SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was de reactie van de Duitsers op het onverwacht sterk spelende TsjechieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Nog twee flauwe grappen;
Wat is de nieuwe baan van Rudi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was de reactie van de Duitsers op het onverwacht sterk spelende Tsjechiedan was die eerste nog leuker en kerkelijk verantwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesuz style
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:36 schreef goflow het volgende:
Hrm. Niet echt een EK-mop, maar het zou kunnen:
Zitten een Nederlander, een Duitser, en een Engelsman het EK te kijken in Saudi-Arabie, lekker veel bier erbij, maar ze worden niet veel later betrapt door de politie daar. Ieder 20 stokslagen op hun rug als straf (je mag geen alcohol drinken daar). Maargoed, die Saudi's houden ook van voetbal dus ze zijn wat vriendelijker vandaag, ze krijgen maar 10 stokslagen en mogen elk een wens doen om de pijn wat te verzachten. Die Engelsman eerst, hij wil een kussen op z'n rug om de slagen op te vangen. Dit werkt prima, en de Duitser bevalt dat idee ook wel. Ze komen er beiden goed vanaf. Is die Nederlander aan de beurt, "Mja doe mij toch maar 20 stokslagen... en bind die Duitser maar op m'n rug"
lolquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:57 schreef Spideyman het volgende:
sure.....
Ik fietste laatst langs een kanaal en zag daar een man uit het kanaal drinken. Ik wist dat het kanaal vervuild was dus ik zei: "HE, DAT WATER IS VERVUILD"
Waarop de man riep: Was?!?
"MIT ZWEI HANDEN TRINKEN!!"
ja die kende ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:36 schreef goflow het volgende:
Hrm. Niet echt een EK-mop, maar het zou kunnen:
Zitten een Nederlander, een Duitser, en een Engelsman het EK te kijken in Saudi-Arabie, lekker veel bier erbij, maar ze worden niet veel later betrapt door de politie daar. Ieder 20 stokslagen op hun rug als straf (je mag geen alcohol drinken daar). Maargoed, die Saudi's houden ook van voetbal dus ze zijn wat vriendelijker vandaag, ze krijgen maar 10 stokslagen en mogen elk een wens doen om de pijn wat te verzachten. Die Engelsman eerst, hij wil een kussen op z'n rug om de slagen op te vangen. Dit werkt prima, en de Duitser bevalt dat idee ook wel. Ze komen er beiden goed vanaf. Is die Nederlander aan de beurt, "Mja doe mij toch maar 20 stokslagen... en bind die Duitser maar op m'n rug"
sorryquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:26 schreef Dementor het volgende:
Ja leuk gestolen van dat plaatje.
Het was zelfs te zien bij RTL4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook niet echt om vrolijk van te worden![]()
Als ie maar raak isquote:Op zondag 27 juni 2004 11:03 schreef dyzrz het volgende:
huh? ik snap hem niet?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef brighton het volgende:
Gelezen op een pak hagelslag:
Hoe heet de nieuwe spits van Griekenland?Tja, die (Venz) hagelslag heb ik ook gelezen. Ik heb me werkelijk bescheurd. Net als alle andere keren dat ik de achterkanten van die pakken hagelslag las. Wat een lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook niet echt om vrolijk van te worden
op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:05 schreef dyzrz het volgende:
Wat doet een Duitser die net Europees kampioen geworden is?
Antwoord:
Die doet z'n playstation uit en gaat slapen.
Dit is enigste EK Mop dat ik ken
Zijn er hier mensen die hier nog meer moppen kennen... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |