abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20234190
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:23 schreef popolon het volgende:
Erhmm hallo?

The best is yet to come.

Inderdaad, oops ^_^
  Trouwste user 2022 zondag 27 juni 2004 @ 20:28:29 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_20234274
Ik dacht ook IS wat is het nou ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 juni 2004 @ 20:30:18 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20234315
No Lord, it seems the best is yet to come
I’m screaming it out boy, and I’m screaming it out
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 zondag 27 juni 2004 @ 20:31:57 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_20234356
OK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20234357
Het kan allebei trouwens
  Trouwste user 2022 zondag 27 juni 2004 @ 20:39:27 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_20234529
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Het kan allebei trouwens
Ja hallo, ik blijf niet aan de gang.

pi_20238113
Ik vond het een meer dan matig duel. Beide teams verdienen geen plaats in de halve finales. Ik snap de Hosanna stemming ook niet, vooral niet waarom men Advocaat opeens wel goed vind.

Kwalificatie en vriendschappelijke wedstrijden - saai en slecht. Tegen goede tegenstanders waar het erom ging (Tsjechie 3x) verloren.

Een goede wedstrijd in de voorbereiding, Schotland. Waarom? Door een fantastische Sneijder die iedereen beter liet spelen.

Tegen Duitsland, zeer slecht. De duitsers waren zelfs beter terwijl wij op iedere positie de betere spelers hebben...

Tsjechie goede wedstrijd, Advocaat laat zien dat hij zo behoudend is als maar kan. Goede wedstrijd vooral door Robben die de rest beter liet spelen.

Letland, saaie wedstrijd. Nederland kon niet overtuigen maar toch makkelijke overwinning tegen een slechte tegenstander.

Zweden, beide teams net zo goed. Qua kansen ontliep men elkaar niet zoveel. 0-0 is veelzeggend... Buiten het feit dat we in kwartfinale zitten niet doordat we zo goed zijn, maar 50% door geluk en 50% doordat Duitsland nog slechter bleek te zijn.

Enige goede team op het EK is Tsjechie terwijl Portugal redelijk begint te voetballen. Nederland hoort echt niet thuis in de halve finales. Griekenland ook niet maar beide hebben het te danken aan nog slechtere opponenten.

Enige verdiende EK winnaar is Tsjechie. Nederland (onder San Marco) moet maar gaan voor WK 2006. Hopen dat we Marco dan als bondscoach hebben want het voetbal was en is slecht onder Dick.
pi_20238440
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Shakes het volgende:
Ik vond het een meer dan matig duel. Beide teams verdienen geen plaats in de halve finales. Ik snap de Hosanna stemming ook niet, vooral niet waarom men Advocaat opeens wel goed vind.

Kwalificatie en vriendschappelijke wedstrijden - saai en slecht. Tegen goede tegenstanders waar het erom ging (Tsjechie 3x) verloren.
Ben hier al gestopt. Als je je feiten niet weet, stop dan met zeiken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20244235
Die penalty van Ljungberg, telt hij volgens de regels nou eigenlijk wel?

Ik sprong direct op en zei "Die telt niet"
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_20244570
quote:
OK, impressive so far, but here is the crunch. A few of us down at the Black Bull thought Fredrik Ljungberg's penalty should have been disallowed because it came off the crossbar and deflected into the net via the keeper. Can you explain why it counted?

How did I know this was coming? It was perfectly legal. If you refer to the laws of the game, law 14, section penalty kick, it quite clearly states that a goal is awarded if, before passing between the goalposts and under the crossbar, the ball touches either or both of the goalposts and/or the crossbar, and/or the goalkeeper.
aldus euro2004.com
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_20244625
Ah, ok.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_20244733
quote:
Nederland hoort echt niet thuis in de halve finales. Griekenland ook niet maar beide hebben het te danken aan nog slechtere opponenten.
Wat een absolute bullshit. Als je in de halve finale staat hoor je er thuis, dan was je dus beter dan de tegenstander. Als je te maken hebt met slechtere opponenten ben je zelf dus beter en sta je waar je hoort, in de halve finale
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20245707
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Die penalty van Ljungberg, telt hij volgens de regels nou eigenlijk wel?

Ik sprong direct op en zei "Die telt niet"
ging via de rug van v/d sar
als hij via de grond was gegaan had ie niet geteld

zeiden ze gister bij het EK journaal
pi_20248250
En de Zweden vinden dat Makaay rood had moeten hebben

pi_20248460
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef brighton het volgende:

[afbeelding]
Lol

Das net zo dom zeiken als een onterrecht gegeven penalty of een onbestrafte elleboog stoot.

Maar wanneer kreeg Makaay z'n normale gele kaart dan? In de reguliere speeltijd of in de verlenging?
pi_20248640
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Shakes het volgende:
Bla bla bla bal gezeik, gezeik gezeik, bla bla bla
Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé.....

(Wist ff niets anders te zeggen op dit onzettende negatieve gezeik van deze user)
pi_20249114
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Wat een absolute bullshit. Als je in de halve finale staat hoor je er thuis, dan was je dus beter dan de tegenstander. Als je te maken hebt met slechtere opponenten ben je zelf dus beter en sta je waar je hoort, in de halve finale
Nou, dat ben ik niet met je eens. In een competitie speel je tegen elke club 2 keer, dan heb je na 34 (of hoe veel wedstrijden dan ook op basis van het aantal clubs) altijd een correcte afspiegeling.

Dat is op zo'n toernooi wel anders, elke fout kan cruciaal zijn, het verschil tussen in de poule naar huis of kampioen worden, is soms flinterdun.

Neem Nederland zelf, in 88, de goal die Kieft maakt zorgde er voor dat NL doro de poule kwam, maar wel met dank aan de scheids die van Basten, die meters buitenspel stond, niet affloot.

Uiteindelijk is dat het verschil gebleken tussen het roemloos na de poules naar huis gaan met 1 goeie wedstrijd (tegen Engeland) op zak, en de Europese titel.

Geluk speelt op zo'n toernooi een veel grote rol, en de scheids ook.
Was Duitsland in 1996 de beste? ik denk absoluut van niet, maar ze mazzelen wel met de pingels tegen Engeland en een golden goal...

Als je ziet wat Nederland feitelijk gepresteerd heeft tot nu toe: Tegen Duitsland afschuwelijk gespeeld, slechts 10 minuten redelijk gevochten omdat de Duitsers weigerden het af te maken.
Tegen de Tsjechen goed gespeeld tussen de 20e en 60e minuut, daarbuiten redelijk, maar wel veel verdedigende missers.
Tegen Letland matig gespeeld, pingel cadeau, uiteindelijk wel een goed resultaat.
Dankzij Tsjechie B mazzel je door.
Vervolgens speel je weer zeer slecht tegen Zweden, Manday was dramatisch, de wissel de Boer - Bouma ook (je had geen voetballer met pass/opbouw meer achterin), van Nistelrooij stond alleen, zat in de tang, en toch ga je door.

Staat Nederland daardoor waar het hoort? Ik denk niet op basis van het zelf vertoonde spel, maar puur op basis van het geluk en de sportieve plicht van de Tsjechen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 28 juni 2004 @ 13:26:00 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20249193
Of gewoon door het onvermogen van Duitsland. Ik bedoel, je kunt het wel erg in het negatieve trekken, maar ik vraag me af wie jij dan vind dat er wel thuis hoort in de halve finale, in plaats van Nederland?
  maandag 28 juni 2004 @ 13:28:04 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20249253
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Of gewoon door het onvermogen van Duitsland. Ik bedoel, je kunt het wel erg in het negatieve trekken, maar ik vraag me af wie jij dan vind dat er wel thuis hoort in de halve finale, in plaats van Nederland?
Italie natuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20249271
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Italie natuurlijk
*grin
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 juni 2004 @ 13:30:33 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20249318
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Italie natuurlijk
Iemand die dat denkt, die kan beter hopen dat Napoli ooit weer eens kampioen wordt. Da's namelijk nog een aannemelijker scenario
pi_20249614
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Lol

Das net zo dom zeiken als een onterrecht gegeven penalty of een onbestrafte elleboog stoot.

Maar wanneer kreeg Makaay z'n normale gele kaart dan? In de reguliere speeltijd of in de verlenging?
Staat in het artikel: verlenging
pi_20250090
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Dat is het juist, dit EK is gewoon zwaar tegenvallend. Frankrijk met de beste spelers kon maar 10 minuten mooi voetballen. Engeland probeerde constant tevergeefs een kleine voorsprong vast te houden terwijl ze wel als het moest aavallend goed waren (Sven...). Nederland kan mooi voetballen en winnen. Nu doen ze geen van beide maar zitten wel in de halve finale. Griekenland hoort met het vertoonde voetbal ook niet in een halve finale. De enige die er in thuis horen zijn zoals gezegd Tsjechie en Portugal begint iets beter te voetballen maar ook nog ver van goed.

Kwart finales, 2x een verlenging en penalties, 1x een 1-0 overwinning en 1x een 3-0 overwinning. Alleen Tsjechie kon overtuigen. Dus antwoord op je vraag - niemand hoort er eigenlijk thuis.

Het onvermogen van Duitsland, dan is het toch zeer triest dat in de wedstrijd tegen hun zij beter waren. Nogmaals de wedstrijd tegen Tsjechie was goed maar ik denk dat dat door Tsjechie kwam... niet door Nederland maar dat zien we woensdag als we tegen Portugal spelen. Portugal moet het ook van de voorste linies hebben net als Nederland (al snapt Advocaat dat niet). Als het net zo'n wedstrijd wordt als tegen Zweden was de mooie wedstrijd tegen de Tsjechen dus te danken aan hun, niet aan ons.

Ik vind het ook jammer dat Nederland bekend staat om het attractieve aanvallende voetbal. Het is momenteel ver te zoeken. We winnen niet, we spelen niet aanvallend waardoor we weinig goals kansen hebben. On-hollands en dat vind ik zeer jammer. Ik hoop oprecht dat Advocaat (en van Hanegem) na dit EK niet meer op de bank te zien zullen zijn. Hopelijk wordt het Nederlands elftal kijken weer leuk door het mooie voetbal. Het is nu alleen aan te zien vanwege de spanning, niet het voetbal.

Trouwens bij de wedstrijden tegen de Zweden vonden jullie de scheids ook zo slecht? Voor alles gaf hij een vrije trap zodat het spel van vrije trap naar vrije trap hobbelde. Ik zie liever een Collina of een Merk die door laten spelen zodat de spelers ook geen last van de vallende ziekte krijgen.

Voorstel: Wedstrijd onafgebroken spelen en naderhand de spelers bestraffen voor overtredingen en schwalbes. Dan is het vallen voor vrije trappen direct afgelopen.
pi_20250616
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef brighton het volgende:

[..]

Staat in het artikel: verlenging

Maar dan vind ik de titel van dat artikel niet gepast.
Als Makaay daadwerkelijk geel voor die pis-actie had gehad, had hij zich naar alle waarschijnlijkheid wel ingehouden en niet een 2e kaart gehad (hypothetisch gezien dan hè?)
  maandag 28 juni 2004 @ 15:54:10 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20252907
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef brighton het volgende:

[afbeelding]
Ja dat slaat natuurlijk nergens op hè. Als Makaay daadwerkelijk die gele kaart zou hebben gekregen voor een plaspauze zou hij ook die overtreding niet gemaakt hebben...
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')