleeffY het volgende:
Woei, ik sta al op 1. Dat gaat echt heel veel sneller dan verwacht
.
sjips dubbel dus :squote:Op maandag 21 juni 2004 18:40 schreef Jump het volgende:
Spleeffy en wanabe stana bij gelukkigen
Toh: aangepast
helaas, die spleeffy en wanabe waren al geinvitequote:Op maandag 21 juni 2004 18:43 schreef Emmertje het volgende:
* __Saviour__ heb spleeffy, wanabe en wwweb geinvite..........
is verschillend. ik heb 5 dagen meoten wachten, en kon er dan vaneerste keer 6 uitdelen; sommige kunnen er elke dag 5. en sommige nog helemaal niks...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:43 schreef Toh het volgende:
Elk nieuw gmail lid krijgt 3 invites om uit te delen??
ik zie dat je ene hotmail account hebt. eens kijken in je bulk folder.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:48 schreef Maerycke het volgende:
Hoi...volgens mij sta ik niet meer op het lijstje... maar ik heb geen invite gehad.. Kan dit kloppen? Of duurt dit soms even?
Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op maandag 21 juni 2004 18:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zie dat je ene hotmail account hebt. eens kijken in je bulk folder.
en bij hotmail kan het tijdje duren vooraleer invite aankomt (als die aankomt)
moet niet hoor. geef dan gewoon een ander adres (non-hotmail) en kan je terug vanboven plaatsenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord
Hij zit niet in m'n bulkfolder. Dan wacht ik nog wel even afWanneer het niet lukt, moet ik me zeker opnieuw aanmelden met een ander adres?
Ok... zou yahoo wel werken? Ik wil liever niet m'n provideremail hier neerzetten. maerycke yahoo.comquote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
moet niet hoor. geef dan gewoon een ander adres (non-hotmail) en kan je terug vanboven plaatsen
Hessel verplaatst
Sinat toegevoegd.
Oh laat maar! Ik heb er 1 van iemand anders hier gekregen... Thanks wanabequote:Op maandag 21 juni 2004 18:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok... zou yahoo wel werken? Ik wil liever niet m'n provideremail hier neerzetten. maerycke yahoo.com
Bedankt voor de moeite
daar zou ik even b.hansen [at] chello [punt] nl van makenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:00 schreef SvenZ het volgende:
sta al een tijd bij de gelukkige en heb nog geen invite binnen. Invite moest worden gestuurd naar een hotmail account. Als dit mislukt is, wat moet ik dan doen, opnieuw in de lijst (email dan b.hanssen@chello.nl)
over een week heeft hij/zij toch al een ander mailadresquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef Manweth het volgende:
[..]
daar zou ik even b.hansen [at] chello [punt] nl van maken
anders heb je volgende week bakken met spam binnen.
super, thanxquote:Op maandag 21 juni 2004 18:46 schreef Jump het volgende:
wwweb eraf gehaald
[..]
is verschillend. ik heb 5 dagen meoten wachten, en kon er dan vaneerste keer 6 uitdelen; sommige kunnen er elke dag 5. en sommige nog helemaal niks...
edit: ransbal toegevoegd
Sorry Jump, ik lees net dat Hotmail problemen kan geven.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
moet niet hoor. geef dan gewoon een ander adres (non-hotmail) en kan je terug vanboven plaatsen
Hessel verplaatst
Sinat toegevoegd.
Yep hier ook...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:31 schreef mrbombastic het volgende:
Ik probeer de hele dag al in te loggen, maar ik krijg steeds de melding, service temporary unavailable. Meer mensen die hier last van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |