abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:44:31 #126
16715 Mylene
*schatje*
pi_20205031
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, lijkt er meer op dat jij aan wishfull thinking doet.
Ja, en als jongeren een wat extreem-rechts gedachtegang hebben en hun mening ventileren zijn het slechts kwajongens. Eigenlijk niets aan de hand zegt me dan

Nou, we hebben wel gezien in tot wat dat resulteerde. Miljoenen joden kunnen daar niet meer over meespreken.

.
quote:
Want ik hoef denk ik niet uit te leggen dat dat hand in hand lopen meestal over is als die dames ouder worden.
Nou, leg dat eens haarfijn uit. Ik begrijp het echt niet .
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:47:39 #127
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20205113
Na '11 September' kan je inderdaad geen enkele islamiet meer vertrouwen. Het is een soort vijfde colonne of twaalfde man.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_20205214
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zie dat nergens staan.
Ze voelen zich minder vaak bedreigd
pi_20205925
quote:
Nou, leg dat eens haarfijn uit. Ik begrijp het echt niet
Dat lag in de lijn der verwachting.

Je beschrijft dat meisjes met een hoofddoek omgaan met meisjes zonder hoofddoek, en wenst dat als een goed teken te beschouwen.

Waar ik aan refereer, is dat in de praktijk zowel NL'ers als islamieten op zichzelf, in hun eigen groep leven.

Tevens refereer ik aan de groepsdruk, die door de ouders uitgeoefend wordt naarmate het kind ouder wordt.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat een islamitische vrouw in haar pubertijd behoorlijk wat minder vrijheid heeft dan haar mannelijke tegenhanger, sommigen gaan zo ver dat een 'beschermde positie te noemen'

Dan verdwijnen die vrouwen meer dan eens achter het aanrecht, met een heel smal sociaal leven.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:11:22 #130
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20207947
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:47 schreef tvlxd het volgende:
Na '11 September' kan je inderdaad geen enkele islamiet meer vertrouwen. Het is een soort vijfde colonne of twaalfde man.
When it's us vs.
them
you can always count on me When it's us vs.
them
it's a global unity

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20207959
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:47 schreef tvlxd het volgende:
Hoeveel islamieten ken je persoonlijk?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:18:13 #132
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20208091
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:12 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoeveel islamieten ken je persoonlijk?
Kenden de 15000 mensen in het WTC Mohammed Atta persoonlijk?
1 kernfysicus
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:19:51 #133
79534 El_Dorko_Grande
ik vind van niet
pi_20208122
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het oprukkende antisemitisme komt o.a. ook uit islamitische hoek. Dus nee, moslims zijn niet de Joden van de 21e eeuw.
Kerel, sla eens een bijbel open en lees het vehaal over de zondvloed en Noach en zijn drie zonen (SEM, Cham en Jafed) nog eens na. Dan weet je tenminste waar de term semiet en dus ook antisemitisme vandaan komen. Als je dan nog iets dieper nadenkt kom je tot de conclusie dat de meeste moslims ZELF semieten zijn! Iig de Marokanen en de Arabieren....
mensen vinden mij raar
pi_20208153
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:19 schreef El_Dorko_Grande het volgende:

[..]

Kerel, sla eens een bijbel open en lees het vehaal over de zondvloed en Noach en zijn drie zonen (SEM, Cham en Jafed) nog eens na. Dan weet je tenminste waar de term semiet en dus ook antisemitisme vandaan komen. Als je dan nog iets dieper nadenkt kom je tot de conclusie dat de meeste moslims ZELF semieten zijn! Iig de Marokanen en de Arabieren....
Nee hoor, de term antisemitisme sloeg oorspronkelijk nadrukkelijk op de Joden.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:21:41 #135
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20208163
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:19 schreef El_Dorko_Grande het volgende:

[..]

Antisemitsme staat voor jodenhaat, niet voor joden- en arabierenhaat.
1 kernfysicus
pi_20208174
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:18 schreef tvlxd het volgende:
Kenden de 15000 mensen in het WTC Mohammed Atta persoonlijk?

De moslims in Nederland hebben dus alle reden om elke jood te zien als een zionist/moslim moordenaar.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:33:13 #137
79534 El_Dorko_Grande
ik vind van niet
pi_20208399
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:14 schreef Singa het volgende:

[..]

Nou ik vind beperkte/arme geest niet echt als een compliment overkomen, integendeel zelfs, maar goed...

Ten eerste ik probeer niet individuele islamieten aan te vallen, maar een algemeen beeld neer te zetten over islam, dan moet je generalisaties maken, daar ontkom je niet aan.

Argumenten (niet beperkt tot Nederland):
- Islamieten zien (ons) ongelovigen als minderwaardige personen
- Sommigen zijn vanuit hun godsdienst ertoe instaat om zichzelf op te offeren voor de "goede" zaak (dan kun je best zeggen, dat is een kleine groep en zegt niets over de meeste islamieten, maar naar mijn mening wel over "de islam")
Soort van kruisvaarders, zeg maar?
quote:
- De sharia is een mensonwaardige islamitische wetgeving, die islamieten her en der op de wereld proberen op te leggen op de bevolking
Waarom mensonwaardig? Ik ken wel beroerdere rechtssystemen....
quote:
- Vrouwen worden binnen de islam onderdrukt (zelfs in Nederland, maar in veel ernstigere mate in sommige islamitische landen)
Hetzelfdse kun je over het Christendom beweren als je met de vinger richting Afrika wijst.
quote:
- Als ik naar sommige Imams of bijvoorbeeld Abu Jaya (of hoe die gast van de AEL ook mag heten) krijg ik ook niet bepaald het gevoel dat ze zo open staan voor "andersdenkenden"
Dyab Abu Jajah heet ie. En je zou idd eens goed moeten luisteren naar wat ie zegt, niet wat de kranten erover schrijven, maar zijn eigen woorden. Die kerel die slaat nl. vaak erg verstandige taal uit.

Imams heb je ook in soorten en maten (net als dominees en pastoors), de 1 gooit graag homo's van het dak, de ander is voor leven en laten leven.

Al met al denk ik eigenlijk dat het beter was als je idd je bek had gehouden...
mensen vinden mij raar
pi_20208418
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:33 schreef El_Dorko_Grande het volgende:

[..]

[..]
Ja, of Hunebedbouwers.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 22:03:14 #139
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20212988
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:33 schreef El_Dorko_Grande het volgende:

[..]

[..]

Waarom mensonwaardig? Ik ken wel beroerdere rechtssystemen....
[..]

Hetzelfdse kun je over het Christendom beweren als je met de vinger richting Afrika wijst.
[..]

Dyab Abu Jajah heet ie. En je zou idd eens goed moeten luisteren naar wat ie zegt, niet wat de kranten erover schrijven, maar zijn eigen woorden. Die kerel die slaat nl. vaak erg verstandige taal uit.

Imams heb je ook in soorten en maten (net als dominees en pastoors), de 1 gooit graag homo's van het dak, de ander is voor leven en laten leven.

Al met al denk ik eigenlijk dat het beter was als je idd je bek had gehouden...
Knakker, jij hebt het over een Christenlijke staat. Het Nederland waar je je nu in bevindt is dat niet. Dus kruisvaarders en achterlijke Christenlijke regels gelden niet om op terug te grijpen. Je kunt hooguit teruggrijpen op de kolonisatie, want dat is niet onder het Christendom gedaan (ook dat klopt maar half want de kolonistaie werd soms gestart onder het mom van bekeren)

Dat van de shariah klopt deels. Ik weet wel dat de stem van een niet-Moslim er altijd minder is en soms totaal niet bestaat.
I mean no harm
pi_20217129
??
Nederlanders zijn Bange ezels
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_20217176
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:02 schreef Meki het volgende:
??
De Meki Site is Stom
pi_20217784
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:02 schreef Meki het volgende:
??
Varkens zijn het gewoon.
pi_20217798
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

Varkens zijn het gewoon.
pi_20217996
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Stop die vork weg, weet jij dan niet dat het haram is om varkens te eten?
pi_20218013
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Stop die vork weg, weet jij dan niet dat het haram is om varkens te eten?

Neeh ik heb Vork nodig voor Kouskous
  zondag 27 juni 2004 @ 00:41:31 #146
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20218097
Dat kun je ook met je handen eten Sachbi
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 27 juni 2004 @ 15:16:16 #147
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_20226943
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:28 schreef Youssef het volgende:
Varkens zijn het gewoon.
Rare kazen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_20228105
Mooi zo hoe banger ze zijn voor ons hoe makkelijker het word om de geheime agenda; "het veroveren van Europa" uit te voeren.

muahahahaa
  zondag 27 juni 2004 @ 17:28:55 #149
3542 Gia
User under construction
pi_20230000
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:05 schreef Dreamscape het volgende:
Mooi zo hoe banger ze zijn voor ons hoe makkelijker het word om de geheime agenda; "het veroveren van Europa" uit te voeren.

muahahahaa
Tja, de verkiezingsuitslagen zijn overal vrij duidelijk. Geloof niet dat een moslimpartij ergens ook maar één zetel krijgt.
Denk toch echt niet dat die mensen hun vrijheid hier op gaan geven voor een partij die de sharia in zou willen voeren. Nee, de meesten vinden het wel goed zo. En dat handjevol dat een strenge moslimstaat zou willen, zit zich dood te schamen omdat niemand op ze stemt.
pi_20230581
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, de verkiezingsuitslagen zijn overal vrij duidelijk. Geloof niet dat een moslimpartij ergens ook maar één zetel krijgt.
Denk toch echt niet dat die mensen hun vrijheid hier op gaan geven voor een partij die de sharia in zou willen voeren. Nee, de meesten vinden het wel goed zo. En dat handjevol dat een strenge moslimstaat zou willen, zit zich dood te schamen omdat niemand op ze stemt.
Hoi Gia van 40, ik denk dat dat komt omdat er nauwelijks een serieuze moslim partij is die bekend is onder de moslims. (behalve onder de relmarokkanen die nog geen stemrecht hebben )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')