cool, misschien hebben we wel dezelfdequote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:46 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook een houten wc bril.
Patserquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:50 schreef Furby het volgende:
eens kijken ....
Een houten op de extra wc naast onze eerste gasten verblijf, een witte kunststoffen op mijn eigen badkamer en een gelige op de begane grond + een witte op het gasten wc beneden. Mijn broer heeft een fel gele op zijn wc en een normaal gele op zijn bijkamer chemisch toiletje.
Moet je een keer schijten met de deksel dichtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:51 schreef timmeeeh het volgende:
Wij ook saaie witte.
Ik wil 1 met kleurtjes!
Misschien moet je 'm af en toe een beetje aandraaien , niet te strak want er moet altijd een beetje speling zijn tussen pot en WC brilquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:56 schreef schatje het volgende:
Het nadeel van zo'n kuntsstof wc bril is dat ze na een tijdje wat gaan schuiven waardoor je soms een stukje op de rand van de wc pot zelf zit. En als die ondergezeken is is dat geen prettig gevoel. Een houten wc bril heeft meer diepte.
Die krijg je dus lekker niet!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:01 schreef timmeeeh het volgende:
Ik wil zo'n doorzichtige van plastic met bloemertjes en vlindertjes erin verwerkt.
Die hebben wij ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
Wij doorzichtige met prikkeldraadIk weet het, is inmiddels niet meer origineel maar toen we 'm aanschafde!
die heb ik ook!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Gianluca het volgende:
mijne heeft lekker punaises(?) erin verwerkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |