Inderdaad, oops ^_^quote:Op zondag 27 juni 2004 20:23 schreef popolon het volgende:
Erhmm hallo?
The best is yet to come.
Ja hallo, ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Het kan allebei trouwens
Ben hier al gestopt. Als je je feiten niet weet, stop dan met zeiken.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Shakes het volgende:
Ik vond het een meer dan matig duel. Beide teams verdienen geen plaats in de halve finales. Ik snap de Hosanna stemming ook niet, vooral niet waarom men Advocaat opeens wel goed vind.
Kwalificatie en vriendschappelijke wedstrijden - saai en slecht. Tegen goede tegenstanders waar het erom ging (Tsjechie 3x) verloren.
aldus euro2004.comquote:OK, impressive so far, but here is the crunch. A few of us down at the Black Bull thought Fredrik Ljungberg's penalty should have been disallowed because it came off the crossbar and deflected into the net via the keeper. Can you explain why it counted?
How did I know this was coming? It was perfectly legal. If you refer to the laws of the game, law 14, section penalty kick, it quite clearly states that a goal is awarded if, before passing between the goalposts and under the crossbar, the ball touches either or both of the goalposts and/or the crossbar, and/or the goalkeeper.
Wat een absolute bullshit. Als je in de halve finale staat hoor je er thuis, dan was je dus beter dan de tegenstander. Als je te maken hebt met slechtere opponenten ben je zelf dus beter en sta je waar je hoort, in de halve finalequote:Nederland hoort echt niet thuis in de halve finales. Griekenland ook niet maar beide hebben het te danken aan nog slechtere opponenten.
ging via de rug van v/d sarquote:Op maandag 28 juni 2004 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Die penalty van Ljungberg, telt hij volgens de regels nou eigenlijk wel?
Ik sprong direct op en zei "Die telt niet"
Lolquote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef brighton het volgende:
En de Zweden vinden dat Makaay rood had moeten hebben
[afbeelding]
Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé.....quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Shakes het volgende:
Bla bla bla bal gezeik, gezeik gezeik, bla bla bla
Nou, dat ben ik niet met je eens. In een competitie speel je tegen elke club 2 keer, dan heb je na 34 (of hoe veel wedstrijden dan ook op basis van het aantal clubs) altijd een correcte afspiegeling.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat een absolute bullshit. Als je in de halve finale staat hoor je er thuis, dan was je dus beter dan de tegenstander. Als je te maken hebt met slechtere opponenten ben je zelf dus beter en sta je waar je hoort, in de halve finale
Italie natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Of gewoon door het onvermogen van Duitsland. Ik bedoel, je kunt het wel erg in het negatieve trekken, maar ik vraag me af wie jij dan vind dat er wel thuis hoort in de halve finale, in plaats van Nederland?
*grinquote:Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Italie natuurlijk
Iemand die dat denkt, die kan beter hopen dat Napoli ooit weer eens kampioen wordt. Da's namelijk nog een aannemelijker scenarioquote:Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Italie natuurlijk
Staat in het artikel: verlengingquote:Op maandag 28 juni 2004 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lol
Das net zo dom zeiken als een onterrecht gegeven penalty of een onbestrafte elleboog stoot.
Maar wanneer kreeg Makaay z'n normale gele kaart dan? In de reguliere speeltijd of in de verlenging?
Dat is het juist, dit EK is gewoon zwaar tegenvallend. Frankrijk met de beste spelers kon maar 10 minuten mooi voetballen. Engeland probeerde constant tevergeefs een kleine voorsprong vast te houden terwijl ze wel als het moest aavallend goed waren (Sven...). Nederland kan mooi voetballen en winnen. Nu doen ze geen van beide maar zitten wel in de halve finale. Griekenland hoort met het vertoonde voetbal ook niet in een halve finale. De enige die er in thuis horen zijn zoals gezegd Tsjechie en Portugal begint iets beter te voetballen maar ook nog ver van goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Of gewoon door het onvermogen van Duitsland. Ik bedoel, je kunt het wel erg in het negatieve trekken, maar ik vraag me af wie jij dan vind dat er wel thuis hoort in de halve finale, in plaats van Nederland?
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef brighton het volgende:
[..]
Staat in het artikel: verlenging
Ja dat slaat natuurlijk nergens op hè. Als Makaay daadwerkelijk die gele kaart zou hebben gekregen voor een plaspauze zou hij ook die overtreding niet gemaakt hebben...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef brighton het volgende:
En de Zweden vinden dat Makaay rood had moeten hebben
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |