Sukkel, niemand leest ditquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
Nee nee we zijn door dit is ongekend
wheheheehquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef BoJo het volgende:
ik heb denk ik morgen allemaal grijze haren of ze vallen uit. Moest ik in de verlenging m'n moeder nog ergens ophalen want me pa was al aan het bier begonnen. Ik heb gereden alsof de duivel achter me zat, m'n ma bang !!!
Ja, wat jullie niet kunnen, kunnen wij wel...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
gefeli met de halve finale
* ThaFreak de kroeg nu in
Gisteravond al hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 08:45 schreef MutZ het volgende:
Hé, ik ben oranje... KEWL!!!
Die zien dat niet als raam net als mij vogel is ook al 2 x tegen de ramen aan gevlogen.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:02 schreef Fugie het volgende:
Moge![]()
Stomme wesp in me kamer denkt steeds dat ie door de ruit kan vliegen, dom beest
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef BoJo het volgende:
ik heb denk ik morgen allemaal grijze haren of ze vallen uit. Moest ik in de verlenging m'n moeder nog ergens ophalen want me pa was al aan het bier begonnen. Ik heb gereden alsof de duivel achter me zat, m'n ma bang !!!
Zo hadden mijn parkieten ook 80x een pindahersenschudding.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zien dat niet als raam net als mij vogel is ook al 2 x tegen de ramen aan gevlogen.
mjah zo is een parkiet bij ons doodgevlogen, in volle vaart ertegen aan, nekje gebroken.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zien dat niet als raam net als mij vogel is ook al 2 x tegen de ramen aan gevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |