abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:13:54 #1
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_20207984
Het valt me op dat dat altijd zo relaxed is, ik krijg er altijd een beetje een 'lui', relaxed gevoel van. Een sigaretje is dan veel lekkerder dan een sigaretje gewoon tussendoor. Hoe komt dit? Ik weet dat er stoffen in tabak zitten die invloed hebben op je spijsvertering, maar specifieker?
of niet
pi_20208313
Het zal te maken hebben met de stoffen die in je hersenen sowieso al aangemaakt worden bij lekkere dingen, i.e. sex, goed eten, alcohol. Een extra serotonine shot komt dan wellicht nog harder aan. Denk ik zo, op basis van lekenkennis.

Overigens smaakt een sigaret dan ook vaak beter (ook na het drinken val veel water bij mij), dat zal wel te maken hebben met het stimuleren van je papillen ofzo?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:45:29 #3
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_20208674
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:28 schreef nostra het volgende:
Overigens smaakt een sigaret dan ook vaak beter (ook na het drinken val veel water bij mij), dat zal wel te maken hebben met het stimuleren van je papillen ofzo?
Dat viel mij ook al op ja. Ik neem soms een stukje chocolade voordat ik een sigaret rook, maakt het ook lekkerder
of niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')