quote:Motor type 1990cc, 8 cylinders, 16 kleppen
Vermogen 220 PK bij 7000 toeren/min.
Versnelling 5 bak, handgeschakeld.
Gewicht 1232 kilo.
Topsnelheid 242 kilometer per uur.
Hmm geen idee, dacht zoiets gehoord te hebben. Soort budget Ferrari en relatief zuinig.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
en ook een 16 kleppertje!!
1 in
1 uit
zat
en wat versta je onder niet zo duur?
die vind ik duur zatquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmm geen idee, dacht zoiets gehoord te hebben. Soort budget Ferrari en relatief zuinig.
Bij Dennig staat er maar 1ntje http://www.dennigcars.org/used_ferrari.htm
Als je de prijs weet mag je het mij vertellen want ik zie het niet staan. Die 52.000 is km stand hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die vind ik duur zat
'k heb even gebeldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je de prijs weet mag je het mij vertellen want ik zie het niet staan. Die 52.000 is km stand he
Ik zou eerst nog uitgaan maar een vriend van me was getuige van een mishandeling op straat. Groepje gasten (volgens hem noord-afrikanen) die 1 vrouw aan het mishandellen waren. Dus die vriend zit nog steeds op politie bureau.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
'k heb even gebeld![]()
Nee... het is al te laat voor mijn oogjes![]()
Beetje scheel![]()
Ja maar die gast dikt z'n verhalen nogal aan altijd dus ik ga hier maar niet neerzetten wat ie zogenaamd gedaan heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:21 schreef LWaS het volgende:
heeft ie die vrouw wel gered?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |