Die zijn er ff nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Oops dit moest de SC zijn MutZ of TF !!!
Mijn dank is groot Flashquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn er ff niet
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:21 schreef Bougievonkje het volgende:
Wat een suffe wagen zeg
hey! tis wel een Audi hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:21 schreef Bougievonkje het volgende:
Wat een suffe wagen zeg
sverige is toch zweden ? Schade zweden alles ist vorbei ofzo ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:21 schreef Ultimora het volgende:
zit nog even in te drinken, dan ga ik zo naar de stad... ohja just in case
Tuvär Sverige det är förbi!!!(zweedse vertaling schade deutschland alles ist vorbei)
ik hoef ze niet kwijt te raken eppo, ik attendeer alleen mense dat ze mij kunnen contacteren wanneer hij/zij verlangt naar een dergelijke collectersitemquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Lol Fugie die raak je niet kwijt
ja doe dr maar een.. kan ik altijd wel iemand kaadooo doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:22 schreef Fugie het volgende:
btw de pussywagon sleutelhanger inkoopactie loopt nog steeds hoorMaandag ga ik pas bestellen
![]()
Slechts 6.50 (exclusief verzendkosten) voor deze geweldige sleutelhanger
[afbeelding]
Maserati...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:23 schreef Bougievonkje het volgende:
O nou sorry hoorMaar ja als mijn standaard Maserati is....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |