Als Tom komt kom ik helemaal!!! En Evelien, BVO, Dizer, Niksan...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tent hoort er dan denk ik wel bij, dat vergelijk ik dan met zoiets als Pinkpop en Lowlands. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Voor mij ligt het eraan wie er nog meer komen en of ik wel mag van m'n ouders..
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:17 schreef static het volgende:
Tenten.
Ik wil een eigen douche en toilet.
BVOquote:Op zondag 27 juni 2004 00:43 schreef laffer het volgende:
wie is de bob richting amsterdam??![]()
Als ik dan m'n rijbewijs hebquote:Op zondag 27 juni 2004 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO
en welke richting ga jij op?quote:Op zondag 27 juni 2004 00:56 schreef Dizer het volgende:
En anders kom ik ook wel natuurlijk onder de voorwaarden dat mijn favo sho mensen komen en dan pak ik gewoon de laatste trein terug of zo. Er zullen meer mensen zijn die dat gaan doen denk ik?
ah mooi, iedergeval een mede reisgenoot voor de richting amsterdamquote:Op zondag 27 juni 2004 01:08 schreef Dizer het volgende:
Purmerend! Maar zolang ik maar op Amsterdam Centraal terecht kom, dan is het goed...en opzaterdag niet later dan 2 a 3 uur aub.
Ok Dan!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ah mooi, iedergeval een mede reisgenoot voor de richting amsterdam![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:12 schreef static het volgende:
Ik weet het ook nog niet, ik weiger in een tent o.i.d. te slapen.![]()
Ikkom zeer zeker anders killed nikky mij![]()
Misschien huur ik een camper ofzo (als ik in het land ben).
Dus denk niet dat ik kom.quote:Aan de ene kant lijkt het me hardstikke leuk, aan de andere kant vind ik het wel erg lekker dat fok! forum zo lekker anoniem is. Je kent de andere lui alleen van nickname en avatar en als je nou op zo'n meeting komt veranderd dat....
Zo'n T-shirt lijkt me trouwens wel cool
Kan je die niet los bestellen?
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2004 03:58 schreef RedGuy het volgende:
Ik ga alleen als Modus komt.
Ik kom als Q en BS komen. En nog wat mensen. Dus dan moeten we die overhalen. Hoewel Q wel komt, denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ook.
En Modus komt wel als Karoltje komt. Dus we moeten kaarbeeb overhalen.
Nee. Ik ga niet naar Voetbal-meetings. En op Keldertje-meetings ben ik meestal niet welkom.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Q komt op iedere meeting.
Handig om jezelf ertussen te zettenquote:Op zondag 27 juni 2004 02:36 schreef Svensational het volgende:
Als de volgende personen (of de meerderheid daarvan) komen:
BVO
dunn0w
Svensational
_BigMac_
Dizer
static
niksan
Tom-Tom_
Bupatih
Riann
ViVi
Wow..voelt zich vereerdquote:Op zondag 27 juni 2004 02:36 schreef Svensational het volgende:
Als de volgende personen (of de meerderheid daarvan) komen:
BVO
dunn0w
Svensational
_BigMac_
Dizer
static
niksan
Tom-Tom_
Bupatih
Riann
ViVi
Als ik zelf niet kom heb ik er geen zin meer inquote:Op zondag 27 juni 2004 15:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Handig om jezelf ertussen te zetten
jij hebt wat met trappen hèquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:40 schreef static het volgende:
*trap*
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:59 schreef laffer het volgende:
[..]
jij hebt wat met trappen hè![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |