Je kan ook gewoon langs een flitspaal rijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:43 schreef Fugie het volgende:
mmm ik ging net rijden, reedt ik zo 50 volgens mijn teller, dacht ik zo van: ik rijdt helemaal geen 50
dat is echt irritant, als je je eigen teller niet vetrouwtKga morgen ff achter me ma aanrijden met 50 km p/u dan weet ik of mijn gevoel gelijk heeft .
Jezus man jij geilt echt op alles, ik stel voor om een inzamelings actie te doen zodat we Xtreem naar de hoeren kunnen sturen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lekker wijf d'r achter!
strak strak in mijn trainingspak pakquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lekker wijf d'r achter!
ik lap 5 euroquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezus man jij geilt echt op alles, ik stel voor om een inzamelings actie te doen zodat we Xtreem naar de hoeren kunnen sturen.![]()
Eindelijk! 'k kan dat zelf als fulltime profiteur niet betalenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezus man jij geilt echt op alles, ik stel voor om een inzamelings actie te doen zodat we Xtreem naar de hoeren kunnen sturen.![]()
op de keileweg moet je die trillende nemen he, die hebben geen aids, maar die spuiten zich doodquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eindelijk! 'k kan dat zelf als fulltime profiteur niet betalen
Poolse hoeren!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik lap 5 euro
en volgens mij kan je op de keileweg al voor zoiets
ik had het over neuken, niet over pijpen. Pijpen is vast duurderquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Poolse hoeren!!
met een kunstgebit.... gebit uit, en dan achter de randjes
sorry dat wil ik ze niet aan doen (die hoeren dan he)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
pijpen is goeiekopurquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik had het over neuken, niet over pijpen. Pijpen is vast duurder
ah, meneer is vaste klant?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
pijpen is goeiekopur
Jiskefet![]()
Werken, zenuwen, grens enzoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry dat wil ik ze niet aan doen (die hoeren dan he)![]()
Ik heb nog wel een blinden en dove hamster hier zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry dat wil ik ze niet aan doen (die hoeren dan he)![]()
10 ritten kaartquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
ah, meneer is vaste klant?
draadloos, zegt je dat niets?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef ook_gek het volgende:ik ben
man
Wie is er goed in kabels wegwerken?
En leuke ideeën daar bij kan bedenken?
nee, hij wil geen hamster die jij al hebt genomenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een blinden en dove hamster hier zitten.
die knagen aan je eikel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja zeg, die beestjes zijn al zielig en wil je ze dat ook nog aandoenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom denk ji jer gelijk overna?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die knagen aan je eikel?
ik snap hem eve nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Werken, zenuwen, grens enzo
*kijkt naar sig*quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
waarom denk ji jer gelijk overna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |