Ze is gewoon eng magerquote:Op zondag 27 juni 2004 15:14 schreef -tammie- het volgende:
nahja dit is dus precies wat ik bedoel met ophef....de een ziet er gezond uit en de ander ziet er doodziek uit; beetje errug overdreven. Precies hetzelfde met die holle ogen; kom op zeg! volgens mij gaan jullie dingen zien ofzo; ze hebben bijna dezelfde ogen!! (bovendien komt dat ook door de make-up, maar dat terzijde)
Ze zijn 1 miljard USD waard dus een drugsprobleem zal ze niet hebben, aangezien ze er altijd aan kan komen, je hebt pas een drugsprobleem als je er geen geld voor hebtquote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef Ole het volgende:
Ik las trouwens in de Weekend van deze week, dat er gevreesd wordt dat Ashley een drugsprobleem heeft..
De Weekend is natuurlijk niet een van de meest betrouwbare bronnen. Maar het zou me niet verbazen. Zo jong, zo beroemd, zo veel geld... Daar kunnen mensen rare dingen van gaan doen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef Ole het volgende:
Ik las trouwens in de Weekend van deze week, dat er gevreesd wordt dat Ashley een drugsprobleem heeft..
Gaat lekker met die twee!
Volgens mij heb je ook een probleem als het ten koste van je gezondheid of je werk gaat hoor!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zijn 1 miljard USD waard dus een drugsprobleem zal ze niet hebben, aangezien ze er altijd aan kan komen, je hebt pas een drugsprobleem als je er geen geld voor hebt
Als dat geen een-eiïge tweeling is...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:26 schreef SunChaser het volgende:
het verschil tussen Mary-Kate en Ashley komt overigens ook door het feit dat ze GEEN 1-eiige tweeling zijn.
Dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als dat geen een-eiïge tweeling is...
Breekt mijn spreekwoordelijke klomp.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan?
kun je hier zien:quote:Op zondag 27 juni 2004 15:47 schreef twiFight het volgende:
is er geen betere foto voorhanden?
zucht...wat lul je nou over dat ik niet wil geloven dat ze anorexia heeft. Als ze zelf zegt een eetprobleem te hebben , zal dat heus wel waar zijn. (Maarja dit krijgen we dan weer te horen via de media, dus misschien is het niet eens waar) Dit is dus helemaal beside the point; Waar het mij omgaat is dat iedereen maar meteen doet alsof ze het allemaal weten, terwijl we hier alleen maar naar plaatjes zitten te kijken en een ''bekentenis'' uit de bladen hebben. We weten helemaal niks over de ernst van haar eetgedrag, wat nogal uiteenlopend kan zijn; misschien laat ze d''r bordje gewoon liever staan of kotst ze na elke hap het hele zooitje er wel weer uit. Het enige wat ik hier op z''n plaats vind is een iets meer sceptischere houding van sommige mensen. (het gaat hier bovendien om beweringen uit de media die er alles aan doet om een spannend verhaal te maken)quote:Op zondag 27 juni 2004 15:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
De Weekend is natuurlijk niet een van de meest betrouwbare bronnen. Maar het zou me niet verbazen. Zo jong, zo beroemd, zo veel geld... Daar kunnen mensen rare dingen van gaan doen.
@Tammie: Je ziet toch zeker wel het verschil tussen Mary Kate en Ashley?! Waar Ashley bolle wangen heeft, ziet Mary Kate er ingevallen uit. Ook als je de schouders van die twee vergelijkt zie je dat Ashley slank is, maar Mary Kate eng mager.
Waarom wil jij niet geloven dat Mary Kate Anorexia heeft? Moet ze eerst doodgaan voordat jij de ernst van de situatie inziet? Of is het dan ook gewoon botte pech, en kan iedereen een hartstilstand krijgen?
kan ook niet ; het zijn 2 verschillende eitjes en 2 verschillende zaadjesquote:Op zondag 27 juni 2004 15:41 schreef SunChaser het volgende:
Wist niet eens dat dat ook kon
Jij reageerde in het voorgaande topic ook op iets wat ik zei. Het is bevestigd door de woordvoerder van de twee meisjes, die man zal heus geen roddels in de wereld brengen. Het is belangrijk om je bronnen te checken, een woordvoerder lijkt me behoorlijk betrouwbaar. We weten idd niets over de ernst van haar eetgedrag, maar aan haar uiterlijk te zien, zal dat wel behoorlijk ernstig zijn.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:23 schreef -tammie- het volgende:
[..]
zucht...wat lul je nou over dat ik niet wil geloven dat ze anorexia heeft. Als ze zelf zegt een eetprobleem te hebben , zal dat heus wel waar zijn. (Maarja dit krijgen we dan weer te horen via de media, dus misschien is het niet eens waar) Dit is dus helemaal beside the point; Waar het mij omgaat is dat iedereen maar meteen doet alsof ze het allemaal weten, terwijl we hier alleen maar naar plaatjes zitten te kijken en een ''bekentenis'' uit de bladen hebben. We weten helemaal niks over de ernst van haar eetgedrag, wat nogal uiteenlopend kan zijn; misschien laat ze d''r bordje gewoon liever staan of kotst ze na elke hap het hele zooitje er wel weer uit. Het enige wat ik hier op z''n plaats vind is een iets meer sceptischere houding van sommige mensen. (het gaat hier bovendien om beweringen uit de media die er alles aan doet om een spannend verhaal te maken)
Wat betreft de vergelijkingen van de 2 vind ik de reacties nogal ver gaan. Volgens mij als de media ineens zou beweren dat A ook anorexia zo hebben, zouden sommigen hier dat ook geloven. Ik denk dat men eerder een bevestiging van de beweringen van de media aan het zoeken is in deze foto''s, ipv eens objectief naar de (kleine) verschillen tussen de 2 kijkt.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Is het minder erg om je bordje te laten staan? Ik begrijp niet wat je nou wil zeggen. Maar als je zo dun bent kun je er van uit gaan dat het erg is. Of ze nou eet en kotst, of gewoon veel te weinig eet.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:23 schreef -tammie- het volgende:
We weten helemaal niks over de ernst van haar eetgedrag, wat nogal uiteenlopend kan zijn; misschien laat ze d''r bordje gewoon liever staan of kotst ze na elke hap het hele zooitje er wel weer uit.
De verschillen zijn niet klein. De foto's laten eenduidelijk verschil zien tussen een dunne, maar niet extreem magere Ashley, en een anorectische Mary Kate. Ik kijk objectief naar de foto's, en ik schrik ervan hoe Mary Kate er uit ziet.quote:Wat betreft de vergelijkingen van de 2 vind ik de reacties nogal ver gaan. Volgens mij als de media ineens zou beweren dat A ook anorexia zo hebben, zouden sommigen hier dat ook geloven. Ik denk dat men eerder een bevestiging van de beweringen van de media aan het zoeken is in deze foto''s, ipv eens objectief naar de (kleine) verschillen tussen de 2 kijkt.
verdedigen is een groot woord... ik vind alleen dat er vaak te overdreven geoordeelt wordt; de een wordt graatmager genoemd terwijl de ander zogenaamd wel een normaal figuur heeft. Ik vind deze bewoordingen nogal ver uit elkaar lopen als jehet vergelijkt met de uiterlijke verschillen. (tuurlijk zie ik ook wel dat de een wat dunner is dan de ander en ook de beurse plekken waren me al opgevallen...maar er wordt gesproken over een wereld van verschil en dat vind ik een beetje drama-makerij) Het is echt sneu als ze werkelijk deze ziekte heeft..(.toch blijf ik een beetje sceptisch; ach ja, je kent de media heh.)quote:Op zondag 27 juni 2004 18:46 schreef socalledchaos het volgende:
Ik heb ook het idee dat je (Tammie) haar verdedigt... wat echt erg zou zijn, niet dat ze er iets aan kan doen, je kiest niet voor anorexia, maar ga vooral niet doen alsof er niets aan de hand is.
volgens het bmi is jouw laagste gewich 56.7 kgquote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef trueblue het volgende:
Tammie, ik snap maar niet hoe je 20 kilo ondergewicht kunt hebben en gezond kunt zijn. Leg me dat eens uit.
Ik ben zelf 1.73, volgens de BMI is mijn laagste gezonde gewicht 60 kilo. Als ik 20 kilo ondergewicht zou hebben zou ik 40 kilo wegen. Dat is niet gezond. 20 Kilo ondergewicht KAN gewoonweg voor niemand gezond zijn. Ik weet niet hoe jij dit berekent, maar je rekensommetje klopt niet of je zit in denial.
Sommige BMI-dingen zeggen dat beneden de 20 te licht is, andere dingen weer onder de 18. Ik had net zo'n ding van 20 te pakken en dan mag ik 60 kilo wegen en niet minder.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
volgens het bmi is jouw laagste gewich 56.7 kg
36.7 kg wegen lijkt me idd niet goed voor je
ik heb dan ook 19 genomenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:58 schreef trueblue het volgende:
[..]
Sommige BMI-dingen zeggen dat beneden de 20 te licht is, andere dingen weer onder de 18.
Dat is ook een manierquote:Op maandag 28 juni 2004 00:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik heb dan ook 19 genomen
http://www.nhlbi.nih.gov/guidelines/obesity/bmi_tbl.htm
Nee, dat weet niemand nogquote:Op zondag 27 juni 2004 15:41 schreef SunChaser het volgende:
Wist niet eens dat dat ook kon
quote:There is a third type of twinning that scientists are looking into, called polar body twinning, or "half identical" twinning.
... but it hasn't been proven that it occurs, or that it would produce viable twins
Dat wordt niet betwijfeld, dat is gewoon zo. Zoek eens op google naar de twins, dan zie je het overal staan.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mijn zijn de dames gewoon een eiig hoor, waarom dat nou weer betwijfelt wordt?
Ja ik weet ook wel dat dat zo is, dat kan je zo wel zien.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat wordt niet betwijfeld, dat is gewoon zo. Zoek eens op google naar de twins, dan zie je het overal staan.
Nahja mijn lengte is 1,75 en ik ben ongeveer 48 kg; dan komt mijn bmi uit op 15,67 als ik het goed bereken. Ondergewicht was ook misschien niet helemaal de goede bewoording; ik had een test ingevuld met lengte/leeftijd/geslacht/gewicht en daaruit kwam dat mijn' ideale' gewicht 66 kilo zou zijn. (dus bijna 20 kilo meer dan dat ik nu weeg) Als ik in zo'n bmi metertje kijk is mijn laagste 'gezonde' gewicht 56 kilo. Dan zou het dus 8 kilo ondergewicht zijn....als je 'ondergewicht' dus zo definieerd.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:58 schreef trueblue het volgende:
[..]
Sommige BMI-dingen zeggen dat beneden de 20 te licht is, andere dingen weer onder de 18. Ik had net zo'n ding van 20 te pakken en dan mag ik 60 kilo wegen en niet minder.
Als ze vanaf 18 rekenen mag ik idd 56nogwat wegen.
Maar goed, het is maar een klein verschil en doet er verder ook niet toe.
Waar het om gaat is dat niemand gezond is met 20 kilo ondergewicht.
Waarom ben je zo dun? Doe je aan de lijn?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:28 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Nahja mijn lengte is 1,75 en ik ben ongeveer 48 kg; dan komt mijn bmi uit op 15,67 als ik het goed bereken. Ondergewicht was ook misschien niet helemaal de goede bewoording; ik had een test ingevuld met lengte/leeftijd/geslacht/gewicht en daaruit kwam dat mijn' ideale' gewicht 66 kilo zou zijn. (dus bijna 20 kilo meer dan dat ik nu weeg) Als ik in zo'n bmi metertje kijk is mijn laagste 'gezonde' gewicht 56 kilo. Dan zou het dus 8 kilo ondergewicht zijn....als je 'ondergewicht' dus zo definieerd.
(sorry even laatste antwoord op vraag)
quote:Ashley Olsen has spoken out about her twin's health disorder and thanked fans for being so supportive.
"She's been struggling for quite a while. She is taking the time she needs for herself. Right now is especially a good time right before school so she can get healthy,"
Ashley commented in an exclusive interview with People magazine. "She's hanging in there. We all really appreciate the support we're getting from our fans and everyone else. The support's been really amazing."
Meanwhile, friends of the family believe all Mary-Kate needs is a little time. Former Full House co-star John Stamos commented: "They were at my house recently and Mary-Kate seemed in great shape. They're gonna be fine. If that's the worst thing that can happen, they're still in good shape."
Vraag jij mensen ook altijd waarom ze zo dik zijn? Wat een stomme vraag zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waarom ben je zo dun? Doe je aan de lijn?
Niemand heeft hier gevraagd of je je BMI wilde noemen en zo, jij begint zelf over je ondergewicht. Wat wil je daar nou mee zeggen? Je kan mij niet wijsmaken dat zo'n drastisch ondergewicht gezond is. Ik maak me een beetje zorgen om je.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:26 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Vraag jij mensen ook altijd waarom ze zo dik zijn? Wat een stomme vraag zeg.
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat de persoonlijke verhalen van users over eetproblemen beter in Lifestyle besproken kunnen worden.
Dus hou het hier alsjeblieft een beetje ontopic, over Mary-Kate dus..
Je doet je naam en ondertitel eer aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik hiermee wil zeggen, heb ik al uitgelegd in een eerdere post;quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niemand heeft hier gevraagd of je je BMI wilde noemen en zo, jij begint zelf over je ondergewicht. Wat wil je daar nou mee zeggen? Je kan mij niet wijsmaken dat zo'n drastisch ondergewicht gezond is. Ik maak me een beetje zorgen om je.
quote:'Mary-Kate komt er bovenop!'
door onze redactie
AMSTERDAM - Mary-Kate Olsen is momenteel onder behandeling om van haar eetprobleem af te komen. Haar tweelingzus, Ashley, sprak er openhartig over in een interview in People magazine. "Ze worstelt al een hele poos met die nare ziekte, anorexia. Ze neemt nu de tijd voor zichzelf die zij hard nodig heeft, Ik weet zeker dat ze het gaat redden", aldus Ashley.
"Voor Mary-Kate was het heel zwaar om toe te geven dat zij aan anorxia lijdt, maar het is de juiste beslissing geweest. Ik ben blij dat ze heeft besloten zich nu te laten behandelen, zodat we in het najaar kunnen beginnen aan de universiteit in New York. We willen allbei dolgraag studeren. ", gaat Ashley verder.
Ashely benadrukt nog even dat de fans van haar en haar zus heel belangrijk zijn, en helemaal op dit moment. "Geweldig al die fanmail. Mary-Kate is iedereen erg dankbaar voor hun steun en het betekent een hoop voor haar" .
John Stamos, die in de jaren tachtig samen met de tweeling schitterde in de hitserie Fullhouse, was geschokt van het nieuws. " Ze waren onlangs nog bij me, en Mary-Kate leek me gezond. Ik heb er in ieder geval niks van gemerkt. Ik vind het goed van haar dat ze hulp heeft gezocht en ben er van overtuigd dat ze er weer helemaal bovenop komt. Ze zijn sterk, die twee", aldus Stamos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |