http://home.hccnet.nl/con.flict/quote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef Virus.NL het volgende:
http://www.klusvraagbaak.nl/vraagbaak.html
stucmiddelquote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef schatje het volgende:
Ja, maar kun je misschien uitleggen wat het precies is??
zeker?quote:Op zondag 27 juni 2004 12:31 schreef Jojogirl het volgende:
Wit.
Ik denk dat je sowieso wel moet gaan witten als je het witter wilt hebben dan een grijsachtig wit...quote:Op zondag 27 juni 2004 12:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
zeker?
Want het is nu dus donkergrijs, anders moet ik straks 24 keer gaan witten
ja ok, ik ga er met structuurverf over.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso wel moet gaan witten als je het witter wilt hebben dan een grijsachtig wit...
Haha ja het zit er nou toch al op, dus er is geen weg terugquote:Op zondag 27 juni 2004 12:36 schreef R0ADKILL het volgende:
wacht nou maar tot het droog is
Ga je moeder vervelenquote:Op zondag 27 juni 2004 12:36 schreef R0ADKILL het volgende:
wacht nou maar tot het droog is
duurt een dag voordat het droog is en ik wil het gewoon nu wetenquote:Op zondag 27 juni 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha ja het zit er nou toch al op, dus er is geen weg terug
nou, dat gedeelte dat ik met geelband heb gedaan is exact hetzelfde als de rest van de muur.... Ben er een keer met de schuurmachiene overheen gegaan en nu is het precies hetzelfde.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Waarom doe je er niet gewoon eerst structuurverf over, dan even een laag witte verf over dat stuk. Vervolgens moet je dan gewoon je hele muur verven omdat je anders toch blijft zien dat de onderste helft van de muur nét anders is. Helaas maar waar.
Hmm had ik dus goudband moeten halenquote:
ok!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:47 schreef lunatic_kikker het volgende:
Roodband heb je in 2 kleuren,
- Wit
- Grijs
moet je even kijken of het op de zak staat.
als het aangedroogd is kan je het beste de muur nat 'slaan' met een spont ..( net als de paus met zn borstel)
en dan met een groot mes afmessen.
/ geelband is fijner van stuktuur, dus is het makkelijkr/fijner aan te brengen.
het is gladder dan roodband,, dus misschien kan je nog een laagje geelband over die gerepareerde plkken zetten, eerst ff licht opschuren met P150 ofzo..dan geelband... drogen, weer btje bij schuren..en klaar![]()
tsja maar ik ga de muren en het plafond met structuurverf doen, dan lijkt het me een beetje lelijk om de plinten glad te houden.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als ik jou was zou ik die plinten maar gronden 'just in case'... Misschien overbodig maar voorkomen is beter dan genezen hé. Het lijkt me echter niet zo mooi als je plinten bij je plafond met stucverf gaat schilderen eigenlijk... daar zijn wel mooiere oplossingen voor.
Eerlijk gezegd was ik ook aan het twijfelen of ik het plafond met structuurverf moest doen.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ja ik wist natuurlijk niet wat je plannen waren héMaar in dat geval denk ik wel dat je gelijk hebt. Krijg je niet een beetje 't idee dat je in 'n doos zit als het plafond en de muren precies dezelfde structuur en misschien ook wel kleur hebben? Zelf ben ik voorstander van een andere structuur dan wel kleur eigenlijk.
Ik zal het in overweging nemenquote:Op zondag 27 juni 2004 13:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dan zou ik structuurverf op je muur doen (of spachtelputz, nog mooier) en niet op je plafond. Dan krijg je door schaduwwerking een wat donkerdere muur wat wel mooi staat. Het plafond zou ik gewoon lekker glad houden en die naden maar voor lief nemen want anders kan je indd een stucadoor laten komen.
Succes!
Stucwerk kan ik niet betalenquote:Op zondag 27 juni 2004 13:51 schreef Ixnay het volgende:
Stucwerk kan ook, maar als je er dan in moet gaan boren, krijg je overal scheuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |