11 kilo vind ik nog niet zo'n gekke score hoor (al had ik bij alicia op dit termijn al het dubbele verworven)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:02 schreef bixister het volgende:
en knor, mooi maar hopelijk komen er nog wel wat kilo's bij hoor!
't kon beterquote:hoe voel je je nu?
uhmm tsja, over dat ziek zijn kan ik niet mee praten, maar wel over dat dik zijn, elke dag weer kijk ik in de spiegel en vind mezelf MEGA, ok nou was ik al beetje mega waar ik overigens ook probs mee had maar nu wel extra hoor, en het leuke ervan is DAT WORDT ALLEEN MAAR ERGERquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:09 schreef Githa het volgende:
Martineke, dat is veel beter heben nu nog alleen misselijk maar hoef niet meer te braken ...misschien dat ik nu dan de het fijne van zwanger zijn kan zien
en dat je niet alleen het idee hebt dik en ziek te zijn ... offuh was dat gevoel het ? ....
![]()
jah, dat heb ik dus ook....qua kilo's eigenlijk niet echt maar in omvang kruipt het er overal bij.... terwijl ik eigenlijk de hele week niks gegeten hebquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:12 schreef Martineke het volgende:
[/sub] maar volgens vriendlief ben ik dikker omdat ik zoveel eet(ik eet niet meer dan wat ik al deed) maar goed, t zal wel. edit, kzie wel verschil, maar het meeste "vet" wat er zit had ik al
![]()
Maar op een gegeven moment heb je wel echt een duidelijke zwangerenbuik. zeker als je je daar ook een beetje op kleedt.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:18 schreef Martineke het volgende:
uhmm tsja, over dat ziek zijn kan ik niet mee praten, maar wel over dat dik zijn, elke dag weer kijk ik in de spiegel en vind mezelf MEGA, ok nou was ik al beetje mega waar ik overigens ook probs mee had maar nu wel extra hoor, en het leuke ervan is DAT WORDT ALLEEN MAAR ERGER
Als je zwanger bent krijg je ook weer een dikkere onderhuidse vetlaag. Je baarmoeder en kindje zijn nu sowieso nog zo klein dat je dát nog niet ziet, daar wordt je nu nog niet echt dik van.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:21 schreef Githa het volgende:
jah, dat heb ik dus ook....qua kilo's eigenlijk niet echt maar in omvang kruipt het er overal bij.... terwijl ik eigenlijk de hele week niks gegeten hebhet lijkt wel of mijn lichaam lucht ademt en dat omzet in vet
is natuurlijk onzin maar goed ....ik kon dus aan van niks want het kindje groeit niet op mijn kont
![]()
Niks is te groot hier . . .quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:41 schreef Ladybos het volgende:
aaaargh dat is wel erg groot he
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:45 schreef LadyS het volgende:
Zo dan
That can help you, maar niet heusquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik doe gewoon alsof ik dit niet lees
inderdaad, 11 kilo is eigenlijk lang niet gek. ik heb geloof ik meer naar de foto gekeken dan naar de tekst. en ik vond het zo'n klein buikje, vandaar! (wel heel mooi). dus: waar heb je die 11 kilo's allemaal zitten joh?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:32 schreef Knorretje het volgende:
11 kilo vind ik nog niet zo'n gekke score hoor
borsten, benen, armen, billen, handen, gezicht, buik en veel vocht. Maar wat niet is kan komen hoor. Bij alicia kwam ik de laatste twee maanden nog eens bijna 10 kilo aan en toen had ik er al genoeg verzameld op de buik. (nu ook wel steeds, maar verlies ze ook steeds weer)quote:Op zondag 27 juni 2004 11:07 schreef bixister het volgende:
waar heb je die 11 kilo's allemaal zitten joh?![]()
![]()
Humpiequote:Op maandag 28 juni 2004 20:21 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild vraagt zich af wat de scanner bij AH zal zeggen als ie die code te zien krijgt
Gewoon doen. Wordt dan foto #3 voor volgend jaar's "Bloten buiken kalender" . . .quote:Op maandag 28 juni 2004 20:26 schreef LadyS het volgende:
ik denk niet dat ik dat zou durven![]()
Ik ga vanavond ik bad en ik zal vragen of peter dan een foto maakt en heeeeel misschien zet ik hem dan ook neer
![]()
meisjequote:Op maandag 28 juni 2004 21:58 schreef Sugar het volgende:
Thnx.
Nee, weet niet wat het wordt! Jij?![]()
![]()
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
Bloempot
Jaaaaa we hebben een Luchtbelbuik! Bescheiden en strak buikkie hoor. Complimenten.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:14 schreef Luchtbel het volgende:
BUIK
Edit: ja lomp het is de 28ste vandaag, maar ja, zal er morgen nopg wel net zo uitzien
Ik had hem natuurlijk even weg kunnen halen en een half uur later weer terug, maar ach, heb me gewoon vergistquote:Op maandag 28 juni 2004 23:34 schreef Merisse het volgende:
[..]
Jaaaaa we hebben een Luchtbelbuik! Bescheiden en strak buikkie hoor. Complimenten.
Wat je er dan ook weer bij vermeld![]()
![]()
ik van Damon ook haast niet (2 slechte/donkere/wazige)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
(ik heb zelf geen enkele buikfoto)
Vanity Fairquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje en LadyS doen me echt denken aan Demi Moore die begin jaren negentig op de voorkant van de ... (dinges) stond. Prachtig
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:47 schreef hartje het volgende:
githa,
succes morgen bij de vlos!
& vergeet je je temp-lijst niet mee te nemen?
ik ben zo benieuwd of het 26 feb wordt!
& krijg je ook een echo toch? wel plaatsen dan hè!
succes![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:14 schreef Luchtbel het volgende:
BUIK
[afbeelding]
Edit: ja lomp het is de 28ste vandaag, maar ja, zal er morgen nopg wel net zo uitzien
Tja, kijk ... sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan de gehele dag achter de computer hangen . . .quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef snoopy het volgende:
hèhé Thunderchild, ik dacht al: waar bllijft ie nou?![]()
Ja, het is misschien raar maar sommigen hier hebben zwangerschapsverlof en hebben inderdaad niks anders te doen dan de heeeeeeeeele dag achter de computer te hangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:10 schreef ThunderChild het volgende:
Tja, kijk ... sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan de gehele dag achter de computer hangen . . .![]()
![]()
Heb momenteel een klusje in Amstelledamme (UVA, Roeterstraat. Iemand bekend ??), dus ken ik niet veel meer achter dat ding zitten . . .
Zie je wel, zo erg is het nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:17 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks allemaal
Hahahaha volgens mij was jou bvuik groter hoor tanquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:53 schreef Tan het volgende:
Oooh wat groot!! Mooi hoor
niet krabben he? dan word het erger!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:46 schreef Anitra het volgende:
de huid rond de navel staat zo strak en ik kwm net onder de douche vandaan en dn glimt het jah
Nu is het plekje rood, want strakke huid jeukt
Je zou model kunnen zijn in een reclame van het één of andere zwangerschapsspulliequote:Op maandag 5 juli 2004 09:01 schreef Sugar het volgende:
Móóie, gróte buik, Anitra!
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij viel dat wel mee?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hahahaha volgens mij was jou bvuik groter hoor tan
Waarom niet? Je hebt echt een prachtbuik, en nee dat zeg ik niet omdat je anders onzeker wordtquote:Op maandag 5 juli 2004 11:15 schreef Sugar het volgende:
Model?![]()
![]()
Dan zou ik jullie ook wel errug voor de gek hebben gehouden, met al die onzekerheid-over-lijf-praat!
Maar dank voor de complimentjes!
Psst, modellen zijn ook onzeker over hun lichaam, juist omdat ze daar steeds op beoordeeld wordenquote:Op maandag 5 juli 2004 11:15 schreef Sugar het volgende:
Model?![]()
![]()
Dan zou ik jullie ook wel errug voor de gek hebben gehouden, met al die onzekerheid-over-lijf-praat!
Maar dank voor de complimentjes!
Gepaintbrushed?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Psst, modellen zijn ook onzeker over hun lichaam, juist omdat ze daar steeds op beoordeeld worden
Maar je hebt inderdaad de mooiste zwangere niet-model-en-niet-gepaintbrushte-dus-natuurlijke-buik die ik heb gezien.
Ja hij steekt heel erg naar voren en zit vrij laag. Ben benieuwd hoe groot hij nog gaat worden in 7 weken.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:32 schreef Tan het volgende:
[..]
volgens mij viel dat wel mee?
Heb net even gekeken, Mijn buik was wat hoger, de jouwe steekt verder naar voren.
Ik zie het wel in de albums van vriendinnen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef snoopy het volgende:
Ik neem vast nog wel een fotootje van mezelf voor de bevalling hoor Jolene![]()
Zou je bij jou nu ook wel zo'n beetje moeten kunnen voelen. Ik was 13 weken toen ik bij de verloskundige kwam, en die ging in m'n buik prikken en duwen om de baarmoeder te voelen, en kon het zelf toen ook wel voelen. Lag toen nog wel iets dieper in de buik, maar als je goed voelt, voel je wel een soort harde bal zeg maar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:59 schreef Martineke het volgende:
je begint al lekker te groeien Texleuk hoor dat je dat zo goed kan zien bij jou.
ik zal van het weekend weer eens maken, ik weet niet zeker of dat ik gewoon begin te groeien of dat het werkelijk mijn vet is wat ik elke dag zie in de spiegel
Ik heb hem gemaild hoor!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:07 schreef Sugar het volgende:
Je mag hem wel naar mij mailen, LadyS! Zie profiel.
En bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef Merisse het volgende:
Over Tessel gesproken, de pas geboren dochter van een zus van vrienden van ons heet zo. Kan niet zeggen dat ik daar kapot van was.![]()
Nee het lijkt me vrij logisch dat je dat met kleding aan nog niet ziet. Heb je ook nog tijd zat voor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:14 schreef texelonia het volgende:
Ik was gisteren trouwens bij m'n ouders, en zij vonden dat er nog niet echt een buik te zien was. Had wel kleren aan natuurlijk. Maar op de foto is het verschil wel stuk duidelijker dus
Oepsquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
En bedankt
Dat zal je dan net zien hequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:22 schreef Merisse het volgende:
[..]
OepsMaar ik ken nu wel een hele leuke Tessel, misschien helpt dat
Kinder Surprise!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:37 schreef phluphy het volgende:
ik vind het zelf maar een raar paas-ei soms![]()
Ik zie geen vetquote:Op zondag 11 juli 2004 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ik weer. Vet genoeg, dacht ik!![]()
Foto !??quote:Op zondag 11 juli 2004 17:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was ook streeploos....tot aan 2 weken treug....smeren is gewoon wel goed voor de doorbloeding, maar voor de rest..........
Uit Z&G 77:quote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef Sjeen het volgende:
Vriendjelief keek gisteren naar mijn buik en zei toen dat hij toch snel nog maar een foto wilde gaan maken. Die buik zou immers snel weg zijn nu. Dus daar ga ik 'm aan houden, deze week volgen dus verse sjeenbuik-foto's![]()
Vriendjelief heeft blijkbaar voorspellende gavenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:48 schreef Sjeen het volgende:
Update:
Een klein uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken. We hebben net op ons dooie gemakje een tas ingepakt (lekker op tijd he). En gaan nu rustig terug naar bed om nog wat te slapen. Mocht er vannacht niks gebeuren, kom ik me nog even melden morgenochtend. Gebeurt er wel wat, dan zullen jullie moeten wachten tot dat vriendjelief hier komt melden
Knuffels
Sjeen
Helaas pas 36 weken en 3 dagen... dus waarschijnlijk ziekenhuis
Ik wel. Hallo zeg, bent u zwanger van een verhuiswagen of zo ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:14 schreef LadyS het volgende:
Maar echt verschil zie ik volgens mij niet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wel. Hallo zeg, bent u zwanger van een verhuiswagen of zo ??
jaaaaa.. shit helemaal vergeten!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:21 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hadden samen op de foto gemoeten, Grote buik, Kleine buik (in vergelijking)
Halleluja!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:28 schreef rena het volgende:
Volgens mij blijft die baby zitten, lekker groot huisje heeft hij/zij![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:30 schreef LadyS het volgende:
[..]jij maakt geen vrienden met die uitspraak
Eigenlijk niet. Misschien gek maar ik voel 't zo. De VK begon ook al: misschien heb je ons deze week wel nodig. Ik zei dat ik niet het gevoel had dat er al wat ging gebeuren en toen zei ze dat dat gevoel dan meestal wel kloptquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:28 schreef phluphy het volgende:
Mooi en beschaafde buik Snoopy!![]()
Vraag je je nu ook af of dit misschien je laatste buikfoto is?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:21 schreef beefcake het volgende:
De laatste buikfoto van LadySWat zullen we hem missen, de buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |