Sterker nog, wij stonden voor de TV te roepen dat 'ie over ging. En ja hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 01:33 schreef jpzegthallo het volgende:
De vorige penalty schoot Zlatan ook al slecht in.
Ik wist dattie ging missen
Die 3e regel hoeft nog niet per sé.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:02 schreef twi het volgende:
Je bedoelt, verliezen van Tsjechie, in de halve finale het gastland tegenkomen, en in de finale de Tsjechen wel verslaan?
Klopt, sinds 1980, m.u.v. 1984, gaat een van de/het gastland er in de halve finales uit.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:10 schreef twi het volgende:
Offeh, ook iets van, het gastland van het EK gaat er sinds 1984 bijna altijd in de halve finales uit
Ik zie hier een verkapte anti-Mandy post?quote:Op zondag 27 juni 2004 09:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het was niet geweldig, maar Advocaat moet er nu toch wel van overtuigd zijn dat je met vleugelspel twee presterende buitenspelers nodig hebt
Het cynisme druipt er van af.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van mij?
Nee hoor, die jongen speelde fantastisch. Neen nou de geniale balletjes terug terwijl hij de ruimte had, de danspasjes om zijn man voorbij te komen om daarna de bal afgepakt te zien worden of de geniale passes op de achterlijn.
Nee hoor, die jongen heeft fantastisch gepresteerd
Daarom zie ik volgend jaar ook liever Gronkjaer dan Mandy bij Ajax. Die Mandy kan er écht geen drol van. Seedorf was gister ook dramatisch, als meneer de bal niet in z;n voeten kreeg liep ie niet eens. En Heitinga was verschrikkelijk, op een prima benutte pingel na dan. Heitinga was zeer onrustig , oogde erg onzeker en dat terwijl hij op z'n favo positie speelde.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van mij?
Nee hoor, die jongen speelde fantastisch. Neen nou de geniale balletjes terug terwijl hij de ruimte had, de danspasjes om zijn man voorbij te komen om daarna de bal afgepakt te zien worden of de geniale passes op de achterlijn.
Nee hoor, die jongen heeft fantastisch gepresteerd
Door Heitinga naast Stam en Bouma te zetten, kon je Reiziger en van Bronkhorst doorschuiven naar het middenveld, waardoor Robben en Mandy ook verder naar voren konden schuiven. In theorie ziet dat er wel interessant uit, maar jammer genoeg werkte het in de praktijk niet echt.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:28 schreef ErikT het volgende:
Kan iemand mij btw de wissel Davids-Heitinga uitleggen? Ik snapte m niet zo goed, breng dan Sneijder in ofzo...
Dat zag ik ook nog wel gewoon met mn ogen.quote:Op zondag 27 juni 2004 14:46 schreef Eightball het volgende:
Hoor ik net op Langs de lijn dat ze ijzeren Rinus erbij hebben gepakt en die goal van Van Nistelrooy zat wel.
Glaszuiver.
Och achteraf zeg ik het paste precies in het scenarioquote:Op zondag 27 juni 2004 14:46 schreef Eightball het volgende:
Hoor ik net op Langs de lijn dat ze ijzeren Rinus erbij hebben gepakt en die goal van Van Nistelrooy zat wel.
Glaszuiver.
in vergelijking met de rest van het team wel en in vergelijking met mandy al helemaal, er ging dreiging vanuit als hij de bal had en hij durfde wat meer risico's te nemen ook, zeker niet de man om van te zeggen dat ie niet in de wedstrijd zat naar mijn ideequote:Op zondag 27 juni 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond jij Robben dan goed spelen? Ik ben het wel met Advocaat eens dat hij niet echt lekker speelde...
In dit scenario?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och achteraf zeg ik het paste precies in het scenario
Idd,quote:Op zondag 27 juni 2004 16:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ruud Van Nistelrooij is uitgeroepen tot Man Of The Match.
Het zou mijn keuze niet geweest zijn...
Dat schreeuwde ik toen ook, het mocht alleen niet batenquote:Op zondag 27 juni 2004 14:46 schreef Eightball het volgende:
Glaszuiver.
Wij zijn door. Dat maakt veel goedquote:Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ondanks een falende Advocaat zijn we door. Matige wedstrijd maar de spanning vergoedt veel.
Ik riep ook dat Ruud geen buitenspel stond, als het Engelsen overkomt staat het met grote koppen in de krant.
Hier geloven we de scheidsrechter.
Heb gelijk m'n Sig gewijzigd.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:08 schreef Suijk het volgende:
Mooie compilatie net bij de nos. 'The best has yet to come'.
HASquote:Op zondag 27 juni 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb gelijk m'n Sig gewijzigd.
|
|
|
|
V
Inderdaad, oops ^_^quote:Op zondag 27 juni 2004 20:23 schreef popolon het volgende:
Erhmm hallo?
The best is yet to come.
Ja hallo, ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Het kan allebei trouwens
Ben hier al gestopt. Als je je feiten niet weet, stop dan met zeiken.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Shakes het volgende:
Ik vond het een meer dan matig duel. Beide teams verdienen geen plaats in de halve finales. Ik snap de Hosanna stemming ook niet, vooral niet waarom men Advocaat opeens wel goed vind.
Kwalificatie en vriendschappelijke wedstrijden - saai en slecht. Tegen goede tegenstanders waar het erom ging (Tsjechie 3x) verloren.
aldus euro2004.comquote:OK, impressive so far, but here is the crunch. A few of us down at the Black Bull thought Fredrik Ljungberg's penalty should have been disallowed because it came off the crossbar and deflected into the net via the keeper. Can you explain why it counted?
How did I know this was coming? It was perfectly legal. If you refer to the laws of the game, law 14, section penalty kick, it quite clearly states that a goal is awarded if, before passing between the goalposts and under the crossbar, the ball touches either or both of the goalposts and/or the crossbar, and/or the goalkeeper.
Wat een absolute bullshit. Als je in de halve finale staat hoor je er thuis, dan was je dus beter dan de tegenstander. Als je te maken hebt met slechtere opponenten ben je zelf dus beter en sta je waar je hoort, in de halve finalequote:Nederland hoort echt niet thuis in de halve finales. Griekenland ook niet maar beide hebben het te danken aan nog slechtere opponenten.
ging via de rug van v/d sarquote:Op maandag 28 juni 2004 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Die penalty van Ljungberg, telt hij volgens de regels nou eigenlijk wel?
Ik sprong direct op en zei "Die telt niet"
Lolquote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef brighton het volgende:
En de Zweden vinden dat Makaay rood had moeten hebben
[afbeelding]
Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé..... Olé Olé Olé Olé.....quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Shakes het volgende:
Bla bla bla bal gezeik, gezeik gezeik, bla bla bla
Nou, dat ben ik niet met je eens. In een competitie speel je tegen elke club 2 keer, dan heb je na 34 (of hoe veel wedstrijden dan ook op basis van het aantal clubs) altijd een correcte afspiegeling.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat een absolute bullshit. Als je in de halve finale staat hoor je er thuis, dan was je dus beter dan de tegenstander. Als je te maken hebt met slechtere opponenten ben je zelf dus beter en sta je waar je hoort, in de halve finale
Italie natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Of gewoon door het onvermogen van Duitsland. Ik bedoel, je kunt het wel erg in het negatieve trekken, maar ik vraag me af wie jij dan vind dat er wel thuis hoort in de halve finale, in plaats van Nederland?
*grinquote:Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Italie natuurlijk
Iemand die dat denkt, die kan beter hopen dat Napoli ooit weer eens kampioen wordt. Da's namelijk nog een aannemelijker scenarioquote:Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Italie natuurlijk
Staat in het artikel: verlengingquote:Op maandag 28 juni 2004 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lol
Das net zo dom zeiken als een onterrecht gegeven penalty of een onbestrafte elleboog stoot.
Maar wanneer kreeg Makaay z'n normale gele kaart dan? In de reguliere speeltijd of in de verlenging?
Dat is het juist, dit EK is gewoon zwaar tegenvallend. Frankrijk met de beste spelers kon maar 10 minuten mooi voetballen. Engeland probeerde constant tevergeefs een kleine voorsprong vast te houden terwijl ze wel als het moest aavallend goed waren (Sven...). Nederland kan mooi voetballen en winnen. Nu doen ze geen van beide maar zitten wel in de halve finale. Griekenland hoort met het vertoonde voetbal ook niet in een halve finale. De enige die er in thuis horen zijn zoals gezegd Tsjechie en Portugal begint iets beter te voetballen maar ook nog ver van goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Of gewoon door het onvermogen van Duitsland. Ik bedoel, je kunt het wel erg in het negatieve trekken, maar ik vraag me af wie jij dan vind dat er wel thuis hoort in de halve finale, in plaats van Nederland?
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef brighton het volgende:
[..]
Staat in het artikel: verlenging
Ja dat slaat natuurlijk nergens op hè. Als Makaay daadwerkelijk die gele kaart zou hebben gekregen voor een plaspauze zou hij ook die overtreding niet gemaakt hebben...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef brighton het volgende:
En de Zweden vinden dat Makaay rood had moeten hebben
[afbeelding]
Kijk eens naar mijn post boven de jouwe!quote:Op maandag 28 juni 2004 15:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat slaat natuurlijk nergens op hè. Als Makaay daadwerkelijk die gele kaart zou hebben gekregen voor een plaspauze zou hij ook die overtreding niet gemaakt hebben...
Sterker nog, dan was hij misschien net op tijd om die bal op de paal in te tikkenquote:Op maandag 28 juni 2004 15:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn post boven de jouwe!![]()
Couldnt agree more.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. In een competitie speel je tegen elke club 2 keer, dan heb je na 34 (of hoe veel wedstrijden dan ook op basis van het aantal clubs) altijd een correcte afspiegeling.
Dat is op zo'n toernooi wel anders, elke fout kan cruciaal zijn, het verschil tussen in de poule naar huis of kampioen worden, is soms flinterdun.
Neem Nederland zelf, in 88, de goal die Kieft maakt zorgde er voor dat NL doro de poule kwam, maar wel met dank aan de scheids die van Basten, die meters buitenspel stond, niet affloot.
Uiteindelijk is dat het verschil gebleken tussen het roemloos na de poules naar huis gaan met 1 goeie wedstrijd (tegen Engeland) op zak, en de Europese titel.
Geluk speelt op zo'n toernooi een veel grote rol, en de scheids ook.
Was Duitsland in 1996 de beste? ik denk absoluut van niet, maar ze mazzelen wel met de pingels tegen Engeland en een golden goal...
Als je ziet wat Nederland feitelijk gepresteerd heeft tot nu toe: Tegen Duitsland afschuwelijk gespeeld, slechts 10 minuten redelijk gevochten omdat de Duitsers weigerden het af te maken.
Tegen de Tsjechen goed gespeeld tussen de 20e en 60e minuut, daarbuiten redelijk, maar wel veel verdedigende missers.
Tegen Letland matig gespeeld, pingel cadeau, uiteindelijk wel een goed resultaat.
Dankzij Tsjechie B mazzel je door.
Vervolgens speel je weer zeer slecht tegen Zweden, Manday was dramatisch, de wissel de Boer - Bouma ook (je had geen voetballer met pass/opbouw meer achterin), van Nistelrooij stond alleen, zat in de tang, en toch ga je door.
Staat Nederland daardoor waar het hoort? Ik denk niet op basis van het zelf vertoonde spel, maar puur op basis van het geluk en de sportieve plicht van de Tsjechen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |