Ik ben vandaag (en vrijdag)toch maar weer eens wezen shoppen en ik kwam met het volgende thuis:
*een lange zwarte rok met een split aan de zijkant tot aan m'n knie.
*adidas gympen met metallic zilveren strepen (veel meer was er niet te krijgen, qua gympen)
*een centuur met paarse glittertjes (zo'n dunne, beetje punk idee)
*een bikini, 2 soorten groen, waar thuisgekomen bleek dat je ook de bandjes er vanaf kan halen
*een topje met een jaren '80, charlie's angel achtige vrouw opstaat.
*een lading panty's pantykousjes, van die sokjes die niet boven je gympen uitkomen
Ik heb nog heel erg getwijfeld over een paar schoenen met roze metallic bandjes maar ze waren net wat te klein en ik was bang dat ik er niet meer dan 5 meter op zou kunnen lopen.
4 boxers gehaald (roze, paars, blauw en wit
)
een rok tot aan mn knieen
en een mini rok... (whahahaaaa )
quote:Ik heb de smaak te pakken: vandaag heb ik nog een witte pique Borrelli erbij gekocht. De koning aller shirts! Uren handwerk in 1 overhemd, wat een genot!
Op woensdag 25 juni 2003 18:59 schreef Solitarias het volgende:
Ben net in Londen geweest: het was uitverkoop in Jermyn Street, dus Hackett, Pink en T.M. Lewin werden bezocht, alwaar bij elk 1 shirt gekocht werd. Verder het heiligdom aller heiligdommen voor de schoenliefhebber bezocht: de werkplaats van John Lobb! YEEESSSS. Mijn dag kan niet meer stuk!
Zocht ook nog slippertjes en een linnen broek, maar had enorme zere voeten van het sjouwen op hoge hakken dus ben maar naar huis gegaan. Zaterdag herkansing
quote:Die zijn echt mooi, ben er ook naar opzoek. Hoe heet dat model? Dan kan ik er gewoon naar vragen en hoef ik niet de hele winkel overhoop te halen!
Op vrijdag 27 juni 2003 00:45 schreef xxsaskiaxx het volgende:
... en een heeeel lage, lichte G-star broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |