quote:Op zondag 27 juni 2004 00:51 schreef keijz het volgende:
we hebben vandaag bijna iemand moeten slaan omdat hij op een andere plek dan tegen letland ging zitten
Ja zo was het welquote:Op zondag 27 juni 2004 00:39 schreef keijz het volgende:
Bij elke pingel keihard roepen "HIJ MIST!" (bij nederland) en bij de zweden: "Ah hij raakt toch wel..."
Dat deed ik vanaf die van Ibrahimovic... keihard 'Mis! Mis! Mis!' roepen... heeft geholpen dusquote:Op zondag 27 juni 2004 00:39 schreef keijz het volgende:
Bij elke pingel keihard roepen "HIJ MIST!" (bij nederland) en bij de zweden: "Ah hij raakt toch wel..."
Mijn Honig schort !quote:Op zondag 27 juni 2004 00:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:
je wat??
Dat is een oranje drol die er half uithangt.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:06 schreef Adelante het volgende:
zelfs je piem0l heeft z'n eigen schort
Nee als in, ik doe het in mijn broek anders.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:10 schreef Adelante het volgende:
als in: "ik schijt op Oranje"?
Ik zit dit hele EK dus al thuis met mijn neus op de TV. Ik keek het altijd in de kroeg, maar ik ben dan veels te afgeleid.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:46 schreef Eightball het volgende:
Zo El, jij bent er klaar voor!![]()
Ga je ook zo naar de kroeg?
Geweldig!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:52 schreef elcastel het volgende:
Ik zit dit hele EK dus al thuis met mijn neus op de TV. Ik keek het altijd in de kroeg, maar ik ben dan veels te afgeleid.
[afbeelding]
Zo zit ik erbij als je hem gemist had..
stel herdersquote:Op zondag 27 juni 2004 19:14 schreef mrcool het volgende:
We hadden met een stel vrienden een kruis op de Nederlandse vlag gelegd tijdens de penalty's!Het heeft blijkbaar geholpen!
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
stel herders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |