zei degene die de link verkeerd deedquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
try again n00b
Extreme Rob, as stated in je Gmail invitequote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) nee ze is lievquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) kut kat
2) je gebruikt je laptop tas ook als 'aktetas' voor 't werk?
wat voor zak er open staat daar kruipt ze dan in. Gister m'n grote sporttas voor vakantie van de kast gehaald, daar lag bijna nog een kat aan de hoeveelheid haren die ze er achter gelaten hadquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:09 schreef LWaS het volgende:
een kat hoort niet in een rugzak
hoooiquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef MutZ het volgende:
Avond...
Ik ga ff eten...
oiquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef MutZ het volgende:
Avond...
Ik ga ff eten...
ok vanaf '91 dus om roest te voorkomen!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]ALFA
ROMEO
33
Heb ik gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijdt super relax, ik ken geen (voorwiel aangedreven) auto welke zo fijn rijdt als een 33, TIP: neem er een ZONDER stuurbekrachtiging (tenzij je extreem brede banden neemt, maar dat wil je niet 185 breed is genoeg). Vanf '91 roesten ze niet meer, dat is het laatste type (type 3) het verschil met een type 2 is redelijk groot, dus goed te herkennen. Probeer een Imola versie te krijgen, dat is ws een 1.4 met 90pk, dat is genoeg om een Golf gti of een bmw 316 te pesten (en de laatste te laten janken). De Imola is eigenlijk een 1.7 16v maar dan met een 1.4 motor
op de 16v na, is dit dus het begheerlijkste type.
Ik weet het maar kan het niet uitleggen, weet wel dat het slecht voor je kat is , tenzij je die er niet onder hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:48 schreef Fugie het volgende:
er reej vandaag 1 of ander opgevoerde auto voorbij, en terwijl die strak voorbij reej kwam er toch en tof geluidje uit die auto. Nu vraag ik me af wat het was, het klonk als kleine ontploffinkjes of een prop die uit de uitllaat werdt geblazen![]()
Wijze der PTA enlighten me
en dan zo'n mooie vlam van 5 meter uit je pijpquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:53 schreef Xtreem het volgende:
Fugie: mijn gok: extra 'aansteker/ bougie' in de eindpijp, om onverbrande benzine nog even te laten ontbranden
ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:54 schreef Bougievonkje het volgende:
Hoi jongens! Zeg die Ferrari is ook best lekker hoor, maar ik hou het voorlopig even bij deze:
[afbeelding]
Verliefd is
mjah dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:53 schreef Xtreem het volgende:
Fugie: mijn gok: extra 'aansteker/ bougie' in de eindpijp, om onverbrande benzine nog even te laten ontbranden
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ik ben Ghibli fan![]()
Welke antwoorden ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:51 schreef ook_gek het volgende:
ik weet het wel. Echter is dit de kans voor de nieuwe mensen van PTA om in de harde kern te komen door hun wijsheid. Dus komt u maar op met de antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |