Heey Tommeyyhhhquote:Op zondag 27 juni 2004 20:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi Bojo![]()
alles goed verder?
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heey Tommeyyhhh![]()
Ja alles goed hoor, hoe was ut bij je vriendin?
Ik zie dat er hier niks veranderd is, PeuRac de player, aantal zeikerds en derest geilt op zusjes![]()
sex is de juiste oplossingquote:Op zondag 27 juni 2004 20:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
koppijn van de airoc?
nee van de airco er zat geen airoc in misschien wel een Arkoquote:Op zondag 27 juni 2004 20:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
koppijn van de airoc?
vraag even of je zus zin heeftquote:Op zondag 27 juni 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sex is de juiste oplossing
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee van de airco er zat geen airoc in misschien wel een Arko![]()
ben nog bij mijn vrindinquote:Op zondag 27 juni 2004 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heey Tommeyyhhh![]()
Ja alles goed hoor, hoe was ut bij je vriendin?
Jongen als ik het wist dan had ik het allang gepost.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar voor de neukende 4e keer:
Waar kan ik specificaties op kenteken vinden? of: Waarom herkent heuts mijn ** NK-FP kenteken niet???
Oh. ok...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jongen als ik het wist dan had ik het allang gepost.![]()
Enne ik kan niet zo goed tegen airco's.![]()
![]()
Ja dat is zeker zo, moet jij je jasje van je pak ook aanhouden? Ik zweet me anders helemaal kapot zonder airco.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh. ok...
Airco is toch echt een stukkie fijner dan geen airco
Nooit wat van gezegd... (ja, 3delig was niet de bedoelingquote:Op zondag 27 juni 2004 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo, moet jij je jasje van je pak ook aanhouden? Ik zweet me anders helemaal kapot zonder airco.
* Xtreem straks weer op vakantie zonder airco![]()
dus je mag kiezen: zweten met raam dicht, of doof worden met 10% extra verbruik en raam openquote:Op zondag 27 juni 2004 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
* Xtreem straks weer op vakantie zonder airco![]()
Wij moeten ons jasje aanhouden tenzij je er onder een challetje (quote:Op zondag 27 juni 2004 21:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nooit wat van gezegd... (ja, 3delig was niet de bedoeling) maar ik hou met rijden ALTIJD m'n jasje aan... en tegen woordig heb ook wat makkelijker m'n zonnebril op... deed ik eerst ook niet -. staat zo onpersoonlijk enzo
Zweten doe ik zowiezo en m'n auto zuipt normaal al behoorlijk. Maar jah met airco verbruik je ook meerquote:Op zondag 27 juni 2004 21:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dus je mag kiezen: zweten met raam dicht, of doof worden met 10% extra verbruik en raam open
giletjequote:Op zondag 27 juni 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wij moeten ons jasje aanhouden tenzij je er onder een challetje (hoe schrijf je dat) aan hebt. Zonnenbril komt er bij mij nog aan, draag nl. een normale bril en een zonnenbril op sterkte is nogal prijzig. Op m'n vakantie bestemming maar eens kijken of ze daar goedkoper zijn met monturen.
Kwil een Ray Ban. Ohja vroegaaah kon je met http://www.hbase.nl/ dat wat jij vroeg maar volgens mij werkt die hele site niet zo lekker meer
Daar heb ik schijt aan, loop er bij zoals ik wilquote:Op zondag 27 juni 2004 21:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
giletje3 delig dus... dat mag ik niet, want de meeste klanten lopen in 2 delig... en je kunt er als chauffeur niet netter bij gaan lopen dan de klant
RayBan... ja, da's duur ja
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan, loop er bij zoals ik wil![]()
![]()
Ja duur ja en dan nog eens 80 euro per glas om het op sterkte te krijgen.
Is Sesamstraat al afgelopen dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:21 schreef MutZ het volgende:
Truste allemaal
(en ik wil niets horen over het tijdstip...)
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:30 schreef LWaS het volgende:
* Xtreem gaat volgende keer minder drinken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |