cool, misschien hebben we wel dezelfdequote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:46 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook een houten wc bril.
Patserquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:50 schreef Furby het volgende:
eens kijken ....
Een houten op de extra wc naast onze eerste gasten verblijf, een witte kunststoffen op mijn eigen badkamer en een gelige op de begane grond + een witte op het gasten wc beneden. Mijn broer heeft een fel gele op zijn wc en een normaal gele op zijn bijkamer chemisch toiletje.
Moet je een keer schijten met de deksel dichtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:51 schreef timmeeeh het volgende:
Wij ook saaie witte.
Ik wil 1 met kleurtjes!
Misschien moet je 'm af en toe een beetje aandraaien , niet te strak want er moet altijd een beetje speling zijn tussen pot en WC brilquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:56 schreef schatje het volgende:
Het nadeel van zo'n kuntsstof wc bril is dat ze na een tijdje wat gaan schuiven waardoor je soms een stukje op de rand van de wc pot zelf zit. En als die ondergezeken is is dat geen prettig gevoel. Een houten wc bril heeft meer diepte.
Die krijg je dus lekker niet!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:01 schreef timmeeeh het volgende:
Ik wil zo'n doorzichtige van plastic met bloemertjes en vlindertjes erin verwerkt.
Die hebben wij ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
Wij doorzichtige met prikkeldraadIk weet het, is inmiddels niet meer origineel maar toen we 'm aanschafde!
die heb ik ook!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Gianluca het volgende:
mijne heeft lekker punaises(?) erin verwerkt![]()
geen bril.. teruggaan naar de winkel, wegflikkeren, nieuwe kopen, mogelijkheden zatquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef Conflict het volgende:
Kut, die teringbril past niet
Wat nu?
Ja die haahhaaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:44 schreef Conflict het volgende:
![]()
Een beukenhouten![]()
Wat hebben jullie voor een wc bril, als ik vragen mag?
Stukkie afvijlen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef Conflict het volgende:
Wat nu?
pot op maat hakken, lijkt me de beste optie :')quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef Conflict het volgende:
Wat nu?
en? zit ie lekker?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef Conflict het volgende:
Godverkut, ik heb dat kloteding er gewoon op gezet!
Homo praxis
Kom je een keer kijken?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef SEMTEX het volgende:
Hele lichte kleur hout
Geen idee nogquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef gfree het volgende:
[..]
en? zit ie lekker?
z'n dunne waar je vel tussen kan afknellen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:32 schreef MSXUser het volgende:
Nu nog zo'n standaard wit, plastic geval... binnenkort een nieuwe halen
Dat valt nog wel mee. Het is er wel eentje zonder dekselquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:35 schreef Foo_niks het volgende:
z'n dunne waar je vel tussen kan afknellen?
Ik zou jou ook weleens willen kussenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:33 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een soort kussen wc bril,in het wit. Zit heerlijk zacht.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
Eeen grenenhouten, lekker warmer dan plastic
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:10 schreef gfree het volgende:
[..]
Die hebben wij ook.
Maar dan met echt prikkeldraad. Leuk als mensen voor het eerst hier naar de wc gaan.![]()
Heb hier kunststof en die is nog nooit verschoven.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:56 schreef schatje het volgende:
Het nadeel van zo'n kuntsstof wc bril is dat ze na een tijdje wat gaan schuiven waardoor je soms een stukje op de rand van de wc pot zelf zit. En als die ondergezeken is is dat geen prettig gevoel. Een houten wc bril heeft meer diepte.
Lijkt me niet prettig relaxed zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
Wij doorzichtige met prikkeldraadIk weet het, is inmiddels niet meer origineel maar toen we 'm aanschafde!
ze zijn ook nog eens in allerlei verschillende kleurtjesquote:Op zondag 27 juni 2004 09:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jah das cool
dat had iemand ander ook, maar dan met prikkeldraad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |