Moest? BSquote:Op zondag 27 juni 2004 17:27 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Vind het wel lef dat ze er gingen staan... Robben moest het toch maar weer waar maken..
Hij heeft toch genoeg belangrijke penalty's gemist bij AC.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
En toch heeft elke grote voetballer een klote herinnering aan een penalty. Elke ? Nee, niet elke, maar velen wel. En nu even niet dus, zie het positief, we hebben er een paar vaste nieuwe penalty schieters bij, die ze er wel in pissen. v.Nistelrooy mist ze ook wel eens namelijk en zelfs Seedorf schiet ze er lachend in bij AC Milan.
Ik zeg dat Dick het goed heeft gezien met zijn lijstje.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik las laatst van niet, maar hij stond ook nog eens NIET op het lijstje, niks aan de hand.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:27 schreef DarkShine het volgende:
Hij heeft toch genoeg belangrijke penalty's gemist bij AC.
Ja, dat kon hier dus niet meer, anders was het wel gebeurt.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:29 schreef mazaru het volgende:
...
Vooral van der Sar is een heel eind in mijn achting gestegen.
...
CL finale remember ?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik las laatst van niet, maar hij stond ook nog eens NIET op het lijstje, niks aan de hand.
Ik las het net ja.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:45 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
CL finale remember ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij ging er weer achter staan, met alle gevolgen van dienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gezeik elke keer over miljoenen verdienen...quote:Op zondag 27 juni 2004 16:39 schreef dewd het volgende:
[..]
Als je in een nationaal team zit en miljoenen verdient met voetballen dan hoop ik wel dat je tenminste een bal in een doel kunt schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop