niet dusquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
komt omdat je niet zo oud bent
Nee die heeft een hermandepermban gekregenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
hej Bobjo
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee die heeft een hermandepermban gekregen![]()
Maar ik vind Tommy ook wel bij harde kern horen. Xtreem ook.
Idd, die ervoor roesten behoorlijk. Voorderest wat bij mij bekend is zijn kleine electrische problemen. Ik heb in eerste instantie naar een 33 gezocht, toen ben ik naar eentje wezen kijken en die stond tegenover een 155 geparkeerd. Meteen voor de 155 gevallen, deze die ik nu heb, heb ik zelfs minder voor betaald dan wat ze voor die 33 vroegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]jammer...
Maarre... heb jij nog wat info over 33's????
Moet er soieso een zijn na '93 zijn ivm roest heb ik gehoord...
Ja de wegligging schijnt idd lekker te zijn, mag met mijn 155 ook niet klagen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
thnx... ik gaff kijken op het alfaforum....
en ik kan wel cheap aan een Dedra komen ja... maar die is van 89 ofzo... en dat vind ik toch wel heel oud...
en een 33 schijntte rijden dus ja....
alfa![]()
Nog 3 mensen die jij hebt weg gejaagdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:23 schreef ook_gek het volgende:
oke we missen in de harde kern nog de volgende namen.
Boin
eddow
ballebek
Om maar even wat extra namen te noemen.
Roest jij ook?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:45 schreef LWaS het volgende:
fossiel in tha house
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog 3 mensen die jij hebt weg gejaagd
ik ben toch geen opel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Roest jij ook?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]jammer...
Maarre... heb jij nog wat info over 33's????
Moet er soieso een zijn na '93 zijn ivm roest heb ik gehoord...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:38 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ik probeer hier te gokken wie de harde kern is, kun je me zeggen of ik bij het juiste eind heb?
Harde kern PTA: Ook_gek, Kreator, Jacco, Tjabbo, Peu_Rac PeuRac, Ultimora.
Mis ik nog iemand.![]()
tja, een definitie van harde kern isa natuurlijk op vele manieren interpreteerbaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De lijst is wel wat langer, maar sommigen zijn wat minder aanwezig (Jozef444 aka Darwing, Xtreem, en nog een paar). Verder kunnen er nog wel wat meer bij de lijst. De 'Harde kern' is eigenlijk niks anders als diegene welke veel in de SC en/of PTA posten.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:40 schreef LWaS het volgende:
eindelijk een alfa zoals ie hoort te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |